GuidZP400 |
2b90cb70-263b-4155-83ee-9a0cf64096c1
|
Biuletyn |
557941-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Stołeczna Policji
|
Regon |
01212648200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowolipie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-150
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(22) 6038608
|
Zamawiajacy fax |
(22) 603 76 42
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ksp.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.policja waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
2
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.policja.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.policja.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty oraz oświadczenia sporządza sie pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy akcesoriów i osprzętu elektrycznego
|
Numer referencyjny |
WZP-3567/19/183/IR
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umów ramowych na dostawy akcesoriów i osprzętu elektrycznego zwanych w dalszej części dokumentacji postępowania „asortymentem”, którego opis i szacowane ilości zawiera Załącznik nr 2 a-d do dokumentacji postępowania – odpowiednio do zadania.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia jest podzielony na następujące zadania:
a) Zadanie nr 1: Dostawy akcesoriów i osprzętu elektrycznego,
b) Zadanie nr 2: Dostawy baterii,
c) Zadanie nr 3: Dostawy gniazd elektrycznych i komputerowych,
d) Zadanie nr 4: Dostawy wyłączników.
4. Zamawiający wymaga, w każdym zadaniu, aby dostarczany asortyment był fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodne z przeznaczeniem, opakowany w oryginalne opakowania producenta wskazanego w Formularzu Cenowym oraz zabezpieczony przed zawilgoceniem, wysunięciem lub uszkodzeniami mechanicznymi.
5. Zamawiający wymaga, w każdym zadaniu, aby zaoferowany asortyment posiadał aprobaty techniczne/ deklaracje zgodności/ atesty PZH –odpowiednio do rodzaju
6. Zamawiający dokonywał będzie zakupów asortymentu w ramach umów wykonawczych w ilościach wynikających z rzeczywistych potrzeb w tym zakresie, przy czym łączna wartość udzielonych w ramach umowy ramowej zamówień publicznych nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówień publicznych realizowanych na podstawie zawartych umów ramowych.
7. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie dokonuje zakupu asortymentu. Celem niniejszego postępowania (w każdym zadaniu) jest zawarcie umów ramowych przez Zamawiającego z maksymalnie 3 (trzema) Wykonawcami, których ceny ofert wyliczone przez Zamawiającego zgodnie z zapisem Rozdz. XII pkt. 1 dokumentacji postępowania, nie przekroczą kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej (odpowiednio do zadania) i uzyskają w kryteriach oceny ofert pozycje od 1 do 3 chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców.
8. Zamawiający będzie udzielał zamówień publicznych wysyłając do Wykonawców, z którymi zawrze umowę ramową zaproszenia do złożenia oferty, w których określi ilość zakupowanego asortymentu.
|
Cpv glowny przedmiot |
31224400-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór - załącznik do ww. informacji opublikowanej na stronie internetowej Zamawiającego).
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
1
|
Ograniczenie liczby uczestnikow |
3
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy ramowej w zakresie:
a) producenta asortymentu –wskazanego w załączniku nr 2 do umowy ramowej – w przypadku jego niedostępności na rynku spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem ze sprzedaży lub pojawieniem się na rynku asortymentu nowszej generacji;
b) stawki podatku VAT wskazanej (odpowiednio do rodzaju asortymentu) w załączniku nr 2 do umowy ramowej w przypadku jej ustawowej zmiany (o procentową różnicę wartości wynikającej ze zmiany stawki podatku);
c) inne zmiany, jeżeli konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmiany przepisów.
3. Zmiany, o których mowa w pkt 1 wymagają sporządzenia aneksu do umowy ramowej.
4. W przypadku dokonania zmiany, o której mowa w pkt 1 lit. a), Wykonawca gwarantuje, że zmieniony asortyment będzie spełniać wymagania określone w §4 ust. 3 Rozdziału XVII dokumentacji postępowania.
5. Zmiana, o której mowa w pkt 1 lit. a) jest dopuszczalna wyłącznie przy jednoczesnym zachowaniu pozostałych warunków umowy ramowej, w tym ceny netto w PLN za j.m. danego rodzaju asortymentu nie wyższej niż wskazanej w załączniku nr 2 do umowy ramowej.
6. W przypadku zaprzestania produkcji asortymentu, Wykonawca zobowiązany będzie udowodnić ten fakt Zamawiającemu.
7. Zamawiający dopuszcza wydłużenie czasu trwania umowy ramowej w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy określonej w § 2 ust. 6 Rozdziału XVII dokumentacji postępowania (odpowiednio do zadania), jednak nie dłużej niż na okres 4 lat licząc od daty jej zawarcia.
8. Wszelkie zmiany umowy ramowej mogą być wprowadzane w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z wyłączeniem zmiany o której mowa w pkt 1 lit. a).
|
IV 4 4 data |
2019-06-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1: Dostawy akcesoriów i osprzętu elektrycznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31224400-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy akcesoriów i osprzętu elektrycznego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2a do dokumentacji postępowania.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2: Dostawy baterii,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31400000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy baterii - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2b do dokumentacji postępowania.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3: Dostawy gniazd elektrycznych i komputerowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31224100-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy gniazd elektrycznych i komputerowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2c do dokumentacji postępowania.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4: Dostawy wyłączników
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31210000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy wyłączników - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2d do dokumentacji postępowania.
|
| |