GuidZP400 |
d7f11ed4-27ee-43ba-9bc1-445af27224c7
|
Biuletyn |
557701-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
|
Regon |
67670800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Terebelska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
57-65
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Biała Podlaska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
834 147 296
|
Zamawiajacy fax |
834 147 297
|
Zamawiajacy email |
zam.publ@szpitalbp.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalbp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalbp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalbp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna, osobiście, za pomocą kuriera lub Poczty Polskiej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w Punkcie Informacyjnym budynku Centrum Dydaktyczno - Administracyjnego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, krzesełka do karmienia, kozetki, przewijaka/stolika dla niemowląt, wózka do przewożenia chorych w pozycji leżącej, dozownika i żelu do dezynfekcji do dozownika, zestawu infuzyjnego do pompy, worków urostomijnych i stomijnych, jednorazowej kaniuli do wiskoelastyku, przyrządu do nakłucia jamy opłucnej, staplerów j. uż. do szwu liniowego i okrężnego, wyrobów zużywalnych w Pracowni Elektrofizjologii i Elektroterapii Serca, podkładu/ prześcieradła na stół operacyjny, zestawu do porodów w pozycji wertykalnej, akcesoriów do pompy do podciśnieniowej terapii leczenia ran, zgrzewarki rolkowej, stabilizatora rurki intubacyjnej, lodówki wolnostojącej i lodówki do zabudowy, zmywarki do zabudowy w podziale na 19 części.
|
Numer referencyjny |
ZP.3520/35/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, krzesełka do karmienia, kozetki, przewijaka/stolika dla niemowląt, wózka do przewożenia chorych w pozycji leżącej, dozownika i żelu do dezynfekcji do dozownika, zestawu infuzyjnego do pompy, worków urostomijnych i stomijnych, jednorazowej kaniuli do wiskoelastyku, przyrządu do nakłucia jamy opłucnej, staplerów j. uż. do szwu liniowego i okrężnego, wyrobów zużywalnych w Pracowni Elektrofizjologii i Elektroterapii Serca, podkładu/ prześcieradła na stół operacyjny, zestawu do porodów w pozycji wertykalnej, akcesoriów do pompy do podciśnieniowej terapii leczenia ran, zgrzewarki rolkowej, stabilizatora rurki intubacyjnej, lodówki wolnostojącej i lodówki do zabudowy, zmywarki do zabudowy w podziale na 19 części.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141120-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamówienie realizowane będzie:
1.1 przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy - dotyczy części nr 1, 5-12, 14, 16;
1.2 przez okres 6 miesięcy od daty zawarcia umowy - dotyczy części nr 17-19;
1.3 zgodnie z deklaracją w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy - dotyczy części nr 2-4 i 15;
1.4 zgodnie z deklaracją w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż 28 dni roboczych od daty zawarcia umowy - dotyczy części nr 13
zgodnie z warunkami określonymi w umowie.
2. Zapłata za zrealizowane dostawy nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 3. Znaczenie kodów CPV: 39113100-8 - Fotele, 33192000-2 - Meble medyczne, 33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego, 33140000-3 - Materiały medyczne, 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne , 33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe, 33182200-1 - Urządzenia do stymulacji pracy serca, 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe, 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenia i dokumenty dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu
1.1 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
1.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B ust. 1.1. siwz – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B ust. 1.2 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Do terminów wystawienia, o których mowa w niniejszym ustępie stosuje się odpowiednio terminy, o których mowa w rozdz. VI B ust. 1.2 siwz.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B siwz, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów.
UWAGA:
Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna dokumenty wskazane w rozdz. VI B ust. 1 siwz. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę:
2.1 który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale ust.1.2;
2.2 który nie wykazał, że nie zachodzą wobec niego przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt. 13-23 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2.3 wobec, którego zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych;
3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy.
Uwaga:
Powyższych postanowień nie stosuje się do wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp.
5. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Pzp, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewni temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji.
6. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. OŚWIADCZENIE WSTĘPNE WYKONAWCY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
Informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz (oryginał dokumentu).
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu).
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. II. INNE DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
1. Wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz (oryginał dokumentu).
2. Wypełnione formularze cenowe, zgodnie z załącznikami nr 2A do siwz (oryginał dokumentu).
3. Folder/katalog/ulotka wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego).
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
UWAGA:
Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wskazane w rozdz. VI C ust. 1-3 siwz wspólnie. Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy.
III. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz (oryginał dokumentu).
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018r, poz. 798 z późn. zm.), zamawiający dopuszcza złożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą.
W przypadku, gdy od daty podpisania oświadczenia do dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp nastąpi jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy, tj. włączenie do grupy kapitałowej, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji złożonego w ofercie oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
UWAGA:
Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. VI D siwz.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Część 1 – 400,00 zł; słownie zł : czterysta;
Część 2 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 3 – 150,00 zł; słownie zł: sto pięćdziesiąt;
Część 4 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 5 – 450,00 zł; słownie zł: czterysta pięćdziesiąt;
Część 6 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 7 – 300,00 zł; słownie zł : trzysta;
Część 8 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 9 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 10 – 2 000,00 zł; słownie zł: dwa tysiące;
Część 11 – 250,00 zł; słownie zł: dwieście pięćdziesiąt;
Część 12 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 13 – 200,00 zł; słownie zł : dwieście;
Część 14 – 300,00 zł; słownie zł : trzysta;
Część 15 – 100,00 zł; słownie zł: sto;
Część 16 – 100,00 zł; słownie zł: sto;
Część 17 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 18 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 19 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki wprowadzenia zmian regulują wzory umów (załączniki 1, 1A, 1B, 1C, do siwz)
|
IV 4 4 data |
2019-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
> polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY: 1. Dot. części nr 1: cena - 60%; termin dostawy - 10%; okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 25%; okres gwarancji - 5%; 2. Dot. części nr 2-4, 13, 15 i 17-19: cena - 60%; termin dostawy - 30%; okres gwarancji - 10%; 3. Dot. części nr 5-12, 14, 16: cena - 60%; termin dostawy - 15%; okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 25%.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Fotele biurowe ,krzesła konferencyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39113100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
4 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Krzesełko do karmienia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Krzesełko do karmienia typu LO-LINN PLUS lub równoważne. - 10 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Kozetka, Przewijak/stolik dla niemowląt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
4 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Wózek do przeworzenia chorych w pozycji leżącej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Wózek do przewożenia chorych –typu Profimax lub równoważny- 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dozownik Purell LTX-12 , Żel do dezynfekcji do dozownika Purell LTX-12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33651100-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw infuzyjny do pompy Ascor AP31
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw infuzyjny do podawania cytostatyków do pompy perystaltycznej-250 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Worki urostomijne i stomijne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Jednorazowa kaniula do wiskoelastyku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowa kaniula do wiskoelastyku - 750 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Przyrząd do nakłucia jamy opłucnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141625-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Staplery j. uż. do szwu liniowego i okrężnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141120-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
10 pozycji formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby zużywane w Pracowni Elektrofizjologii i Elektroterapii Serca (do napraw)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33182200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
7 pozycji formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Podkład/prześcieradło na stół operacyjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Podkład/prześcieradło na stół operacyjny-100 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do porodów w pozycji wertykalnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria do pompy do podciśnieniowej terapii leczenia ran RENASYS GO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
4 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Zgrzewarka rolkowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Zgrzewarka rolkowa-1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Stabilizator rurki intubacyjnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
4 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Lodówka wolnostojąca mała
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Lodówka-Chłodziarka -10 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Lodówka do zabudowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Lodówka-Chłodziarka do zabudowy-1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Zmywarka do zabudowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Zmywarka do zabudowy - 2 szt.
|
| |