GuidZP400 |
ccf5a396-ceac-4d0b-8c35-45079d38271f
|
Biuletyn |
560461-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Młynary
|
Regon |
17074813000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dworcowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Młynary
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
14-420
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
55 2486082 w. 39
|
Zamawiajacy fax |
552 486 400
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@mlynary.pl
|
Adres strony url |
http://bip.mlynary.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.mlynary.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tradycyjną pocztą, kurierem lub osobiście
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Budowa Przedszkola w Młynarach – wyposażenie”
|
Numer referencyjny |
RG.271.15.2019.MS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Jednemu Wykonawcy mogą zostać udzielone wszystkie części zaówienia.
|
Okreslenie przedmiotu |
W związku z podziałem zamówienia na cztery pakiety, opis przedstawiono w "Informacji Dotyczącej Ofert Częściowych" stanowiących załączniki do niniejszego ogłoszenia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39161000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku Nr 4 do SIWZ,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, tj. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez złożenie informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w wysokości nie mniejszej niż dla:
- Pakietu I – 37 000,00 złotych,
- Pakietu II – 40 000,00 złotych,
- Pakietu III – 18 000,00 złotych,
- Pakietu IV – odstępuje się od tego warunku.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 dostawę co przedmiot zamówienia określony w danym pakiecie i minimalnej wartości dla:
- Pakietu I – 37 000,00 złotych,
- Pakietu II – 40 000,00 złotych
- Pakietu III – 18 000,00 złotych,
- Pakietu IV – odstępuje się od tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp;
b) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, przekazane Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących:
- kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
- firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
- ceny, terminu wykonania.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
c) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit.c), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) dokumenty i oświadczenia określone w lit a)-d) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących warunków, o których mowa rozdz. V. pkt. 2. SIWZ Zamawiający będzie żądał:
a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku Nr 4 do SIWZ,
b) Sytuacji ekonomicznej i finansowej - warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, tj. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez złożenie informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w wysokości nie mniejszej niż dla:
- Pakietu I – 37 000,00 złotych,
- Pakietu II – 40 000,00 złotych,
- Pakietu III – 18 000,00 złotych,
- Pakietu IV – odstępuje się od tego warunku.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
c) Zdolności technicznej i zawodowej - Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 dostawę co przedmiot zamówienia określony w danym pakiecie i minimalnej wartości dla:
a) Pakietu I – 37 000,00 złotych,
b) Pakietu II – 40 000,00 złotych
c) Pakietu III – 18 000,00 złotych,
d) Pakietu IV – odstępuje się od tego warunku.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca wraz z dostawą przedmiotu umowy zobowiązany jest przedłożyć kopie wymaganych atestów i certyfikatów dopuszczających wyposażenie meblowe, kuchenne, schodołazu i bytowo socjalnego do używania zgodnie z jego przeznaczeniem.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Do oferty Wykonawca dołączy aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, wzór załącznik Nr 4 i 5, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w rozdz. VII pkt.1 SIWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w rozdz. VII pkt. 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
a) formularz ofertowy (załącznik Nr 3 do SIWZ),
b) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów.
c) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
d) w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
5. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w rozdz. XI.
6. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku zajścia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 1 lub zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy (np. w zakresie podatku VAT).Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
3. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe i trwałe w trakcie jej obowiązywania pod
warunkiem:
a) strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie obniżenia ceny przedmiotu zamówienia,
b) ilekroć następuje zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym zmiana
stawki podatku VAT – wówczas cena jednostkowa netto pozostanie bez zmian, natomiast zmianie ulegnie tylko cena jednostkowa brutto.
4. W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem
zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego zamienić dotychczasowy wyrób na nowy produkt o tych samych właściwościach i parametrach lub lepszych po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, chyba że Wykonawca wykaże, że brak jest wyrobu zamiennego.
|
IV 4 4 data |
2019-06-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I - wyposażenie meblowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39161000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego 317 szt. zgodnie z wykazem Pakietu nr I opisanym w ZAŁACZNIKU Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Szczegółowy opis pakietów . Meble wykonane z płyty 18 mm z certyfikatem na meble do przedszkola. Kolorystyka mebli:
a) kolor blatów stołu – buk lub klon;
b) kolor siedzisk krzeseł – buk lub klon;
c) stelaż krzesła rozmiaru 1 – kolor żółty;
d) obrzeża stołów wys. 46 mm – kolor żółty;
e) stelaż krzesła rozmiaru 2 – kolor czerwony;
f) obrzeża stołów 53 mm – kolor czerwony;
g) frezowane znaczki – do wyboru;
h) korpusy i fronty mebli – kolory ciepłe, dobrze komponujące z całością
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Ii -wyposarzenie kuchni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39141000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia kuchni 46 szt. sprzętu zgodnie z wykazem Pakietu nr II opisanym w ZAŁACZNIKU Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Szczegółowy opis pakietów. Sprzęt energooszczędny klasy A+.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet III - schodołaz
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż na klatce schodowej wewnątrz budynku 1 szt. schodołazu gąsienicowego lub kroczącego z wózkiem dla inwalidy, o minimalnym obciążeniu 150 kg, minimalna moc silnika 300 W. W celu ustalenia minimalnnego wymiaru podestu manewrowego oraz innych parametrów takich jak szerokość i głębokość stopnia Zamawiający załącza rzut parteru i podddasza obejmującego klatkę schodową oraz przekrój budynku obejmujący klatkę schodową, które stanowią załącznik Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiett IV - wyposażenie socjalno bytowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39144000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia socjalno – bytowego tj. zakup pojemników do segregacji śmieci szt.12, apteczki szt. 5, wieszaka ściennego szt.1, dozowników do mydła szt.17 i ręczników papierowych szt.12 Szczegółowy opis pakietu i zestawienie liczbowe wyposażenia zawarto ZAŁACZNIKU Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia -Szczegółowy opis pakietów.
|
| |