GuidZP400 |
9b8e7766-f493-4160-b121-b9678993d488
|
Biuletyn |
560147-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach
|
Regon |
27762086000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Raciborska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
37
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-074
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 758 77 01
|
Zamawiajacy fax |
32 758 77 01
|
Zamawiajacy email |
asp@asp.katowice.pl
|
Adres strony url |
https://www.asp.katowice.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Publiczna Szkoła Wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.asp.katowice.pl/bip/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.asp.katowice.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej ul. Raciborska 37, 40-074 Katowice, Dział Administracyjno-techniczny i Zamówień Publicznych pokój nr 001
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Udzielenie licencji, wdrożenie i utrzymanie systemu Biuletynu Informacji Publicznej służącego do prezentacji treści w formie cyfrowej na serwerze stron www dla Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach
|
Numer referencyjny |
ASP-DAT-ZP-05-2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Udzielenie niewyłącznej bezterminowej licencji, wdrożenie wraz przeszkoleniem użytkowników i utrzymanie systemu Biuletynu Informacji Publicznej służącego
do prezentacji treści w formie cyfrowej na serwerze stron www dla Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach.
CPV 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, CPV 48810000-9 Systemy informacyjne, CPV 72415000-2 Usługi hostingowe dla stron WWW
Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wdroży u Zamawiającego system BIP umożliwiający Zamawiającemu, jako publicznej szkole wyższej, zgodnie z obowiązującymi przepisami udostępnianie informacji publicznych, w szczególności wynikających z ustawy
z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
W ramach zamówienia Wykonawca:
a) udzieli niewyłącznej licencji na korzystanie z systemu BIP na czas nieokreślony;
b) dostosuje system BIP do wszystkich wymaganych przez Zamawiającego i określonych
w ofercie przez Wykonawcę funkcjonalności, w terminie określonym w ofercie, jednak
nie później niż w ciągu 30 dni od podpisania umowy.
Oferowany i wdrożony przez Wykonawcę system BIP winien spełniać określone w ofercie wymagania/funkcjonalności bez potrzeby zakupu jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania i licencji przez Zamawiającego;
Za wdrożenie Systemu BIP uznaje się udostępnienie systemu Zamawiającemu
z zestawem wymaganych oraz opisanych w ofercie funkcjonalności. Wdrożenie zostanie uznane za zakończone po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Wdrożenie zostanie poprzedzone testami systemu. Testy systemu potrwają nie krócej niż 2 tygodnie (tj. 14 dni). Zamawiający zgłosi Wykonawcy uwagi/zastrzeżenia oraz ewentualne usterki, które winny być usunięte do czasu wdrożenia.
c) W terminie 15 dni roboczych od zakończenia prac dostosowawczych systemu, o których mowa w lit. b), Wykonawca dokona uruchomienia systemu BIP u Zamawiającego przez podanie loginu i hasła umożliwiającego przez nieograniczoną ilość użytkowników Zamawiającego testowanie systemu.
d) przeprowadzi szkolenie z obsługi i funkcjonalności systemu dla pracowników Zamawiającego (w siedzibie Zamawiającego) dla 20 osób (redaktorów
i administratorów BIP) po wdrożeniu systemu w ciągu 60 dni od daty podpisaniu umowy.
e) udzieli gwarancji na okres 24 miesięcy od dnia zakończenia wdrożenia systemu
u Zamawiającego.
f) zapewni pomoc techniczną podczas użytkowania systemu w dni robocze w godzinach
od 8.00 – 16.00 oraz nieodpłatne usuwanie błędów programu (lub w programie) - serwis techniczny w przypadku wystąpienia usterki/awarii systemu.
g) zapewni aktualizację systemu związaną z funkcjonalnością i poprawnym działaniem systemu oraz dostosowaniem BIP do wymagań prawnych w zakresie funkcjonowania BIP.
Dane systemu BIP powinny być przechowywane podczas trwania umowy
na serwerach Wykonawcy, a po jej zakończeniu powinny zostać przekazane Zamawiającemu na nośniku cyfrowym lub w formie pozwalającej wykonać archiwizację przez Zamawiającego.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego w zakresie formy i funkcjonalności systemu zostały określone szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ.
Przy czym:
1/ wymagania obligatoryjne zostały określone w tabeli nr 1 – podstawowe wymagania, które Wykonawca musi dostosować w systemie BIP w terminie określonym w ofercie, który nie może być dłuższy niż w ciągu 30 dni od podpisania umowy.
2/ dodatkowe funkcjonalności zostały opisane w tabeli nr 3 – funkcjonalności systemu, które Wykonawca może zaoferować i dostosować w systemie w terminie wskazanym w ofercie, który nie może być dłuższy niż 30 dni od podpisania umowy.
Wykonawca, który zaoferuje, dodatkowe funkcjonalności otrzyma w kryterium FUNKCJONALNOŚĆ dodatkowe punkty, zgodnie z opisem w SIWZ dotyczącym kryterium funkcjonalności.
Wykonawca, który zaoferuje dostosowanie systemu do wskazanych funkcjonalności bezwzględnie musi je dostosować w systemie Zamawiającego w terminie określonym
w ofercie.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamówienie winno być zrealizowane w następujących terminach:
a) Wykonawca najpóźniej w ciągu 30 dni od podpisania umowy winien dostosować system BIP w zakresie wszystkich opisanych w ofercie funkcjonalności .
b) W terminie 15 dni roboczych od zakończenia prac dostosowawczych systemu, o których mowa w lit. a), Wykonawca dokona uruchomienia systemu BIP u Zamawiającego przez podanie loginu i hasła umożliwiającego przez nieograniczoną ilość użytkowników Zamawiającego testowanie systemu.
b) W ciągu 2 tygodni (14 dni) od uruchomienia systemu Zamawiający przeprowadzi testy systemu. Po upływie tego okresu Zamawiający zgłosi Wykonawcy uwagi/zastrzeżenia oraz ewentualne usterki do usunięcia. Wykonawca winien usunąć zgłoszone usterki/zastrzeżenia w ciągu 14 dni.
c) System BIP uznaje się za wdrożony po usunięciu przez Wykonawcę usterek/zastrzeżeń,
o których mowa w lit. b) i podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
d) przeprowadzenie szkolenia z obsługi i funkcjonalności systemu dla pracowników Zamawiającego (w siedzibie Zamawiającego) dla 20 osób (redaktorów
i administratorów BIP) po wdrożeniu systemu w ciągu 60 dni od podpisania umowy.
2. Zamawiający dostarczy Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy materiały graficzne (logotypy) niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej, gdy wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 20.000 złotych.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykaże należyte wykonanie lub wykonywanie przynajmniej 2 usług polegających na: udzieleniu licencji, wdrożeniu i utrzymywaniu systemu BIP służącego do prezentacji treści w formie cyfrowej na serwerze stron www o wartości minimum 5.000 zł brutto na rok każda z nich.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca winien przedłożyć dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą
niż 20.000 złotych.
Zgodnie z art. 26 ust. 2c ustawy PZP, jeżeli Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego wymienionego wyżej dokumentu dotyczącego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, może złożyć inny dokument, który w wystraczający sposób potwierdza spełnienie opisanego warunku udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
WYKAZ USŁUG - Wykonawca winien wykazać w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie, należyte wykonanie lub wykonywanie co najmniej 2 usług polegających na udzieleniu licencji, wdrożeniu i utrzymaniu systemu BIP służącemu do prezentacji treści w formie cyfrowej na serwerze stron www o wartości minimum 5.000 zł brutto na rok każda z nich, wraz
z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana lub jest wykonywana, oraz potwierdzić dowodami należyte wykonanie lub wykonywanie zamówienia. Dowodami tymi mogą być referencje, protokół odbioru lub inny dokument wystawiony przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie. Dokumenty te powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wykaz usług powinien być sporządzony według załącznika nr 5 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca winien dołączyć do oferty wypełniony w każdej pozycji załącznik nr 2
do SIWZ ,,Funkcjonalności systemu”. Załącznik ten stanowi cześć oferty
i nie podlega uzupełnieniu w trakcie postepowania.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 142 ust. 5 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych może nastąpić zmiana ceny ofertowej w części miesięcznego abonamentu - cena za miesięczne utrzymanie usługi dostępu do systemu BIP oraz utrzymanie systemu BIP w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10.10.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
- jeżeli ww. zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych,
o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych.
W przypadku zaistnienia przesłanek określonych powyżej Wykonawca winien wystąpić z wnioskiem do Zamawiającego o zmianę wynagrodzenia tytułem abonamentu/ceny za miesięczne utrzymanie usługi dostępu do systemu BIP i utrzymanie systemu BIP określając wpływ zmian na koszty wykonywania zamówienia.
Z uwagi na przyjęte kryterium oceny w zakresie terminu dostosowania systemu do określonych w ofercie funkcjonalności, wskazany w ofercie termin wdrożenia systemu jest wiążący dla Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany tego terminu jedynie o czas trwania przeszkody leżącej po stronie Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2019-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|