GuidZP400 |
c403702c-5243-44ad-8e4f-46cfc403b49e
|
Biuletyn |
560791-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowe Muzeum Etnograficzne w Warszawie
|
Regon |
16289130000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kredytowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-056
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
228 276 641
|
Zamawiajacy fax |
228 276 669
|
Zamawiajacy email |
przetargi@ethnomuseum.pl
|
Adres strony url |
www.ethnomuseum.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby nowoczesnych wystaw Państwowego Muzeum Etnograficznego i świadczonych w nim działań edukacyjno-kulturalnych” finansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, PRIORYTET VIII - Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, DZIAŁANIE 8.1 - Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa instytucja kultury
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ethnomuseum.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ethnomuseum.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Państwowe Muzeum Etnograficzne w Warszawie, 00-056 Warszawa, ul. Kredytowa 1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowe Muzeum Etnograficzne w Warszawie, 00-056 Warszawa, ul. Kredytowa 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia dla Działu Naukowo-Oświatowego
|
Numer referencyjny |
POIiŚ/12/PN/15/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Działu Naukowo-Oświatowego do siedziby Zamawiającego w Warszawie przy ul. Kredytowej 1.
Lp. Nazwa wyposażenia Ilość J.m.
1). Biała tablica magnetyczna (szt. 9) wraz z akcesoriami
- pojemnik z magnesem na markery i akcesoria (szt. 9)
- markery do tablic (szt. 30)
- gąbka do tablic (szt. 40)
- magnesy neodymowe (szt. 300)
2). Rolety wyciemniające 16 szt.
3). Niskie siedziska / kubiki 60 szt.
4). Szafa na mapy i plakaty 1 szt.
5). Komplet biesiadny 6 szt.
6). Parasol grzewczy teleskopowy 4 szt.
7). Parasol ogrodowy jasno szary z betonowym obciążeniem 4 szt.
8). Namiot ogrodowy 3x6 m automatyczny ze ściankami jasno szary 1 szt.
9). Namiot ogrodowy 3x3 m jasno szary 4 szt.
10). Pufa na zewnątrz 10 szt.
11). Gabloty z półkami (wystawowe) 4 szt.
12). Gabloty z półkami wystawowe z szufladami 4 szt.
13). Postumenty do obiektów muzealnych 10 szt.
14a). Manekiny do strojów ludowych 1 szt.
14b). Manekiny do strojów ludowych 1 szt.
14c). Manekiny do strojów ludowych 1 szt.
14d). Manekiny do strojów ludowych 1 szt.
14e). Manekiny do strojów ludowych 2 szt.
14f). Manekiny do strojów ludowych 2 szt.
15). Regały do pracowni 2 szt.
16). Mikser (koktaljer) do papieru czerpanego 4 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
39154000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę polegającą na dostawie gablot ekspozycyjnych do obiektu kultury o charakterze muzealnym lub wystawienniczym o wartości minimum 100.000 zł brutto potwierdzoną referencjami.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
c) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
e) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
f) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
g) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 716).
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykazu, według wzoru zawartego w Załączniku nr 4 SIWZ, usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających, czy zostały one wykonane należycie; dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Ofertowe zestawienie zbiorcze oferowanych urządzeń z podaniem producenta oraz modelu lub typu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
7000,00 PLN
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|