Owoce, warzywa i podobne produkty.

Data publikacji 2019-06-14
Data zakończenia 2019-06-24 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Brzesko
Województwo małopolskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561246-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 153000001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa : Owoców ,warzyw i podobnych produktów przeznaczonych na żywienie chorych. Wykonawca odpowiedzialny jest za zgodność produktu z wymogami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia i za przestrzeganie zasad higieny żywności.
2. Owoce ,warzywa powinny być w I klasie jakości całe i zdrowe, nie dopuszcza się owoców, warzyw z objawami zepsucia lub takimi zmianami, które czynią je niezdatnymi do spożycia
3. Wykonawca ma posiadać aktualne zezwolenie właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego (Sanepidu) na prowadzenie usług transportowych w zakresie przewozu żywności (samochód przewożący żywność musi być do tego przystosowany i posiadać pozytywną decyzję Sanepidu), zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywości
i żywienia (tekst jednolity Dz. U. 2018 poz 1541). Ze złożonego dokumentu winien wynikać okres jego ważności. W przypadku braku takiego zapisu w dokumencie, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż zezwolenie jest ważne na dzień składania ofert.
4. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia może żądać od Wykonawcy kserokopii decyzji PPIS o dopuszczeniu pojazdu używanego do przewozu żywności i żywienia.
5. Dostarczony towar winien odpowiadać normom jakościowym, a także spełniać inne wymagania zwłaszcza w zakresie oznakowania dostarczonych produktów, a nadto spełniać wszelkie wymagania w zakresie bezpieczeństwa i higieny środków spożywczych określonych w ogólnie obowiązujących przepisach; w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. 2018 poz. 1541).
6. Dostawy będą realizowane w sposób ciągły w średniej ilości miesięcznej, średnio 2 razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7.30 – 9.00. na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie potwierdzonych faxem w terminie do 1 dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia. Wszystkie dostawy odbywać się będą wraz z rozładunkiem do magazynu;
7. Dostawy realizowane powinny być zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy).
8. Wykonawca powinien posiadać wdrożony system Analiz Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP)
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9e59c2d6-aa64-437a-aac7-11300712c195
Biuletyn 561246-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 68
Zamawiajacy miejscowosc Brzesko
Zamawiajacy kod pocztowy 32-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy fax 146 621 155
Zamawiajacy email ZOZ.brzesko@pro.onet.pl.
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz-brzesko.pl (Dział Zamówień Publicznych )
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz-brzesko.pl (Dział Zamówień Publicznych )
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą,kurierem,lub dostarczyć osobiscie do Działu Zamówień Publicznych pokój 386
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Brzesku ul.Kościuszki 68,32-800 Brzesko,Dział Zamówień Publicznych pokój 386
Nazwa nadana zamowieniu Owoce, warzywa i podobne produkty.
Numer referencyjny DZP-271-43/2019
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa : Owoców ,warzyw i podobnych produktów przeznaczonych na żywienie chorych. Wykonawca odpowiedzialny jest za zgodność produktu z wymogami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia i za przestrzeganie zasad higieny żywności. 2. Owoce ,warzywa powinny być w I klasie jakości całe i zdrowe, nie dopuszcza się owoców, warzyw z objawami zepsucia lub takimi zmianami, które czynią je niezdatnymi do spożycia 3. Wykonawca ma posiadać aktualne zezwolenie właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego (Sanepidu) na prowadzenie usług transportowych w zakresie przewozu żywności (samochód przewożący żywność musi być do tego przystosowany i posiadać pozytywną decyzję Sanepidu), zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywości i żywienia (tekst jednolity Dz. U. 2018 poz 1541). Ze złożonego dokumentu winien wynikać okres jego ważności. W przypadku braku takiego zapisu w dokumencie, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż zezwolenie jest ważne na dzień składania ofert. 4. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia może żądać od Wykonawcy kserokopii decyzji PPIS o dopuszczeniu pojazdu używanego do przewozu żywności i żywienia. 5. Dostarczony towar winien odpowiadać normom jakościowym, a także spełniać inne wymagania zwłaszcza w zakresie oznakowania dostarczonych produktów, a nadto spełniać wszelkie wymagania w zakresie bezpieczeństwa i higieny środków spożywczych określonych w ogólnie obowiązujących przepisach; w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. 2018 poz. 1541). 6. Dostawy będą realizowane w sposób ciągły w średniej ilości miesięcznej, średnio 2 razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7.30 – 9.00. na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie potwierdzonych faxem w terminie do 1 dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia. Wszystkie dostawy odbywać się będą wraz z rozładunkiem do magazynu; 7. Dostawy realizowane powinny być zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy). 8. Wykonawca powinien posiadać wdrożony system Analiz Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP) 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy,którzy spełniają wymagania określone w art.25 ust.1 ustawy Pzp.w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia działalności handlowej o ile wynika to z odrębnych przepisów. • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Posiadają aktualny wpis do właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 2), ), może złożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Uwaga: Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 3), zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Powyższy dokument obejmuje okres odpowiednio jak w pkt .3).
Zakresie warunkow udzialu Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca ma dostarczyć aktualne zezwolenie właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego (Sanepidu) na prowadzenie usług transportowych w zakresie przewozu żywności (samochód przewożący żywność musi być do tego przystosowany i posiadać pozytywną decyzję Sanepidu), zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywości i żywienia (tekst jednolity Dz. U. 2018 poz 1541)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 6 1 sposob udostepniania W przypadku, gdy informacje składane w trakcie postępowania stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których dostawca/ wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane ogólnie, muszą być opatrzone klauzulą: „NIE UDOSTĘPNIAĆ OGÓLNIE. INFORMACJA STANOWI TAJEMNICĘ PRZEDSIEBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 2 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI” (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 419 z późn.zm.) i załączona jako odrębna część niezłączona z ofertą w sposób trwały. 2) Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w niej informacji. Uzasadnienie ma na celu udowodnienie spełnienia przesłanek określonych w tym przepisie tj., że zastrzeżona informacja: 1) ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub inne informacje mające wartość gospodarczą, 2) nie została wykorzystana do wiadomości publicznej i nie jest powszechnie znana osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie jest łatwo dostępna dla takich osób, 3) podjęto w stosunku do niej przez osobę uprawnioną do korzystania z niej lub rozporządzania nią działania, w celu utrzymania jej w poufności (z zachowaniem należytej staranności
IV 4 4 data 2019-06-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)