Dostawa odzieży roboczej dla pracowników PGK Spółka z o. o. w Koszalinie.

Data publikacji 2019-06-19
Data zakończenia 2019-07-02 00:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563695-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej dla pracowników PGK Sp. z o. o.
w Koszalinie. Szczegółowy asortyment wg załącznika nr 1 do SIWZ.1.
Wszystkie wyroby muszą spełniać wymagania polskich norm i posiadać wymagane atesty. Każdy wyrób musi posiadać oznaczenie CE umieszczone na każdym egzemplarzu w sposób widoczny, czytelny i odporny na zatarcie podczas użytkowania. Ubrania muszą posiadać wywieszki z zaznaczonymi parametrami (rozmiar, skład, sposób prania oraz nazwiskiem pracownika dla którego jest przeznaczone, nadruk na metce ). Wykonawca przedstawi wymagane atesty, certyfikaty i gwarancje w chwili przystąpienia do przetargu.
2. Odzież musi być przystosowana do prania w pralkach automatycznych do 60ºC (ubranie drelichowe do 85ºC), a wszystkie nadruki, zamki, guziki, napy, klamry, taśmy odblaskowe itp. powinny być wykonane z materiałów odpornych na działanie czynników chemicznych stosowanych podczas prania i czyszczenia.
3. Materiały, z których będą wykonane ubrania muszą być odpowiedniej jakości, zapewniającej długi okres użytkowania, nie mogą tracić koloru podczas prania, odkształcać się ani rozciągać. Kurczliwość ubrań max. do 2 %. Wykonawca udziela rękojmi oraz gwarancji jakości na dostarczone wyroby.
4. Na ubraniach, we wskazanych w opisie miejscach musi znajdować się poniższy
nadruk firmowy (LOGO), kolor i wysokość liter będzie określona po wyborze Wykonawcy. Nadruk wykonany techniką nadruku (farba – sitodruk), musi być trwały i odporny na zatarcie podczas użytkowania oraz prania i czyszczenia. Na ubraniach pomarańczowych lub żółtych logo koloru czarnego, na ubraniach niebieskich oraz zielonych logo koloru białego o średnicy 22 centymetrów.
5. Pasy odblaskowe na ubraniach naszyte ze srebrnej taśmy odblaskowej o szerokości 5cm zgodnie z obowiązującymi normami.
6. Wszystkie ubrania muszą być dostępne w pełnej rozmiarówce, w kolorach firmowych
- niebieskim, pomarańczowym i zielonym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9ea45ce4-9c7f-44a2-be5a-9d5d98569e75
Biuletyn 563695-N-2019
Zamawiajacy nazwa Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Regon 33025398400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Komunalna
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75-724
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 943 484 444,
Zamawiajacy fax 943 484 434
Zamawiajacy email anna.pienkowska@pgkkoszalin.pl,
Adres strony url www.pgkkoszalin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pgkkoszalin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesyłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie ul. Komunalna 5 Budynek A sekretariat przedsiębiorstwa.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży roboczej dla pracowników PGK Spółka z o. o. w Koszalinie.
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej dla pracowników PGK Sp. z o. o. w Koszalinie. Szczegółowy asortyment wg załącznika nr 1 do SIWZ.1. Wszystkie wyroby muszą spełniać wymagania polskich norm i posiadać wymagane atesty. Każdy wyrób musi posiadać oznaczenie CE umieszczone na każdym egzemplarzu w sposób widoczny, czytelny i odporny na zatarcie podczas użytkowania. Ubrania muszą posiadać wywieszki z zaznaczonymi parametrami (rozmiar, skład, sposób prania oraz nazwiskiem pracownika dla którego jest przeznaczone, nadruk na metce ). Wykonawca przedstawi wymagane atesty, certyfikaty i gwarancje w chwili przystąpienia do przetargu. 2. Odzież musi być przystosowana do prania w pralkach automatycznych do 60ºC (ubranie drelichowe do 85ºC), a wszystkie nadruki, zamki, guziki, napy, klamry, taśmy odblaskowe itp. powinny być wykonane z materiałów odpornych na działanie czynników chemicznych stosowanych podczas prania i czyszczenia. 3. Materiały, z których będą wykonane ubrania muszą być odpowiedniej jakości, zapewniającej długi okres użytkowania, nie mogą tracić koloru podczas prania, odkształcać się ani rozciągać. Kurczliwość ubrań max. do 2 %. Wykonawca udziela rękojmi oraz gwarancji jakości na dostarczone wyroby. 4. Na ubraniach, we wskazanych w opisie miejscach musi znajdować się poniższy nadruk firmowy (LOGO), kolor i wysokość liter będzie określona po wyborze Wykonawcy. Nadruk wykonany techniką nadruku (farba – sitodruk), musi być trwały i odporny na zatarcie podczas użytkowania oraz prania i czyszczenia. Na ubraniach pomarańczowych lub żółtych logo koloru czarnego, na ubraniach niebieskich oraz zielonych logo koloru białego o średnicy 22 centymetrów. 5. Pasy odblaskowe na ubraniach naszyte ze srebrnej taśmy odblaskowej o szerokości 5cm zgodnie z obowiązującymi normami. 6. Wszystkie ubrania muszą być dostępne w pełnej rozmiarówce, w kolorach firmowych - niebieskim, pomarańczowym i zielonym.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. zrealizował 2 dostawy polegającej na dostawie odzieży roboczej/ochronnej o wartości min. 100 tys. zł netto oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie Uwaga! Nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych dostaw objętych odrębnymi umowami lub zleceniami. Sporządzić wykaz tych dostaw na druku stanowiącym załącznik „Wykaz wykonanych dostaw” Rozdział V SIWZ tj. wykazać się należycie zrealizowanymi dostawami. Uwaga! W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu będą zawierały kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, do oceny spełniania każdego warunku zawierającego daną kwotę lub wartość, wielkości te Wykonawca przeliczy po średnim kursie waluty obcej ogłoszonym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2. Poleganie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt 1.2. Instrukcji dla Wykonawców, w stosownych sytuacjach, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi wykazać Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając ZOBOWIĄZANIE* tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane , do realizacji których te zdolności są wymagane. 2.4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2.5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy PZP oraz spełniania w zakresie jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w OŚWIADCZENIU, o którym mowa w punkcie 3.1. Instrukcji dla Wykonawców. 2.6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ppkt 1, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 2.6.a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2.6.b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ppkt 2.1.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu 3.1. Do oferty Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie sporządzone zgodnie ze wzorem zawartym w Rozdziale V SIWZ. 3.2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów wymienionych w punkcie 3.A. niniejszej SIWZ. 3.A. OŚWIADCZENIA LUB/I DOKUMENTY ŻĄDANE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1) Wykonawca złoży Zamawiającemu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykaz wykonanych (zrealizowanych) 2 dostaw polegających na dostawie odzieży roboczej/ochronnej o wartości min. 100 tys. zł netto. 2) Dowody określające, czy dostawy wymienione przez Wykonawcę w wykazie zostały wykonane należycie. Uwaga! Dowodami, o których mowa powyżej, są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca przedłoży wraz z ofertą: a)certyfikat na znak bezpieczeństwa „CE” na cały asortyment, b)atest Centralnego Instytutu Ochrony Pracy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie sporządzone zgodnie ze wzorem zawartym w Rozdziale V SIWZ. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku, gdy wykonawce reprezentuje pełnomocnik Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialne
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3000,00 zł. 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. Nr rachunku: PKO BP SA 79 1020 2791 0000 7402 0289 7726 z dopiskiem: „Dostawa odzieży roboczej dla pracowników PGK Spółka z o. o. w Koszalinie.” 4) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. 5) Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w złożyć w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie, a kserokopię dołączyć do oferty. 6) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi powyżej, należy złożyć wraz z ofertą. UWAGA! Zgodnie z przepisami PZP, w świetle art. 46 ust. 4a „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.” Ponieważ jest to nowa okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego – gwarant udzielający Wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w przypadku zmian przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu niniejszej umowy, w szczególności zmian stawek podatku VAT. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-07-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:15
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria jakość
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)