Dostawa papierów rejestracyjnych do urządzeń medycznych oraz artykułów z masy papierowej dla potrzeb Jednostek SPSK nr 1.

Data publikacji 2019-08-05
Data zakończenia 2019-08-13 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura L 74/34 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582634-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 229930007, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa papierów rejestracyjnych do urządzeń medycznych oraz artykułów z masy papierowej dla potrzeb Jednostek SPSK nr 1, którego szczegółowy opis i zakres zawarto w Załącznikach nr 1-4 do SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia stanowią 4 zadania.
3. W przypadku gdy w dokumentacji zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy produktów, normy, certyfikaty - Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych równych lub nie gorszych od określonych w dokumentacji.
4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do produktów opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, w sposób nie budzący wątpliwości, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp)
5. Wskazane przez Zamawiającego nazwy czy producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
6. Wykonawca udzieli na asortyment objęty przedmiotem zamówienia rękojmi i gwarancji nie krótszej niż gwarancja lub termin ważności określony przez producenta, nie mniej niż 12 miesięcy
7. Wykonawca zapewnia, iż oferowany asortyment posiada aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na rynku polskim (certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9e615e2c-bd3f-4a22-838c-80943b5fa987
Biuletyn 582634-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
Regon 43102923400000
Zamawiajacy adres ulica Stanisława Staszica
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-081
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon +48815344610
Zamawiajacy fax +48815324153
Zamawiajacy email zamowienia@spsk1.lublin.pl
Adres strony url https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Adres strony internetowej https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Staszica 16, 20-081 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa papierów rejestracyjnych do urządzeń medycznych oraz artykułów z masy papierowej dla potrzeb Jednostek SPSK nr 1.
Numer referencyjny EO/EZ-2734/37/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa papierów rejestracyjnych do urządzeń medycznych oraz artykułów z masy papierowej dla potrzeb Jednostek SPSK nr 1, którego szczegółowy opis i zakres zawarto w Załącznikach nr 1-4 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia stanowią 4 zadania. 3. W przypadku gdy w dokumentacji zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy produktów, normy, certyfikaty - Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych równych lub nie gorszych od określonych w dokumentacji. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do produktów opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, w sposób nie budzący wątpliwości, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) 5. Wskazane przez Zamawiającego nazwy czy producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 6. Wykonawca udzieli na asortyment objęty przedmiotem zamówienia rękojmi i gwarancji nie krótszej niż gwarancja lub termin ważności określony przez producenta, nie mniej niż 12 miesięcy 7. Wykonawca zapewnia, iż oferowany asortyment posiada aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na rynku polskim (certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności).
Cpv glowny przedmiot 22993000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z ART. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie (zwany dalej „Szpitalem”), adres: ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, telefon 81 532 39 35, e-mail: sekretariat@spsk1.lublin.pl b) Szpital powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych i praw przysługujących Pani/Panu na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Dane kontaktowe: tel. 81 534 97 48, e-mail: iod@spsk1.lublin.pl c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci oryginalne materiały informacyjne, oryginalne karty katalogowe, oryginalne prospekty, zawierające dokładny opis przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie wymagań określonych w SIWZ; – dotyczy wszystkich zadań i pozycji ( jeżeli katalog lub ulotka jest w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski) ;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku: a) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, b) wprowadzenia nowej technologii / lub zaprzestania produkcji asortymentu objętego niniejszą umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, c) zmiany nazwy producenta produktu objętego umową, d) zmiany wielkości opakowania, Wykonawca przeliczy pozostałą ilość niezrealizowanego asortymentu (w zaokrągleniu w górę) aby możliwa była realizacja pozostałej części przedmiotu zamówienia, e) zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy, zmianie może ulec jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT.
IV 4 4 data 2019-08-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22993000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Papier do EKG rozm.:210 mm x 295 mm x 150 mm; składanka, kratkowany; do aparatu EKG Mac 1200 ST 140 ryz 2. Papier do EKG rozm.:104 mm x 40 mb, kratkowany, Typ Termofot -R; do aparatu Ascard A2 10 rolek 3. Papier do EKG, rozm.:104 mm x 40 mb, kratkowany, do aparatu Ascard A3 10 rolek 4. Papier do EKG, rozm.:112 mm x 25 mb, kratkowany, do aparatu Ascard A4 1900 rolek 5. Papier do EKG, rozm.:112 mm x 20 mb, bez nadruku, śr. rolki 42 mm do drukarki Kafka SQ 12 rolek 6. Papier do EKG, rozm.:58 mm x 25 mb, kratkowany, termoczuły, do aparatu Ascard B5 550 rolek 7. Papier do EKG, rozm.:210 mm x 25, 3/6kan., kratkowany, termoczuły, do aparatu Ascard 612 Mr Gold 150 rolek 8. Papier do EKG, rozm.:112 mm x 25 mb, rolka termiczna, siatka milimetrowa do aparatu BTL - 08 MD 10 rolek 9. Papier do USG, rozm.:110 mm x 20 , termoczuły, do aparatu Mitsubishi K-61B-CE 120 rolek 10. Papier do USG, rozm.:110 mm x 20 mb, termoczuły, do aparatu Mitsubishi K-65HM 400 rolek 11. Papier do USG, rozm.:110 mm x 20 mb, termoczuły, typ drukarki Sony II UPP 110 HD 300 rolek 12. Papier do USG, rozm.:110 mm x 18 mb, typ UPP -110 HG, termoczuły, biały, z połyskiem, do aparatu Logia Book, typ drukarki Sony UP-D 895 320 rolek 13. Papier do KTG, rozm.:150 mm x 100 mm x 150 szt., składanka z nadrukiem, typ aparatu M 1911/A 1800 ryz 14. Papier do KTG, rozm.:143 mm x 150 mm x 300 szt., Blatt, bez nadruku, typ aparatu Sonicaid Meridian 800 30 ryz 15. Papier do spirometru Spirolab III rozm.:112 mm x 25 mb, termoczuły bez nadruku, 15 rolek
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22993000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Papier do defibrylatora, szer.:50 mm x 30 mb, kratkowany, termoaktywny, do aparatu Lifepak 12 i 20 150 rolek 2. Papier do defibrylatora, szer.:106,5 mm x 25 mb, kratkowany, termoaktywny, do aparatu Lifepak 12 10 sztuk 3. Papier do defibrylatora, szer.:50 mm x 30 mb, kratkowany, termoczuły, do aparatu Biazet Cardio - Aid 730 10 sztuk 4. Papier do defibrylatora, szer.:50 mm x 30, bez nadruku, typ Welch Allyn PIC- 30 i Artema Mec Cardio Aid 200 10 sztuk 5. Papier do defibrylatora, szer.:75 mm x 30, termoczuły, do aparatu Philips Heart Start MR 24 sztuki 6. Papier do defibrylatora, ZOOL R szer.:90x90 x 200 w kratkę 100 bloków
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22993000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Papier do sterylizatora, rozm.:79 mm x 30 mb, do aparatu Steri-Vac 5 XL 30 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Miska nerkowata poj. 700 ml z masy papierowej 100 000 sztuk 2. Miska ogólnego zastosowania poj. 2,5-3l z masy papierowej 2000 sztuk 3. Basen z pokrywką dla osób leżących, płaski z masy papierowej 2000 sztuk 4. Kaczka tradycyjna z masy papierowej 2000 sztuk 5. Dezynfekcyjny żel typu Verna w saszatkach poj. 6G 2000 sztuk
  

Criterion

Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy cząstkowej
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)