GuidZP400 |
023b6b39-33f6-4c37-9216-894202ef806d
|
Biuletyn |
581141-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Opolski
|
Regon |
13820000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Kopernika
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11 A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-040
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
077 5 415977
|
Zamawiajacy fax |
775 415 930
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@uni.opole.pl
|
Adres strony url |
www.zamowienia.uni.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
INTERREG VA (2014-2020), CZ.11.3.119/0.0/0.0/16_022/0001150, partner: Uniwersytet Opolski. Nazwa projektu: Spolupráce UO a UHK rozšiřující možnosti uplatnění absolventů na přeshraničním trhu práce/ Współpraca UO i UHK zwiększająca możliwości absolwentów na transgranicznym rynku pracy. Realizacja od 1.12.2017 r. do 30.11.2020 r. oraz Projekt pt. „Wdrożenie Programu Rozwojowego w oparciu o Wieloprofilowe Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Opolskiego”, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POWR.05.03.00-00-0003/18 - okres realizacji od: 2018-11-02 do: 2023-06-30.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1371
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1371
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, 45-040 Opole, Pl. Kopernika 1A, pokój nr 2-3
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup urządzeń drukująco-kopiujących, multimedialnych oraz innego wyposażenia dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
|
Numer referencyjny |
D/34/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
I. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup urządzeń drukująco-kopiujących, multimedialnych oraz innego wyposażenia dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego”, w podziale na części:
1. Część nr 1: Zakup kserokopiarki monochromatycznej dla Wydziału Filologicznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.
2. Część nr 2: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Sekcji Inwentaryzacji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ.
3. Część nr 3: Zakup drukarki laserowej dla Instytutu Biologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ
4. Część nr 4: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Biotechnologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ
5. Część nr 5: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Biblioteki Głównej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E do SIWZ
6. Część nr 6: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Radio Sygnałów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1F do SIWZ
7. Część nr 7: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Kierunku Lekarskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1G do SIWZ
8. Część nr 8: Zakup projektora multimedialnego dla Instytutu Informatyki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1H do SIWZ
9. Część nr 9: Zakup projektora dla Instytutu Biotechnologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1I do SIWZ
10. Część nr 10: Zakup projektorów dla Wydziału Ekonomii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1J do SIWZ
11. Część nr 11: Zakup projektorów multimedialnych dla Kierunku Lekarskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1K do SIWZ
12. Część nr 12: Zakup tablicy sucho-ścieralnej dla Kierunku Lekarskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1L do SIWZ
13. Część nr 13: Zakup ekranu projekcyjnego dla Kierunku Lekarskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1Ł do SIWZ
14. Część nr 14: Zakup słuchawek dla Instytutu Fizyki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1M do SIWZ
15. Część nr 15: Zakup wzmacniacza dla Instytutu Fizyki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1N do SIWZ
16. Część nr 16: Zakup projektorów dla Kierunku Lekarskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1O do SIWZ
17. Część nr 17: Zakup monitorówi wózków dla Kierunku Lekarskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1P do SIWZ
18. Część nr 18: Zakup tablic sucho-ścieralnych dla Kierunku Lekarskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1R do SIWZ
19. Część nr 19: Zakup urządzeń wielofunkcyjnych dla Kierunku Lekarskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1S do SIWZ
II. wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest:
1. w częściach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 i 19: dostarczenie wraz z pełną instalacją (i wykonaniem wszelkich czynności służących tej instalacji) przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w przedmiotowej SIWZ.
2. w częściach nr 11, 13, 16 i 17: dostarczenie wraz z montażem oraz pełną instalacją (i wykonaniem wszelkich czynności służących tej instalacji) przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w przedmiotowej SIWZ.
3. w częściach nr 12, 14, 15 i 18: dostarczenie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w przedmiotowej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia:
1.1. w części nr 1 – w terminie maksymalnie dwudziestu jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
1.2. w części nr 2 – w terminie maksymalnie dwudziestu jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
1.3. w części nr 3 – w terminie maksymalnie dwudziestu jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
1.4. w części nr 4 – w terminie maksymalnie dwudziestu jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
1.5. w części nr 5 – w terminie maksymalnie dwudziestu jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
1.6. w części nr 6 – w terminie maksymalnie dwudziestu jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
1.7. w części nr 7 – w terminie maksymalnie dziesięciu [ 10 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
1.8. w części nr 8 – w terminie maksymalnie dwudziestu jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
1.9. w części nr 9 – w terminie maksymalnie dwudziestu jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
1.10. w części nr 10 – w terminie maksymalnie dwudziestu jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
1.11. w części nr 11 – w terminie maksymalnie dwudziestu jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
1.12. w części nr 12 – w terminie maksymalnie dwudziestu jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
1.13. w części nr 13 – w terminie maksymalnie dwudziestu jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
1.14. w części nr 14 – w terminie maksymalnie dwudziestu jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
1.15. w części nr 15 – w terminie maksymalnie dwudziestu jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
1.16. w części nr 16 – w terminie maksymalnie dziesięciu [ 10 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
1.17. w części nr 17 – w terminie maksymalnie dwudziestu jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
1.18. w części nr 18 – w terminie maksymalnie dwudziestu jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
1.19. w części nr 19 – w terminie maksymalnie dwudziestu jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany odpowiednio w pkt. 1.1-1.19 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia, o którym mowa odpowiednio w pkt. 1.1-1.19 odbywać się będzie w dni robocze.
4. Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający będzie żądał dostarczenia przez Wykonawcę Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikami nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H, 1I, 1J, 1K, 1L, 1Ł, 1M, 1N, 1O, 1P, 1R i 1S do SIWZ (odpowiednio do części).
Wykonawca musi zaproponować przedmiot zamówienia spełniający wymagania Zamawiającego podane w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H, 1I, 1J, 1K, 1L, 1Ł, 1M, 1N, 1O, 1P, 1R i 1S do SIWZ (odpowiednio do części). Wykonawca musi podać szczegółowe dane techniczne i parametry charakterystyczne, przedmiotu zamówienia w sporządzonym przez Wykonawcę opisie, szczegółowo określając oferowany przedmiot zamówienia, w kolumnie przeznaczonej do wypełnienia przez Wykonawcę (kolumna „Parametry oferowane”).
Zamawiający nie dopuszcza wpisania tylko wyrazu „TAK”.
W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę zamiast Opisu przedmiotu zamówienia – jedynie karty produktu/specyfikacji technicznej producenta, Zamawiający zastrzega, że dostarczona karta produktu/ specyfikacja techniczna producenta nie zostanie poddana ocenie, a Wykonawca zostanie ponownie wezwany o dostarczenie Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikami nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H, 1I, 1J, 1K, 1L, 1Ł, 1M, 1N, 1O, 1P, 1R i 1 S do SIWZ (odpowiednio do części).
W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę wraz z Opisem przedmiotu zamówienia (sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1A, 1B do SIWZ - odpowiednio do części) kart produktu/specyfikacji technicznej producenta, Zamawiający zastrzega, że dostarczona karta produktu/ specyfikacja techniczna producenta nie zostanie poddana ocenie. Spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego zostanie ocenione wyłącznie na podstawie Opisu przedmiotu zamówienia (sporządzonego zgodnie z załącznikami nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H, 1I, 1J, 1K, 1L, 1Ł, 1M, 1N, 1O, 1P, 1R i 1S do SIWZ - odpowiednio do części) dostarczonego przez Wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. ZAWARTOŚĆ OFERTY poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt. III.3):
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ).
2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy).
3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
*Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-08-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Opolskim jest Pan Jacek Najgebauer, tel. 77 452 70 99, e-mail: najgebauer@uni.opole.pl/ .
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr D/34/2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup kserokopiarki monochromatycznej dla Wydziału Filologicznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup kserokopiarki monochromatycznej dla Wydziału Filologicznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Sekcji Inwentaryzacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30121000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Sekcji Inwentaryzacji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup drukarki laserowej dla Instytutu Biologii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup drukarki laserowej dla Instytutu Biologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Biotechnologii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30121000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Biotechnologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Biblioteki Głównej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30121000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Biblioteki Głównej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Radio Sygnałów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30121000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Radio Sygnałów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1F do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Kierunku Lekarskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30121000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Kierunku Lekarskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1G do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zakup projektora multimedialnego dla Instytutu Informatyki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup projektora multimedialnego dla Instytutu Informatyki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1H do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zakup projektora dla Instytutu Biotechnologii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup projektora dla Instytutu Biotechnologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1I do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zakup projektorów dla Wydziału Ekonomii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup projektorów dla Wydziału Ekonomii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1J do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zakup projektorów multimedialnych dla Kierunku Lekarskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup projektorów multimedialnych dla Kierunku Lekarskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1K do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Zakup tablicy sucho-ścieralnej dla Kierunku Lekarskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30195400-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup tablicy sucho-ścieralnej dla Kierunku Lekarskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1L do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Zakup ekranu projekcyjnego dla Kierunku Lekarskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38653400-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup ekranu projekcyjnego dla Kierunku Lekarskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1Ł do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Zakup słuchawek dla Instytutu Fizyki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32342100-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup słuchawek dla Instytutu Fizyki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1M do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Zakup wzmacniacza dla Instytutu Fizyki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32343100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wzmacniacza dla Instytutu Fizyki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1N do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Zakup projektorów dla Kierunku Lekarskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup projektorów dla Kierunku Lekarskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1O do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Zakup monitorów i wózków dla Kierunku Lekarskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32320000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup monitorów i wózków dla Kierunku Lekarskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1P do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Zakup tablic sucho-ścieralnych dla Kierunku Lekarskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30195400-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup tablic sucho-ścieralnych dla Kierunku Lekarskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1R do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Zakup urządzeń wielofunkcyjnych dla Kierunku Lekarskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30121000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup urządzeń wielofunkcyjnych dla Kierunku Lekarskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1S do SIWZ
|
| |