GuidZP400 |
920987be-be6f-418e-953e-b9c54f51e929
|
Biuletyn |
582462-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
|
Regon |
14637864000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Batorego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
44
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Otwock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 778 26 00
|
Zamawiajacy fax |
22 779 09 90
|
Zamawiajacy email |
zp@szpital-otwock.med.pl
|
Adres strony url |
www.pcz-otwock.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spólka prawa handlowego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pcz-otwock.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pcz-otwock.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w składać osobiście w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 15:00 w siedzibie Zamawiającego, w kancelarii/sekretariacie Prezesa Zarządu lub przesłać pocztą na adres:
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., w restrukturyzacji , ul. Batorego 44, 05-400 Otwock
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa materiałów szewnych, wyrobów medycznych , materiałów opatrunkowych, probówek analitycznych, testów diagnostycznych produktów leczniczych oraz płynów do myjni endoskopowej i akcesoriów oraz osprzętu do endoskopów
|
Numer referencyjny |
PCZ 19/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
15 części
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici chirurgicznych, wyrobów medycznych , materiałów opatrunkowych, probówek analitycznych, testów diagnostycznych produktów leczniczych oraz płynów do myjni endoskopowej i akcesoriów oraz osprzętu do endoskopów do Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia koncesji/zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej oraz obrót środkami odurzającymi i psychotropowymi (jeżeli dotyczy).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej:
80 000,00 zł - dla zadania nr 1;
30 000,00 zł - dla zadania nr 2;
50 000,00 zł - dla zadania nr 3;
15 000,00 zł - dla zadania nr 4;
12 000,00 zł - dla zadania nr 6;
25 000,00 zł - dla zadania nr 7;
52 000,00 zł - dla zadania nr 11
65 000,00 zł - dla zadania nr 12
33 000,00 zł - dla zadania nr 13
15 000,00 zł - dla zadania nr 14
Spełnienie tego warunku dla Zadania: nr 5 ; nr 8; nr 9; nr 10 oraz nr 15 Zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia – załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie produktów będących przemiotem niniejszego zamówienia o wartości przynajmniej:
80 000,00 zł - dla zadania nr 1;
30 000,00 zł - dla zadania nr 2;
50 000,00 zł - dla zadania nr 3;
15 000,00 zł - dla zadania nr 4;
12 000,00 zł - dla zadania nr 6;
25 000,00 zł - dla zadania nr 7;
52 000,00 zł - dla zadania nr 11
65 000,00 zł - dla zadania nr 12
33 000,00 zł - dla zadania nr 13
15 000,00 zł - dla zadania nr 14
Spełnienie tego warunku dla Zadania: nr 5 ; nr 8 ; nr 9; nr 10 oraz nr 15nie jest wymagane.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 2.Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału wg załącznika nr 3 do SIWZ . 2.Wykaz wykonanych dostaw wg załącznika nr 4 do SIWZ wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W zakresie potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom należy przedłożyć: a) oświadczenie, że zaoferowane produkty lecznicze zostały dopuszczone do obrotu na terenie RP zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 6 września 2011 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r., Nr 45, poz. 271) i posiadają karty charakterystyki wymagane powołaną ustawą - zał. nr 8 (o ile dotyczy); b) oświadczenie, że zaoferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone i wprowadzone do obrotu i użytkowania na terenie RP zgodnie wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679) – dotyczy wyrobów medycznych zał.nr 9 (o ile dotyczy); c) oświadczenie, że towar dostarczany przez Wykonawcę będący kosmetykiem został wprowadzony do obrotu na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą tj. ustawą z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (Dz. U. z 2013 r., poz. 475) – zał. nr 11, (o ile dotyczy); d) oświadczenie, że zaoferowane produkty są zgodne z ustawą z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011 r., Nr 122, poz. 696) - zał. nr 10 (o ile dotyczy).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1 Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium przez wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne, które należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku BGŻ BNP Paribas S.A. ; Nr konta: 67 1600 1127 1833 9866 3000 0002 przed upływem terminu składania ofert z zaznaczeniem „Wadium w postępowaniu nr 19/2019”.
Wysokość wadium na poszczególne zadania wynosi:
2 000,00 zł - dla zadania nr 1;
700,00 zł - dla zadania nr 2;
1 000,00 zł - dla zadania nr 3;
300,00 zł - dla zadania nr 4;
100,00 zł - dla zadania nr 5;
250,00 zł - dla zadania nr 6
150,00 zł - dla zadania nr 8
170,00 zł - dla zadania nr 9
1200,00 zł – dla zadania nr 11
1500,00 zł – dla zadania nr 12
700,00 zł – dla zadania nr 13
300,00 zł – dla zadania nr 14
700,00 zł – dla zadania nr 13
150,00 zł – dla zadania nr 15
Dla zadań: nr 7 i nr 10 Zamawiający odstępuje od wymogu wniesienia wadium.
2 Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki pieniężne z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku zabezpieczenia oferty inną formą
wadium, oryginał dowodu wniesienia wadium będzie załączony do oferty.
3 Wadium może być wniesione tylko w formie określonej art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj.:
1) w pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
4 Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy wnieść w taki sposób, by nie tworzył z nią całości tj. był nie ponumerowany i niezwiązany na stałe z ofertą;
5 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty właściwą formą wadium podlega wykluczeniu
z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą w trybie art. 24 ust. 4 Ustawy.
6 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych.
7 Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek
z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający na zasadach określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dopuszcza zmiany postanowień umowy, w stosunku do jej pierwotnego brzmienia, w następujących sytuacjach:
a) istotnej zmiany kursów walutowych, jeżeli zasadniczo wpływa to na koszt dostawy;
b) zmiany cen urzędowych produktów;
c) niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 w terminie na jaki zawarta została umowa – Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia okresu trwania umowy na czas określony do 1 roku, z tym zastrzeżeniem iż łączny okres obowiązywania umowy nie może trwać dłużej niż 3 lat, przy zachowaniu ogólnej wartości brutto umowy bez zmian; wydłużenie okresu trwania umowy wymaga zawarcia pisemnego aneksu przed zakończeniem okresu obowiązywania niniejszej umowy;
d) zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu (w szczególności na podstawie decyzji właściwych władz), jak również braku możliwości pozyskania produktów będących przedmiotem dostawy. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana wyrobu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy wyrobu wycofanego z produkcji i zastąpienie go wyrobem zamiennym;
e) wprowadzenia produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż towar objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu w którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem zmodyfikowanym lub udoskonalonym;
f) zmiany ustawowej stawki podatku VAT;
g) zmiany polegającej na zamianie niewykorzystanego asortymentu obejmującego powyższą umowę na asortyment wykorzystany z tej umowy z zastrzeżeniem,
iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie;
h) przesunięć ilościowo – asortymentowych pomiędzy poszczególnymi pakietami z zastrzeżeniem, że całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie;
i) zakupu u Wykonawcy w miejsce produktu wskazanego szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ odpowiednika tego samego lub innego producenta po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie za dany produkt w przypadku, gdy będzie to uzasadnione potrzebami Zamawiającego;
j) zmniejszenia ceny jednostkowej produktu w każdej sytuacji, w tym również otrzymanie przez Wykonawcę rabatów na poszczególne produkty;
k) zmniejszenia ceny w przypadku obniżki przez producenta cen produktów objętych umową;
l) sposobu konfekcjonowania bez zmiany postaci produktu.
2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego z wyjątkiem sytuacji określonej w pkt. f).
|
IV 4 4 data |
2019-08-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Nici chirurgiczne wchłaniane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie składa się z 21 pozycji o różnych wielkościach
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
nici chirurgiczne niewchłanialne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie składa się z 17 pozycji o różnej wielkości. Szczegóły zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Precyzyjne narzędzia chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie składa się z 3 pozycji o różnej wielkości. Szczegóły zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141116-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie składa się z 10 pozycji o różnej wielkości. Szczegóły zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Probówki analityczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie składa się z 3 pozycji o różnej wielkości. Szczegóły zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie składa się z 14 pozycji o różnej wielkości. Szczegóły zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Formalina i kwas octowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie składa się z 2 pozycji o różnej wielkości. Szczegóły zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Testy diagnostyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie składa się z 7 pozycji o różnej wielkości. Szczegóły zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Mikrokuweta do ozaczania głukozy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie składa się z 1 pozycji . Szczegóły zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Płyny do myjni endoskopowej OLYMPUS
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie składa się z 3 pozycji o różnej wielkości. Szczegóły zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria i osprzęt do endoskopów OLYMPUS
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie składa się z 8 pozycji o różnej wielkości. Szczegóły zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Ustniki , szczypce, szczotki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie składa się z 4 pozycji o różnej wielkości. Szczegóły zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria i elektroda do diatermii ERBE APC
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie składa się z 1 pozycjii. Szczegóły zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Produkty lecznicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie składa się z 12 pozycji o różnej wielkości. Szczegóły zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Produkty do receptury
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie składa się z 21 pozycji o różnej wielkości. Szczegóły zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
|
| |