Zadanie 1: Zakup i dostawa drukarek na potrzeby UM Legionowo oraz Żłobka Miejskiego w Legionowie, Zadanie 2: Zakup i dostawa drukarek na potrzeby szkół i przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Legionowo

Data publikacji 2019-08-07
Data zakończenia 2019-08-19 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
Miejscowość Legionowo
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583707-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie 1:
Zakup i dostawa 8 drukarek laserowych monochromatycznych A4, 4 drukarek laserowych monochromatycznych jednostronnych A4 oraz 1 drukarki laserowej kolorowej A4 na potrzeby UM Legionowo oraz Żłobka Miejskiego w Legionowie.
Zadanie 2:
Zakup i dostawa 8 drukarek laserowych monochromatycznych A4 oraz 4 drukarek laserowych kolorowych A4 na potrzeby szkół i przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Legionowo.
2. Zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest
dla Zadania 1 w załączniku Nr 9 do SIWZ, znajdującym się w komplecie materiałów przetargowych,
dla Zadania 2 w załączniku Nr 10 do SIWZ, znajdującym się w komplecie materiałów przetargowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b6e9d384-f65d-4df8-8e61-cce96bd334bb
Biuletyn 583707-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
Regon 52483200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. marsz. J. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 41
Zamawiajacy miejscowosc Legionowo
Zamawiajacy kod pocztowy 05-120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 774 20 31 w. 4064
Zamawiajacy fax 022 784 49 81
Zamawiajacy email zamowienia@um.legionowo.pl
Adres strony url https://www.bip.legionowo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.bip.legionowo.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.bip.legionowo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisane własnoręcznym podpisem. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo
Nazwa nadana zamowieniu Zadanie 1: Zakup i dostawa drukarek na potrzeby UM Legionowo oraz Żłobka Miejskiego w Legionowie, Zadanie 2: Zakup i dostawa drukarek na potrzeby szkół i przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Legionowo
Numer referencyjny Rz.271.41.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1: Zakup i dostawa 8 drukarek laserowych monochromatycznych A4, 4 drukarek laserowych monochromatycznych jednostronnych A4 oraz 1 drukarki laserowej kolorowej A4 na potrzeby UM Legionowo oraz Żłobka Miejskiego w Legionowie. Zadanie 2: Zakup i dostawa 8 drukarek laserowych monochromatycznych A4 oraz 4 drukarek laserowych kolorowych A4 na potrzeby szkół i przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Legionowo. 2. Zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest dla Zadania 1 w załączniku Nr 9 do SIWZ, znajdującym się w komplecie materiałów przetargowych, dla Zadania 2 w załączniku Nr 10 do SIWZ, znajdującym się w komplecie materiałów przetargowych.
Cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Okreslenie warunkow Zamawiający dla Zadania 1 i 2 nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający dla Zadania 1 i 2 nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający dla Zadania 1 i 2 nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców według załącznika nr 5 do SIWZ 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczących: kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wypełniony załącznik nr 8 do SIWZ - oryginał; oryginał oświadczenia musi być podpisany przez wykonawcę; w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu (w przypadku spółki cywilnej). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązanie z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ WSPÓLNIE O ZAMÓWIENIE: 1) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia; 2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2 musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców; pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) udzielone pełnomocnictwo musi upoważniać do działania w imieniu wykonawcy a treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony w przypadku, gdy jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z wymogami obowiązującego prawa; 5) pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.; 6) oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ; b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: – dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak oświadczenia wymienione w § 7 ust. 2 i 3 SIWZ – składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; – dokumenty wspólne takie jak: formularz oferty, formularz podzespołów, informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy pzp; - składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, bądź wykonawcy wspólnie z podpisami każdego z wykonawców, 7) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 6; 8) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która powinna zawierać co najmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy i realizacji odbioru i transportu odpadów, c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. 9) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy). 4. Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1, 2 do SIWZ) - w zależności od wyboru wykonawcy na ile zadań składa ofertę; 2) wypełniony i podpisany formularz podzespołów (załącznik nr 1A, 2A do SIWZ) - w zależności od wyboru wykonawcy na ile zadań składa ofertę; Dokumenty wymienione w pkt 2 w przypadku ich niezłożenia lub złożenia niezgodnie z ich treścią, nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Oferta wykonawcy, który nie złoży tego dokumentu lub złoży niezgodnie z jego treścią podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp – jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. 3) wypełniony i podpisany druk - sposób wyliczania kosztów drukowania stron dla kolorowej drukarki laserowej oraz monochromatycznych drukarek laserowych (załącznik nr 1B, 2B do SIWZ); Dokument wymieniony w pkt 3 w przypadku ich niezłożenia lub złożenia niezgodnie z ich treścią, nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Oferta wykonawcy, który nie złoży tego dokumentu lub złoży niezgodnie z jego treścią podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp – jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. 4) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3, 4 do SIWZ) - w zależności od wyboru wykonawcy na ile zadań składa ofertę; 5) informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ) – jeżeli dotyczy; 6) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się zmiany Podwykonawców w trakcie realizacji umowy w zakresie: 1) rezygnacji Podwykonawcy, 2) zmiany Podwykonawcy, 3) wskazania innego zakresu wykonywania zamówienia przy pomocy podwykonawstwa z zastrzeżeniem, że zmiana ta nie będzie mogła dotyczyć części zamówienia wskazanych przez Zamawiającego do osobistego wykonania przez Wykonawcę, 4) wskazania Podwykonawcy w przypadku, gdy oferta Wykonawcy realizującego zamówienie nie zawierała takiego wskazania. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku, o którym mowa w § 8 ust. 6 umowy. 3. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w części podatku VAT, w przypadku zmiany stawek podatkowych wprowadzonych stosownymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego. 4. Możliwa jest zmiana umowy w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę lub producenta nowego produktu, pod warunkiem, że nowy produkt odpowiada produktowi będącemu przedmiotem zamówienia i gwarantuje Zamawiającemu osiągnięcie wszystkich celów założonych w umowie, a łączna zmiana kosztów wynikająca z wprowadzenia nowego produktu nie przekroczy kwoty wynagrodzenia Wykonawcy przedstawionego w jego ofercie.
IV 4 4 data 2019-08-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki Oferta musi być przygotowana w języku polskim, w formie pisemnej przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów, wszelkie pisma sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski i podczas oceny ofert zamawiający będzie opierał się na tekście
IV 4 5 data 2019-09-17T00:00:00+02:00

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1: Zakup i dostawa drukarek na potrzeby UM Legionowo oraz Żłobka Miejskiego w Legionowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1: Zakup i dostawa 8 drukarek laserowych monochromatycznych A4, 4 drukarek laserowych monochromatycznych jednostronnych A4 oraz 1 drukarki laserowej kolorowej A4 na potrzeby UM Legionowo oraz Żłobka Miejskiego w Legionowie. 2. Zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest dla Zadania 1 w załączniku Nr 9 do SIWZ, znajdującym się w komplecie materiałów przetargowych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2: Zakup i dostawa drukarek na potrzeby szkół i przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Legionowo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest :Zadanie 2: Zakup i dostawa 8 drukarek laserowych monochromatycznych A4 oraz 4 drukarek laserowych kolorowych A4 na potrzeby szkół i przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Legionowo. Zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest dla Zadania 2 w załączniku Nr 10 do SIWZ, znajdującym się w komplecie materiałów przetargowych.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)