GuidZP400 |
b6e9d384-f65d-4df8-8e61-cce96bd334bb
|
Biuletyn |
583707-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
|
Regon |
52483200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. marsz. J. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
41
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Legionowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 774 20 31 w. 4064
|
Zamawiajacy fax |
022 784 49 81
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@um.legionowo.pl
|
Adres strony url |
https://www.bip.legionowo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.bip.legionowo.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.bip.legionowo.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisane własnoręcznym podpisem. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zadanie 1: Zakup i dostawa drukarek na potrzeby UM Legionowo oraz Żłobka Miejskiego w Legionowie, Zadanie 2: Zakup i dostawa drukarek na potrzeby szkół i przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Legionowo
|
Numer referencyjny |
Rz.271.41.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie 1:
Zakup i dostawa 8 drukarek laserowych monochromatycznych A4, 4 drukarek laserowych monochromatycznych jednostronnych A4 oraz 1 drukarki laserowej kolorowej A4 na potrzeby UM Legionowo oraz Żłobka Miejskiego w Legionowie.
Zadanie 2:
Zakup i dostawa 8 drukarek laserowych monochromatycznych A4 oraz 4 drukarek laserowych kolorowych A4 na potrzeby szkół i przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Legionowo.
2. Zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest
dla Zadania 1 w załączniku Nr 9 do SIWZ, znajdującym się w komplecie materiałów przetargowych,
dla Zadania 2 w załączniku Nr 10 do SIWZ, znajdującym się w komplecie materiałów przetargowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
15
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający dla Zadania 1 i 2 nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający dla Zadania 1 i 2 nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający dla Zadania 1 i 2 nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców według załącznika nr 5 do SIWZ
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczących: kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach
przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wypełniony załącznik nr 8 do SIWZ - oryginał; oryginał oświadczenia musi być podpisany przez wykonawcę; w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu (w przypadku spółki cywilnej). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązanie z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3. WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ WSPÓLNIE O ZAMÓWIENIE:
1) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia;
2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2 musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców; pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza;
4) udzielone pełnomocnictwo musi upoważniać do działania w imieniu wykonawcy a treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony w przypadku, gdy jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z wymogami obowiązującego prawa;
5) pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.;
6) oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ;
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
– dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak oświadczenia wymienione w § 7 ust. 2 i 3 SIWZ – składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;
– dokumenty wspólne takie jak: formularz oferty, formularz podzespołów, informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy pzp; - składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, bądź wykonawcy wspólnie z podpisami każdego z wykonawców,
7) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 6;
8) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która powinna zawierać co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy i realizacji odbioru i transportu odpadów,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.
9) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy).
4. Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1, 2 do SIWZ) - w zależności od wyboru wykonawcy na ile zadań składa ofertę;
2) wypełniony i podpisany formularz podzespołów (załącznik nr 1A, 2A do SIWZ) - w zależności od wyboru wykonawcy na ile zadań składa ofertę; Dokumenty wymienione w pkt 2 w przypadku ich niezłożenia lub złożenia niezgodnie z ich treścią, nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Oferta wykonawcy, który nie złoży tego dokumentu lub złoży niezgodnie z jego treścią podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp – jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
3) wypełniony i podpisany druk - sposób wyliczania kosztów drukowania stron dla kolorowej drukarki laserowej oraz monochromatycznych drukarek laserowych (załącznik nr 1B, 2B do SIWZ);
Dokument wymieniony w pkt 3 w przypadku ich niezłożenia lub złożenia niezgodnie z ich treścią, nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Oferta wykonawcy, który nie złoży tego dokumentu lub złoży niezgodnie z jego treścią podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp – jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
4) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3, 4 do SIWZ) - w zależności od wyboru wykonawcy na ile zadań składa ofertę;
5) informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ) – jeżeli dotyczy;
6) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszcza się zmiany Podwykonawców w trakcie realizacji umowy w zakresie:
1) rezygnacji Podwykonawcy,
2) zmiany Podwykonawcy,
3) wskazania innego zakresu wykonywania zamówienia przy pomocy podwykonawstwa z zastrzeżeniem, że zmiana ta nie będzie mogła dotyczyć części zamówienia wskazanych przez Zamawiającego do osobistego wykonania przez Wykonawcę,
4) wskazania Podwykonawcy w przypadku, gdy oferta Wykonawcy realizującego zamówienie nie zawierała takiego wskazania.
2. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku, o którym mowa w § 8 ust. 6 umowy.
3. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w części podatku VAT, w przypadku zmiany stawek podatkowych wprowadzonych stosownymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
4. Możliwa jest zmiana umowy w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę lub producenta nowego produktu, pod warunkiem, że nowy produkt odpowiada produktowi będącemu przedmiotem zamówienia i gwarantuje Zamawiającemu osiągnięcie wszystkich celów założonych w umowie, a łączna zmiana kosztów wynikająca z wprowadzenia nowego produktu nie przekroczy kwoty wynagrodzenia Wykonawcy przedstawionego w jego ofercie.
|
IV 4 4 data |
2019-08-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być przygotowana w języku polskim, w formie pisemnej przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów, wszelkie pisma sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski i podczas oceny ofert zamawiający będzie opierał się na tekście
|
IV 4 5 data |
2019-09-17T00:00:00+02:00
|