Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o. o.

Data publikacji 2019-11-18
Data zakończenia 2019-11-26 00:00:00
Instytucja Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach spółka z o.o.
Miejscowość Świętochłowice
Województwo śląskie
Branża
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623526-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 440000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o., obejmująca pozycje wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy.
2. Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał zamówione materiały budowlane do wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji na terenie miasta Świętochłowice od poniedziałku do piątku, w godz. od 07:00 – 07:30 oraz 14:00 do 14:30. Dostawa w innym przedziale czasowym wymaga uzgodnienia i zgody Zamawiającego.
3. Zamówione materiały powinny zostać dostarczone do Zamawiającego w maksymalnym czasie do 2 dni roboczych licząc od daty złożenia zamówienia.
4. Głównym miejscem dostawy materiałów budowlanych jest magazyn Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o. przy ul. Tunelowej 2 w Świętochłowicach.
5. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamówionych materiałów budowlanych do punktów Zamawiającego, wskazanych w pkt 2 i 4 powyżej, współudziału w rozładunku oraz w złożeniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, własnym transportem i na własny koszt.
6. Zamówione materiały budowlane będą dostarczane, w oparciu o składane przez wyznaczonych pracowników Zamawiającego zamówienia, w których każdorazowo sprecyzowane zostanie miejsce i termin dostawy, oraz rodzaj i ilość zamawianych materiałów budowlanych.
7. Zamówienia, o których mowa w pkt 6 powyżej będą składane od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 drogą mailową. Zamówienia mogą być składane telefonicznie, a następnie potwierdzone drogą mailową.
8. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że co najmniej 70% wartości zamówienia zostanie zrealizowane. Zamawiającemu przysługuje prawo nie zrealizowania pozostałych 30% wartości zamówienia bez podania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w poszczególnych pozycjach zamawianych materiałów budowlanych, tj. przesunięć ilościowo – asortymentowych (zmniejszenie/zwiększenie) w zestawieniu w załączniku nr 1 do SIWZ, bez zwiększania całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy.
10. Oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych. Wszystkie materiały powinny być pierwszego gatunku i spełniać wymagania jakościowe odnośnie tego typu materiałów.
11. Oferowane materiały muszą być dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta odpowiadających warunkom Polskiej Normy lub innej normy (w tym międzynarodowej), a jeżeli te normy nie określają sposobu opakowania, w opakowaniu odpowiadającym właściwościom rzeczy i środkowi transportu, który ma być użyty chyba, że według obowiązującego zwyczaju rzecz dostarczana jest bez opakowania - luzem.
12. Przedmiot umowy musi posiadać wszystkie określone przez producenta cechy pozwalające na stwierdzenie jego legalności takie jak etykiety, atesty, certyfikaty itp.
13. Dostarczone materiały budowlane muszą być oznaczone w sposób umożliwiający ich jednoznaczną i pełną identyfikację.
14. Minimalny okres gwarancji na poszczególne materiały będące przedmiotem zamówienia nie może być krótszy niż długość okresu gwarancji udzielonej przez producentów tych materiałów.
15. W przypadku pozycji opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ „różne kolory” (poz. nr 3, 4, 6, 7, 9, 11, 12, 13, 14, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 42, 78, 85, 86, 87, 88, 109, 110, 111, 112) – Zamawiający w momencie składania zamówienia określi kolor ww. asortymentu.
16. W przypadku skrzydeł drzwiowych i drzwi kompletnych opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ – Zamawiający w momencie składania zamówienia określi kierunek ich otwierania – prawe, lewe oraz kolor ww. asortymentu.
17. W przypadku wykładzin PCV opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ (poz. nr 89 - 91) – Zamawiający w momencie składania zamówienia określi konkretny wzór ww. asortymentu.
18. Zamawiający informuje, że dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych tj. o parametrach jakościowych nie gorszych niż określone w załączniku nr 1 do SIWZ, w odniesieniu do pozycji nr 205 - 211. Wszelkie zapisy w opisie przedmiotu zamówienia wskazujące znaki towarowe lub pochodzenie producenta, określają jedynie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać produkt, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis „minimalne parametry jakościowe” Zamawiający rozumie wymagania produktu zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny materiał, dopuszcza jednocześnie materiały równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego materiału, uznając tym samym każdy materiał o wskazanych parametrach lub lepszych. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych tj. o parametrach jakościowych nie gorszych niż określone w załączniku nr 1 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą w odniesieniu do ww. pozycji równoważnych karty techniczne wyrobu wydane przez producenta. Ww. dokumenty będą podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności oferowanych materiałów. W przypadku wątpliwości, co do równoważności oferowanych materiałów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
19. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ.
20. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 274c9b79-cc46-43b2-8472-f45aa9e6cce4
Biuletyn 623526-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach spółka z o.o.
Regon 24327193700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Tunelowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Świętochłowice
Zamawiajacy kod pocztowy 41-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy fax (32) 245 48 44
Zamawiajacy email sekretariat@mpglswietochlowice.pl
Adres strony url www.mpglswietochlowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mpglswietochlowice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mpglswietochlowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty w formie pisemnej należy składać osobiście lub przesłać na adres podany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o., ul. Tunelowa 2, 41-600 Świętochłowice (parter).
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o. o.
Numer referencyjny 27/DZP/ZR/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o., obejmująca pozycje wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. 2. Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał zamówione materiały budowlane do wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji na terenie miasta Świętochłowice od poniedziałku do piątku, w godz. od 07:00 – 07:30 oraz 14:00 do 14:30. Dostawa w innym przedziale czasowym wymaga uzgodnienia i zgody Zamawiającego. 3. Zamówione materiały powinny zostać dostarczone do Zamawiającego w maksymalnym czasie do 2 dni roboczych licząc od daty złożenia zamówienia. 4. Głównym miejscem dostawy materiałów budowlanych jest magazyn Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o. przy ul. Tunelowej 2 w Świętochłowicach. 5. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamówionych materiałów budowlanych do punktów Zamawiającego, wskazanych w pkt 2 i 4 powyżej, współudziału w rozładunku oraz w złożeniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, własnym transportem i na własny koszt. 6. Zamówione materiały budowlane będą dostarczane, w oparciu o składane przez wyznaczonych pracowników Zamawiającego zamówienia, w których każdorazowo sprecyzowane zostanie miejsce i termin dostawy, oraz rodzaj i ilość zamawianych materiałów budowlanych. 7. Zamówienia, o których mowa w pkt 6 powyżej będą składane od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 drogą mailową. Zamówienia mogą być składane telefonicznie, a następnie potwierdzone drogą mailową. 8. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że co najmniej 70% wartości zamówienia zostanie zrealizowane. Zamawiającemu przysługuje prawo nie zrealizowania pozostałych 30% wartości zamówienia bez podania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w poszczególnych pozycjach zamawianych materiałów budowlanych, tj. przesunięć ilościowo – asortymentowych (zmniejszenie/zwiększenie) w zestawieniu w załączniku nr 1 do SIWZ, bez zwiększania całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy. 10. Oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych. Wszystkie materiały powinny być pierwszego gatunku i spełniać wymagania jakościowe odnośnie tego typu materiałów. 11. Oferowane materiały muszą być dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta odpowiadających warunkom Polskiej Normy lub innej normy (w tym międzynarodowej), a jeżeli te normy nie określają sposobu opakowania, w opakowaniu odpowiadającym właściwościom rzeczy i środkowi transportu, który ma być użyty chyba, że według obowiązującego zwyczaju rzecz dostarczana jest bez opakowania - luzem. 12. Przedmiot umowy musi posiadać wszystkie określone przez producenta cechy pozwalające na stwierdzenie jego legalności takie jak etykiety, atesty, certyfikaty itp. 13. Dostarczone materiały budowlane muszą być oznaczone w sposób umożliwiający ich jednoznaczną i pełną identyfikację. 14. Minimalny okres gwarancji na poszczególne materiały będące przedmiotem zamówienia nie może być krótszy niż długość okresu gwarancji udzielonej przez producentów tych materiałów. 15. W przypadku pozycji opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ „różne kolory” (poz. nr 3, 4, 6, 7, 9, 11, 12, 13, 14, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 42, 78, 85, 86, 87, 88, 109, 110, 111, 112) – Zamawiający w momencie składania zamówienia określi kolor ww. asortymentu. 16. W przypadku skrzydeł drzwiowych i drzwi kompletnych opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ – Zamawiający w momencie składania zamówienia określi kierunek ich otwierania – prawe, lewe oraz kolor ww. asortymentu. 17. W przypadku wykładzin PCV opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ (poz. nr 89 - 91) – Zamawiający w momencie składania zamówienia określi konkretny wzór ww. asortymentu. 18. Zamawiający informuje, że dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych tj. o parametrach jakościowych nie gorszych niż określone w załączniku nr 1 do SIWZ, w odniesieniu do pozycji nr 205 - 211. Wszelkie zapisy w opisie przedmiotu zamówienia wskazujące znaki towarowe lub pochodzenie producenta, określają jedynie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać produkt, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis „minimalne parametry jakościowe” Zamawiający rozumie wymagania produktu zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny materiał, dopuszcza jednocześnie materiały równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego materiału, uznając tym samym każdy materiał o wskazanych parametrach lub lepszych. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych tj. o parametrach jakościowych nie gorszych niż określone w załączniku nr 1 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą w odniesieniu do ww. pozycji równoważnych karty techniczne wyrobu wydane przez producenta. Ww. dokumenty będą podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności oferowanych materiałów. W przypadku wątpliwości, co do równoważności oferowanych materiałów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 19. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ. 20. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: Zamówienie będzie zrealizowane sukcesywnie, w terminie od dnia 02.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r. lub do wyczerpania całkowitej kwoty wynagrodzenia umownego.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ: a) formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI.1.1) – Załącznik nr 3 do SIWZ, które należy złożyć w formie pisemnej podpisane własnoręcznym podpisem; oraz jeżeli dotyczy: c) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa lub inny dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy – oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; d) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę oświadczenie, o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne postanowienia umowne stanowią Załącznik nr 2 do SIWZ. 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku obniżenia przez Wykonawcę cen jednostkowych, zawartych w załączniku nr 1 do umowy. 2. Wykonawca poinformuje w formie pisemnej Zamawiającego o zmianie, o której mowa powyżej ze wskazaniem nowej ceny jednostkowej i terminu jej obowiązywania. 3. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Strony umowy zobowiązują się do niezwłocznego wzajemnego informowania na piśmie o każdej zmianie danych wymienionych w umowie, a mających wpływ na jej ważność.
IV 4 4 data 2019-11-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)