GuidZP400 |
b53e60ab-d361-4793-a400-f06cdc5e45a1
|
Biuletyn |
623339-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
|
Regon |
69026033085969
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szopena
|
Zamawiajacy adres numer domu |
51
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35-959
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
017 86 76 200, 017 86 76 240, 017 86 76 239,
|
Zamawiajacy fax |
178 520 611
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „GENERATOR KOMPETENCJI 2.0 – Podniesienie kompetencji i kwalifikacji pracowników przedsiębiorstw MŚP na terenie subregionu rzeszowskiego poprzez dofinansowanie usług rozwojowych" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: VII Regionalny rynek pracy. Działanie: 7.5 Rozwój kompetencji pracowników sektora MŚP
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka prawa handlowego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rarr.rzeszow.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu komputerowego oraz sieciowego.
|
Numer referencyjny |
ZP 66/2019/BA
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego tj. komputerów oraz laptopów nowych oraz używanych oraz urządzeń sieciowych wraz z akcesoriami.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
Część I. Zakup nowych komputerów oraz laptopów wraz z oprogramowaniem oraz akcesoriami.
Komputery All-in-One wraz z oprogramowaniem – 4 szt.
Laptopy nowe wraz z oprogramowaniem – 2 szt.
Akcesoria
Część II. Zakup używanych komputerów oraz laptopów.
Komputery używane np. poleasingowe – ilość 20 szt.
Monitory używane np. poleasingowe – ilość 20 szt.
Laptopy używane np. poleasingowe – 13 szt.
Część III. Zakup urządzeń sieciowych oraz akcesoriów.
Urządzenia sieciowe :
Access-Point 4 szt.
Router 1 szt.
Switch 16 portów, PoE 802.3af/at, PoE – 1szt.
Kontroler zapasowy 1 szt.
Router zapasowy 1 szt.
Switch Gigabitowy 10 szt.
Akcesoria:
Moduły SFP, Patchcordy, Wtyki, Przewód, Mediakonwertery, Światłowód
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
Załącznik nr 1 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia,
Załącznik nr 2 do siwz - Wzór umowy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną liczbę części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub wszystkie części przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Dotyczy wszystkich części: Termin dostarczenia przedmiotu umowy do 21 dni od daty zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
A) Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych przez zamawiającego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
1) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania.
UWAGA! Wykonawca składa powyższy dokument wraz z ofertą. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
UWAGA! Oświadczenie lub dowody wykonawca przekazuje zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
B) Informacje o sposobie przygotowania wyżej wymienionych dokumentów:
1. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w punkcie poprzedzającym muszą być złożone pisemnie i w oryginale.
2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty nie przetłumaczone na język polski nie będą brane pod uwagę.
3. Jeżeli dany dokument składa się z więcej niż jednej strony, dla swej ważności powinien być złożony w całości.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy jak w zakresie określonym w § 8 Wzoru umowy (Załącznik nr 2 do siwz), tj.:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w zakresie dotyczącym:
1) zmiana wynagrodzenia jedynie w zakresie zmiany urzędowej stawki podatku VAT. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, odpowiedniej zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto;
2) zmiany terminu realizacji: Termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku:
a) zaistnienia zdarzenia nieprzewidzianego lub zdarzeń losowych uniemożliwiających realizacje przedmiotu zamówienia w terminach wymienionych w siwz;
b) zaistnienia siły wyższej w rozumieniu kodeksu cywilnego (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.);
c) opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
2) zmiany terminu płatności:
w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych;
2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
3. Warunkiem dokonania zmian umowy jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i jego akceptacja przez drugą stronę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu.
4. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Warunkiem dokonania zmian umowy jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i jego akceptacja przez drugą stronę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu.
Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2019-11-26T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
A Oferta wspólna
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
Każdy z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia.
Jeżeli oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
B Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. C Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. D Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. E Ofertę należy sporządzić w języku polskim. F Ofertę składa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności. G Oferta musi zawierać następujące elementy:
1) Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy, Załącznik nr 3 do siwz - w tym w szczególności:
- wynagrodzenie brutto za wykonanie zamówienia w całości- dotyczy każdej części na którą Wykonawca składa ofertę,
- informację o okresie gwarancji proponowanym przez Wykonawcę - dotyczy każdej części na którą Wykonawca składa ofertę,
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, (Załącznik nr 4 do siwz);
3) Jeżeli jest to konieczne - pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem;
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców - odpowiedni dokument ustanawiający pełnomocnika (art. 23 Pzp);
6) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w pkt 3;
7) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
8) Zamawiający prosi by w formularzu ofertowym wykonawca podał informację czy wykonawca jest mikro, małym, średnim lub dużym przedsiębiorstwem. Należy zaznaczyć odpowiednio. Brak takiej informacji nie będzie podstawą do odrzucenia oferty.
H Zamawiający dzieli zamówienie na 3 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dowolną liczbę części. I Dotyczy wszystkich części: Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
Kryteria oceny ofert oparte są na systemie punktowym.
Wszystkie oferty nie podlegające odrzuceniu oceniane będą według następujących kryteriów:
1) Cena – znaczenie w ocenie 60 %.
2) Gwarancja - znaczenie w ocenie 40% .
Ad 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 60%
Punkty zostaną przyznane wg wzoru:
Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
------------------------------------------------------------------------------------- X 60 % x 100 = …… pkt
Cena badanej oferty brutto
Ad 2) Kryterium: Gwarancja - znaczenie w ocenie 40%
Punkty za kryterium „Gwarancja ” zostaną przyznane w skali punktowej do 40 pkt, na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym.
Ilość punktów zostanie przyznana następująco:
0 punktów za zadeklarowanie gwarancji 24 miesięcznej,
20 punktów za zadeklarowanie gwarancji 36 miesięcznej,
40 punktów za zadeklarowanie gwarancji 48 miesięcznej,
UWAGA:
Minimalny wymagany okres gwarancji to 24 miesiące. Punkty w kryterium gwarancja zostaną przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, na podstawie którego będzie można przyznać punkty w tym kryterium. W przypadku nie złożenia oświadczenia oferta otrzyma w tym kryterium 0 punktów a Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował 24 miesięczny okres gwarancji- tj. minimalny dopuszczony przez Zamawiającego. Okres gwarancji należy podać w miesiącach. Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące zostanie potraktowane, jako niezgodność z wymogami SIWZ i skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska w sumie najwięcej punktów.
Dla każdej części osobno zostanie wybrana najkorzystniejsza oferta.Dla każdej części osobno zostanie zawarta umowa.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup nowych komputerów oraz laptopów wraz z oprogramowaniem oraz akcesoriami.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostarczenia przedmiotu umowy do 21 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Komputery All-in-One wraz z oprogramowaniem – 4 szt.
Laptopy nowe wraz z oprogramowaniem – 2 szt.
Akcesoria
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
Załącznik nr 1 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia,
Załącznik nr 2 do siwz - Wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup używanych komputerów oraz laptopów.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostarczenia przedmiotu umowy do 21 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Komputery używane np. poleasingowe – ilość 20 szt.
Monitory używane np. poleasingowe – ilość 20 szt.
Laptopy używane np. poleasingowe – 13 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
Załącznik nr 1 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia,
Załącznik nr 2 do siwz - Wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup urządzeń sieciowych oraz akcesoriów.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostarczenia przedmiotu umowy do 21 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenia sieciowe :
Access-Point 4 szt.
Router 1 szt.
Switch 16 portów, PoE 802.3af/at, PoE – 1szt.
Kontroler zapasowy 1 szt.
Router zapasowy 1 szt.
Switch Gigabitowy 10 szt.
Akcesoria:
Moduły SFP, Patchcordy Wtyki, Przewód, Mediakonwertery, Światłowód
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
Załącznik nr 1 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia,
Załącznik nr 2 do siwz - Wzór umowy.
|
| |