INOWACYJNA SZKOŁA-WYPOSAŻENIE W NOWOCZESNY SPRZĘT PRACOWNI CYFROWO-MULTIMEDIALNEJ DLA MŁODZIEŻY LICEALNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ KATOLICKICH U ŚW. PANKRACEGO W JELENIEJ GÓRZE

Data publikacji 2019-11-18
Data zakończenia 2019-11-26 00:00:00
Instytucja Karkonoskie Stowarzyszenie Edukacyjne u Erazma i Pankracego w Jeleniej Górze
Miejscowość Jelenia Góra
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623513-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Celem realizacji Projektu jest poprawa warunków kształcenia, a poprzez wyposażenie w nowoczesny sprzęt infrastruktury dydaktycznej- konkurencyjne kształcenie uczniów, wyrównanie szans edukacyjnych młodzieży oraz tworzenie korzystnych warunków do rozwoju społeczno-gospodarczego miasta Jelenia Góra oraz Aglomeracji Jeleniogórskiej.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, nowoczesnego sprzętu do pracowni cyfrowo-multimedialnej wraz z wykonaniem okablowania i instalacji. Dostawa obejmuje transport, wniesienie, montaż, ustawienie we wskazanych pomieszczeniach, uruchomienie, przeszkolenie z obsługi i eksploatacji. Miejsce lokalizacji: budynek Zespołu Szkół Katolickich u św. Pankracego w Jeleniej Górze przy ul. Kopernika 1.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadający obowiązującym normom. Musi posiadać niezbędne oznakowanie, certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności wprowadzenia do obrotu zgodnie z aktami prawnymi. Ww. dokumenty w języku polskim muszą być przekazane Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
Przedmiot zamówienia musi być kompletny- gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów. Wszystkie instrukcje obsługi, eksploatacji/użytkowania, a także informacje dotyczące bezpiecznego użytkowania muszą być dostarczone w języku polskim.

4. Oferowane produkty powinny być trwałe, bezpieczne i prawidłowo oznakowane co oznacza, że muszą spełniać wymagania ogólnego bezpieczeństwa określone w przepisach ustawy z dnia 12 grudnia 2003r. ...o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz art. 20 ustawy z 02 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej.

5. Wyposażenie powinno posiadać etykiety z napisami w języku polskim zawierające: nazwę towaru, nazwę i dane producenta, oznaczenie identyfikujące produkt.
6. Za prawidłowe opakowanie elementów przedmiotu zamówienia na czas transportu odpowiada wyłącznie wykonawca co oznacza, że Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie transportu, jak również opakowania nie podlegają dodatkowej opłacie ze strony Zamawiającego.


7. Szczegółowy opis przedmiotu jest w Karcie szczegółowego wyposażenia, która po obowiązkowym wypełnieniu kolumny 6. i kolumny 7. jest załącznikiem do oferty wykonawcy. Ww. Karta oznaczona jest w dokumentacji przetargowej jako plik [3]. Opis wyposażenia zawarty w Karcie szczegółowego wyposażenia jest opisem zawierającym minimalne wymagania i minimalne parametry techniczne jakie powinny posiadać poszczególne elementy przedmiotu zamówienia. Zastosowane w Karcie szczegółowego wyposażenia określenie przedmiotu zamówienia należy traktować jako definicje standardowe, poglądowo charakteryzujące i doprecyzowujące wyposażenie, a nie konkretne, firmowe wyposażenie.
8. Przedmiot zamówienia może być realizowany wyłącznie po godzinie 15:00 oraz w soboty i niedziele –bez ograniczenia czasowego, z uwagi na odbywające się zajęcia szkolne.
9. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady liczony od daty podpisania przez strony umowy protokołu zdawczo-odbiorczego musi wynosić na cały zakres przedmiotu zamówienia co najmniej 36 miesięcy.

10. Wykonawca (Dostawca) w okresie gwarancyjnym musi zapewnić serwis gwarancyjny, przy czym:
1) naprawa związana z usunięciem wady w okresie gwarancji jest usługą bezpłatną;

2) wszystkie przeglądy okresowe w okresie gwarancji wykonuje Wykonawca na swój koszt i ryzyko;
3) miejscem usunięcia wady zausterkowanego sprzętu, jest miejsce jego docelowej lokalizacji tj. budynek Zespołu Szkół Katolickich u św. Pankracego w Jeleniej Górze przy ul. Kopernika 1, a jeżeli usunięcie w tym miejscu jest niemożliwe- koszt transportu/ dostarczenia do punktu serwisowego odbywa się na koszt Wykonawcy i przez Wykonawcę;

4) w przypadku, kiedy czas naprawy będzie dłuższy niż siedem(7) dni , z wyłączeniem sobót i dni świątecznych,
liczony od następnego dnia zgłoszenia- Wykonawca dostarczy zastępczy sprzęt, o parametrach co najmniej takich jak element uszkodzony;






5) czas reakcji wykonawcy ( z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, tj. niedziel i świąt) na usunięcie usterki nie więcej niż 48 godziny od powiadomienia -za pośrednictwem komunikacji elektronicznej lub faksem- na adres lub numer wskazany w Ofercie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3dda95a2-0770-4b74-8aff-fe14f20d84ab
Biuletyn 623513-N-2019
Zamawiajacy nazwa Karkonoskie Stowarzyszenie Edukacyjne u Erazma i Pankracego w Jeleniej Górze
Regon 21536253000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Jelenia Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 58-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 48 500 183 198
Zamawiajacy email mariusz.gierus@op.pl
Adres strony url https://pankracy.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt realizowany w ramach Osi Priorytetowej 7 Infrastruktura edukacyjna Działania 7.2 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową Poddziałania 3-7.2.3 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową- ZIT AJ Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Stowarzyszenie
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://pankracy.edu.pl zakładka: inwestycje link: przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Karkonoskie Stowarzyszenie Edukacyjne u Erazma i Pankracego, ul. Kopernika 1, 58-500 Jelenia Góra lub złożyć bezpośrednio w sekretariacie szkoły –parter, adres jw
Nazwa nadana zamowieniu INOWACYJNA SZKOŁA-WYPOSAŻENIE W NOWOCZESNY SPRZĘT PRACOWNI CYFROWO-MULTIMEDIALNEJ DLA MŁODZIEŻY LICEALNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ KATOLICKICH U ŚW. PANKRACEGO W JELENIEJ GÓRZE
Numer referencyjny ZK.01.2019 / nr projektu RPDS.07.02.03-02-0002/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Celem realizacji Projektu jest poprawa warunków kształcenia, a poprzez wyposażenie w nowoczesny sprzęt infrastruktury dydaktycznej- konkurencyjne kształcenie uczniów, wyrównanie szans edukacyjnych młodzieży oraz tworzenie korzystnych warunków do rozwoju społeczno-gospodarczego miasta Jelenia Góra oraz Aglomeracji Jeleniogórskiej. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, nowoczesnego sprzętu do pracowni cyfrowo-multimedialnej wraz z wykonaniem okablowania i instalacji. Dostawa obejmuje transport, wniesienie, montaż, ustawienie we wskazanych pomieszczeniach, uruchomienie, przeszkolenie z obsługi i eksploatacji. Miejsce lokalizacji: budynek Zespołu Szkół Katolickich u św. Pankracego w Jeleniej Górze przy ul. Kopernika 1. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadający obowiązującym normom. Musi posiadać niezbędne oznakowanie, certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności wprowadzenia do obrotu zgodnie z aktami prawnymi. Ww. dokumenty w języku polskim muszą być przekazane Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Przedmiot zamówienia musi być kompletny- gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów. Wszystkie instrukcje obsługi, eksploatacji/użytkowania, a także informacje dotyczące bezpiecznego użytkowania muszą być dostarczone w języku polskim. 4. Oferowane produkty powinny być trwałe, bezpieczne i prawidłowo oznakowane co oznacza, że muszą spełniać wymagania ogólnego bezpieczeństwa określone w przepisach ustawy z dnia 12 grudnia 2003r. ...o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz art. 20 ustawy z 02 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej. 5. Wyposażenie powinno posiadać etykiety z napisami w języku polskim zawierające: nazwę towaru, nazwę i dane producenta, oznaczenie identyfikujące produkt. 6. Za prawidłowe opakowanie elementów przedmiotu zamówienia na czas transportu odpowiada wyłącznie wykonawca co oznacza, że Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie transportu, jak również opakowania nie podlegają dodatkowej opłacie ze strony Zamawiającego. 7. Szczegółowy opis przedmiotu jest w Karcie szczegółowego wyposażenia, która po obowiązkowym wypełnieniu kolumny 6. i kolumny 7. jest załącznikiem do oferty wykonawcy. Ww. Karta oznaczona jest w dokumentacji przetargowej jako plik [3]. Opis wyposażenia zawarty w Karcie szczegółowego wyposażenia jest opisem zawierającym minimalne wymagania i minimalne parametry techniczne jakie powinny posiadać poszczególne elementy przedmiotu zamówienia. Zastosowane w Karcie szczegółowego wyposażenia określenie przedmiotu zamówienia należy traktować jako definicje standardowe, poglądowo charakteryzujące i doprecyzowujące wyposażenie, a nie konkretne, firmowe wyposażenie. 8. Przedmiot zamówienia może być realizowany wyłącznie po godzinie 15:00 oraz w soboty i niedziele –bez ograniczenia czasowego, z uwagi na odbywające się zajęcia szkolne. 9. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady liczony od daty podpisania przez strony umowy protokołu zdawczo-odbiorczego musi wynosić na cały zakres przedmiotu zamówienia co najmniej 36 miesięcy. 10. Wykonawca (Dostawca) w okresie gwarancyjnym musi zapewnić serwis gwarancyjny, przy czym: 1) naprawa związana z usunięciem wady w okresie gwarancji jest usługą bezpłatną; 2) wszystkie przeglądy okresowe w okresie gwarancji wykonuje Wykonawca na swój koszt i ryzyko; 3) miejscem usunięcia wady zausterkowanego sprzętu, jest miejsce jego docelowej lokalizacji tj. budynek Zespołu Szkół Katolickich u św. Pankracego w Jeleniej Górze przy ul. Kopernika 1, a jeżeli usunięcie w tym miejscu jest niemożliwe- koszt transportu/ dostarczenia do punktu serwisowego odbywa się na koszt Wykonawcy i przez Wykonawcę; 4) w przypadku, kiedy czas naprawy będzie dłuższy niż siedem(7) dni , z wyłączeniem sobót i dni świątecznych, liczony od następnego dnia zgłoszenia- Wykonawca dostarczy zastępczy sprzęt, o parametrach co najmniej takich jak element uszkodzony; 5) czas reakcji wykonawcy ( z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, tj. niedziel i świąt) na usunięcie usterki nie więcej niż 48 godziny od powiadomienia -za pośrednictwem komunikacji elektronicznej lub faksem- na adres lub numer wskazany w Ofercie.
Cpv glowny przedmiot 30210000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 30 dni kalendarzowych włącznie od daty podpisania umowy planowanej na 30.11.2019 r., z możliwością odchyłki do ± 3 dni kalendarzowych Za termin zakończenia zadania uważa się datę podpisania przez Strony umowy protokołu zdawczo-odbiorczego dostawy z montażem i uruchomieniem. Przedmiot zamówienia może być realizowany wyłącznie po godzinie 15:00 oraz w soboty i niedziele –bez ograniczenia czasowego, z uwagi na odbywające się zajęcia szkolne.
Okreslenie warunkow Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zmówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie stawia warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno (1) zamówienie w zakresie którego była dostawa sprzętu komputerowego wraz z jego montażem i wykonaniem linii okablowania niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania dostarczonego sprzętu. Wartość wykazanego zamówienia nie może być niższa niż 100 000zł brutto.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia . Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem" przez notariusza) musi być dołączone do oferty. Postanowienia dotyczące Podmiotów udostępniających zasoby: Wykonawca, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 2.3), może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych Podmiotu udostępniającego zasoby, zwanego też „innym podmiotem", niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. „Stosowna sytuacja", o której mowa w punkcie 4. wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tego podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi mieć formę pisemną, być dołączone do oferty w oryginale i być podpisane przez Podmiot udostępniający zasoby, 2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne, zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art.24 ust.1 pkt 12-23, 3) w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia ( patrz: zdolności techniczne lub zawodowe), wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawę/usługę do realizacji których te zdolności są wymagane, 4) z zobowiązania Podmiotu udostępniającego zasoby lub innych dokumentów potwierdzających udostępnianie zasobów musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawę / usługę, których wskazane zdolności dotyczą, 5) jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe Podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia, Zamawiający żądać będzie, aby wykonawca w określonym terminie zastąpił ten Podmiot innym podmiotem lub zobowiązał się do osobistego wykonania, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w punkcie III.1.3) Zamawiający, w oparciu o art. 24aa. upzp ( tzw. procedura odwrócona) w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ten będzie się uchylał od zawarcia umowy -Zamawiający dokona ponownej oceny pozostałych ofert i zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen -brak dokumentów na Wezwanie
Zakresie warunkow udzialu - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego dostawy były wykonywane; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci -brak dokumentów na Wezwanie
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli wykonawca korzysta z Podmiotu udostępniającego zasoby celem wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu - stosowne zobowiązanie tego Podmiotu udostępniającego- wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - w terminie 3 dni od dnia przekazania, na stronie internetowej Zamawiającego, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art.86 ust.5 upzp., wykonawca musi przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co pozostali wykonawcy wymienieni w ww. informacji oraz o braku powiązania z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6. Wraz z oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą/mi nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-11-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Umowna Cena ( C )
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas reakcji (R) wykonawcy na usunięcie wady/usterki poniżej ustalonego przez Zamawiającego maksymalnego czasu tj. 48 godzin od zgłoszenia ( z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy tj. niedziel i świąt)
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Gwarancja jakości i rękojmia za wady/usterki (G) - za wydłużenie okresu trwania gwarancji jakości i rękojmi za wady/usterki z minimalnych 36 miesięcy do 48 miesięcy
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)