GuidZP400 |
3dda95a2-0770-4b74-8aff-fe14f20d84ab
|
Biuletyn |
623513-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Karkonoskie Stowarzyszenie Edukacyjne u Erazma i Pankracego w Jeleniej Górze
|
Regon |
21536253000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kopernika
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jelenia Góra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
48 500 183 198
|
Zamawiajacy email |
mariusz.gierus@op.pl
|
Adres strony url |
https://pankracy.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt realizowany w ramach Osi Priorytetowej 7 Infrastruktura edukacyjna Działania 7.2 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową Poddziałania 3-7.2.3 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową- ZIT AJ Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Stowarzyszenie
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://pankracy.edu.pl zakładka: inwestycje link: przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Karkonoskie Stowarzyszenie Edukacyjne u Erazma i Pankracego, ul. Kopernika 1, 58-500 Jelenia Góra lub złożyć bezpośrednio w sekretariacie szkoły –parter, adres jw
|
Nazwa nadana zamowieniu |
INOWACYJNA SZKOŁA-WYPOSAŻENIE W NOWOCZESNY SPRZĘT PRACOWNI CYFROWO-MULTIMEDIALNEJ DLA MŁODZIEŻY LICEALNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ KATOLICKICH U ŚW. PANKRACEGO W JELENIEJ GÓRZE
|
Numer referencyjny |
ZK.01.2019 / nr projektu RPDS.07.02.03-02-0002/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Celem realizacji Projektu jest poprawa warunków kształcenia, a poprzez wyposażenie w nowoczesny sprzęt infrastruktury dydaktycznej- konkurencyjne kształcenie uczniów, wyrównanie szans edukacyjnych młodzieży oraz tworzenie korzystnych warunków do rozwoju społeczno-gospodarczego miasta Jelenia Góra oraz Aglomeracji Jeleniogórskiej.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, nowoczesnego sprzętu do pracowni cyfrowo-multimedialnej wraz z wykonaniem okablowania i instalacji. Dostawa obejmuje transport, wniesienie, montaż, ustawienie we wskazanych pomieszczeniach, uruchomienie, przeszkolenie z obsługi i eksploatacji. Miejsce lokalizacji: budynek Zespołu Szkół Katolickich u św. Pankracego w Jeleniej Górze przy ul. Kopernika 1.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadający obowiązującym normom. Musi posiadać niezbędne oznakowanie, certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności wprowadzenia do obrotu zgodnie z aktami prawnymi. Ww. dokumenty w języku polskim muszą być przekazane Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
Przedmiot zamówienia musi być kompletny- gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów. Wszystkie instrukcje obsługi, eksploatacji/użytkowania, a także informacje dotyczące bezpiecznego użytkowania muszą być dostarczone w języku polskim.
4. Oferowane produkty powinny być trwałe, bezpieczne i prawidłowo oznakowane co oznacza, że muszą spełniać wymagania ogólnego bezpieczeństwa określone w przepisach ustawy z dnia 12 grudnia 2003r. ...o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz art. 20 ustawy z 02 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej.
5. Wyposażenie powinno posiadać etykiety z napisami w języku polskim zawierające: nazwę towaru, nazwę i dane producenta, oznaczenie identyfikujące produkt.
6. Za prawidłowe opakowanie elementów przedmiotu zamówienia na czas transportu odpowiada wyłącznie wykonawca co oznacza, że Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie transportu, jak również opakowania nie podlegają dodatkowej opłacie ze strony Zamawiającego.
7. Szczegółowy opis przedmiotu jest w Karcie szczegółowego wyposażenia, która po obowiązkowym wypełnieniu kolumny 6. i kolumny 7. jest załącznikiem do oferty wykonawcy. Ww. Karta oznaczona jest w dokumentacji przetargowej jako plik [3]. Opis wyposażenia zawarty w Karcie szczegółowego wyposażenia jest opisem zawierającym minimalne wymagania i minimalne parametry techniczne jakie powinny posiadać poszczególne elementy przedmiotu zamówienia. Zastosowane w Karcie szczegółowego wyposażenia określenie przedmiotu zamówienia należy traktować jako definicje standardowe, poglądowo charakteryzujące i doprecyzowujące wyposażenie, a nie konkretne, firmowe wyposażenie.
8. Przedmiot zamówienia może być realizowany wyłącznie po godzinie 15:00 oraz w soboty i niedziele –bez ograniczenia czasowego, z uwagi na odbywające się zajęcia szkolne.
9. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady liczony od daty podpisania przez strony umowy protokołu zdawczo-odbiorczego musi wynosić na cały zakres przedmiotu zamówienia co najmniej 36 miesięcy.
10. Wykonawca (Dostawca) w okresie gwarancyjnym musi zapewnić serwis gwarancyjny, przy czym:
1) naprawa związana z usunięciem wady w okresie gwarancji jest usługą bezpłatną;
2) wszystkie przeglądy okresowe w okresie gwarancji wykonuje Wykonawca na swój koszt i ryzyko;
3) miejscem usunięcia wady zausterkowanego sprzętu, jest miejsce jego docelowej lokalizacji tj. budynek Zespołu Szkół Katolickich u św. Pankracego w Jeleniej Górze przy ul. Kopernika 1, a jeżeli usunięcie w tym miejscu jest niemożliwe- koszt transportu/ dostarczenia do punktu serwisowego odbywa się na koszt Wykonawcy i przez Wykonawcę;
4) w przypadku, kiedy czas naprawy będzie dłuższy niż siedem(7) dni , z wyłączeniem sobót i dni świątecznych,
liczony od następnego dnia zgłoszenia- Wykonawca dostarczy zastępczy sprzęt, o parametrach co najmniej takich jak element uszkodzony;
5) czas reakcji wykonawcy ( z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, tj. niedziel i świąt) na usunięcie usterki nie więcej niż 48 godziny od powiadomienia -za pośrednictwem komunikacji elektronicznej lub faksem- na adres lub numer wskazany w Ofercie.
|
Cpv glowny przedmiot |
30210000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 30 dni kalendarzowych włącznie od daty podpisania umowy planowanej na 30.11.2019 r., z możliwością odchyłki do ± 3 dni kalendarzowych
Za termin zakończenia zadania uważa się datę podpisania przez Strony umowy protokołu zdawczo-odbiorczego dostawy z montażem i uruchomieniem.
Przedmiot zamówienia może być realizowany wyłącznie po godzinie 15:00 oraz w soboty i niedziele –bez ograniczenia czasowego, z uwagi na odbywające się zajęcia szkolne.
|
Okreslenie warunkow |
Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zmówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie stawia warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno (1) zamówienie w zakresie którego była dostawa sprzętu komputerowego wraz z jego montażem i wykonaniem linii okablowania niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania dostarczonego sprzętu. Wartość wykazanego zamówienia nie może być niższa niż 100 000zł brutto.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia . Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem" przez notariusza) musi być dołączone do oferty.
Postanowienia dotyczące Podmiotów udostępniających zasoby:
Wykonawca, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 2.3), może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych Podmiotu udostępniającego zasoby, zwanego też „innym podmiotem", niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
„Stosowna sytuacja", o której mowa w punkcie 4. wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
1) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tego podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zobowiązanie musi mieć formę pisemną, być dołączone do oferty w oryginale i być podpisane przez Podmiot udostępniający zasoby,
2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne, zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art.24 ust.1 pkt 12-23,
3) w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia ( patrz: zdolności techniczne lub zawodowe), wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawę/usługę do realizacji których te zdolności są wymagane,
4) z zobowiązania Podmiotu udostępniającego zasoby lub innych dokumentów potwierdzających udostępnianie
zasobów musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
- czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału
w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawę / usługę, których wskazane zdolności dotyczą,
5) jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe Podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia, Zamawiający żądać będzie, aby wykonawca w określonym terminie zastąpił ten Podmiot innym podmiotem lub zobowiązał się do osobistego wykonania, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w punkcie III.1.3)
Zamawiający, w oparciu o art. 24aa. upzp ( tzw. procedura odwrócona) w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Jeżeli wykonawca ten będzie się uchylał od zawarcia umowy -Zamawiający dokona ponownej oceny pozostałych ofert i zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
-brak dokumentów na Wezwanie
|
Zakresie warunkow udzialu |
- wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego dostawy były wykonywane; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
-brak dokumentów na Wezwanie
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli wykonawca korzysta z Podmiotu udostępniającego zasoby celem wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu - stosowne zobowiązanie tego Podmiotu udostępniającego- wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - w terminie 3 dni od dnia przekazania, na stronie internetowej Zamawiającego, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art.86 ust.5 upzp., wykonawca musi przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co pozostali wykonawcy wymienieni w ww. informacji oraz o braku powiązania z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6. Wraz z oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą/mi nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-11-26T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|