Dostawa i montaż wyposażenia dla Muzeum – Dom Rodziny Pileckich (w organizacji) w Ostrowi Mazowieckiej

Data publikacji 2019-11-20
Data zakończenia 2019-11-28 00:00:00
Instytucja Miasto Ostrów Mazowiecka
Miejscowość Ostrów Mazowiecka
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613385-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż wyposażenia dla Muzeum – Dom Rodziny Pileckich (w organizacji) w Ostrowi Mazowieckiej.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę fabrycznie nowych elementów wyposażenia zgodnie z ilością, kryteriami i parametrami w przedstawionymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Odstępstwa w ww. zakresie obciążają Wykonawcę, którego odpowiedzialność nie ustaje nawet wówczas kiedy Zamawiający, czy inny podmiot działający w jego imieniu, dokona odbioru przedmiotu zamówienia,
2) zmontowanie elementów wchodzących w skład wyposażenia,
3) rozpakowanie z opakowań, rozładunek wyposażenia/asortymentu ze środka transportu oraz jego przetransportowanie (wniesienie) do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, a także usunięcie wszelkich powstałych, w wyniku tych czynności odpadów i nieczystości oraz zutylizowanie powstałych odpadów.
3. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment objęty przedmiotem zamówienia:
1) powinien być wykonany z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano poświadczenie lub certyfikat na znak bezpieczeństwa albo certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną,
2) powinien nadawać się do użytkowania zgodnie z funkcją i przeznaczeniem, niezwłocznie po jego dostarczeniu i zamontowaniu.
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres minimum 24 miesięcy. Okres gwarancji i jakości jest jednym z kryteriów oceny ofert.
5. Szczegółowy zakres obowiązków i praw Wykonawcy określa wzór umowy.
6. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca, gdzie będą przeprowadzane dostawy i montaż elementów przedmiotu zamówienia, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac oraz uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do prawidłowego skalkulowania ceny i uwzględnia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia miejsca dostaw i montażu poniesie Wykonawca.
7. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w niniejszej specyfikacji lub złącznikach (a w szczególności w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ) służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o parametrach równoważnych, nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach. Jeśli Wykonawca skorzysta z tej możliwości i zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1cbcdca4-43c4-4a87-8490-28696a631c0e
Biuletyn 613385-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Ostrów Mazowiecka
Regon 55066786000000
Zamawiajacy adres ulica ul. 3-go Maja
Zamawiajacy adres numer domu 66
Zamawiajacy miejscowosc Ostrów Mazowiecka
Zamawiajacy kod pocztowy 07-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 296 795 433
Zamawiajacy fax 296 795 470
Zamawiajacy email zzp@ostrowmaz.pl
Adres strony url http://www.bip.ostrowmaz.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu „Kultura pod napięciem” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V „Gospodarka Przyjazna Środowisku” Działania 5.3. „DZIEDZICTWO KULTUROWE” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.ostrowmaz.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.ostrowmaz.pl/public/?id=1161
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka, pokój nr: 1 (Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia dla Muzeum – Dom Rodziny Pileckich (w organizacji) w Ostrowi Mazowieckiej
Numer referencyjny RG-Z.271.61.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż wyposażenia dla Muzeum – Dom Rodziny Pileckich (w organizacji) w Ostrowi Mazowieckiej. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) dostawę fabrycznie nowych elementów wyposażenia zgodnie z ilością, kryteriami i parametrami w przedstawionymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Odstępstwa w ww. zakresie obciążają Wykonawcę, którego odpowiedzialność nie ustaje nawet wówczas kiedy Zamawiający, czy inny podmiot działający w jego imieniu, dokona odbioru przedmiotu zamówienia, 2) zmontowanie elementów wchodzących w skład wyposażenia, 3) rozpakowanie z opakowań, rozładunek wyposażenia/asortymentu ze środka transportu oraz jego przetransportowanie (wniesienie) do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, a także usunięcie wszelkich powstałych, w wyniku tych czynności odpadów i nieczystości oraz zutylizowanie powstałych odpadów. 3. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment objęty przedmiotem zamówienia: 1) powinien być wykonany z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano poświadczenie lub certyfikat na znak bezpieczeństwa albo certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną, 2) powinien nadawać się do użytkowania zgodnie z funkcją i przeznaczeniem, niezwłocznie po jego dostarczeniu i zamontowaniu. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres minimum 24 miesięcy. Okres gwarancji i jakości jest jednym z kryteriów oceny ofert. 5. Szczegółowy zakres obowiązków i praw Wykonawcy określa wzór umowy. 6. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca, gdzie będą przeprowadzane dostawy i montaż elementów przedmiotu zamówienia, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac oraz uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do prawidłowego skalkulowania ceny i uwzględnia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia miejsca dostaw i montażu poniesie Wykonawca. 7. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w niniejszej specyfikacji lub złącznikach (a w szczególności w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ) służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o parametrach równoważnych, nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach. Jeśli Wykonawca skorzysta z tej możliwości i zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana niniejszej umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w tym art. 144 oraz określonych w niniejszej umowie. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie i na warunkach określonych poniżej: 1) zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku gdy ustawodawca zmieni przepisy dotyczące stawki procentowej należnego podatku VAT (wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów), 2) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści niniejszej umowy, 3) oznaczenia Wykonawcy w przypadku zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę, 4) w części dotyczącej zmiany zakresu przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, 5) w przypadku podjęcia decyzji o wykonaniu części zamówienia przez podwykonawcę, zmianie zakresu podwykonawstwa bądź podwykonawcy lub rezygnacji z zakresu podwykonawstwa lub podwykonawcy Wykonawca jest obowiązany do poinformowania Zamawiającego o zmianach w tym zakresie, 6) w części dotyczącej zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia sytuacji, określonej w pkt 4, b) wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych prac, udzielonych na podstawie art. 144 ustawy P.z.p., których realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania prac objętych niniejszą umową, c) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy. 3. Żadna z ww. przesłanek do zmiany umowy nie daje Wykonawcy prawa do żądania wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, jedynie do wystąpienia do Zamawiającego ze stosownym wnioskiem, który w uzasadnionych przypadkach może zostać zaakceptowany. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w postaci kolejnych aneksów zawartych na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV 4 4 data 2019-11-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 KLAUZULA INFORMACYJNA: W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych przez Miasto Ostrów Mazowiecka w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego jest: Burmistrz Miasta Ostrów Mazowiecka ul. 3 Maja 66 , 07-300 Ostrów Mazowiecka. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych poprzez adres e-mail: iod@ostrowmaz.pl. 3. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, tzn. będą przetwarzane w celu/celach przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia; 4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; 5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych; 6. Posiada Pani/Pan: -na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; -na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem, że skorzystanie przez Pana/Panią, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; -na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - w szczególności wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 7. Nie przysługuje Pani/Panu: -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; -prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 8. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności: ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006. 9. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa w szczególności osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych lub umowy powierzenia przetwarzania danych. 10. Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.

Criterion

Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)