GuidZP400 |
64d50b9d-b14e-4a27-b42a-a3425c119d65
|
Biuletyn |
624521-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer
|
Regon |
13076183000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Strusia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4/8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04-564
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 590 09 23
|
Zamawiajacy fax |
22 812 07 96
|
Zamawiajacy email |
malgorzata.pason@zoz-wawer.waw.pl
|
Adres strony url |
www.zoz-wawer.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zoz-wawer.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
tak - w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SZPZLO Warszawa Wawer, ul. J. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, sekretariat, III piętro, pok. 301.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów medycznych w podziale na 11 części: Część 1) igły, strzykawki, przyrządy do infuzji, wenflony Część 2) rękawiczki Część 3) opaski dziane, elastyczne, przylepce, gaziki, wata, gaza, lignina Część 4) materiały do sterylizacji Część 5) papiery termoczułe do aparatów EKG, USG i laboratoryjnych oraz ustniki do spirometru, elektrody, żele do aparatów EKG i USG Część 6) wzierniki uszne do otoskopów Część 7) pojemniki na odpady medyczne Część 8) wzierniki ginekologiczne, szczoteczki cytologiczne, szkiełka do cytologii, osłonki medyczne ginekologiczne na sondy usg Część 9) podkłady jednorazowe na kozetki lekarskie Część 10) szpatułki drewniane Część 11) testy do sterylizacji
|
Numer referencyjny |
SZPZLO/Z-37/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów medycznych w podziale na 11 części:
Część 1) igły , strzykawki, przyrządy do infuzji, wenflony
Część 2) rękawiczki
Część 3) opaski dziane, elastyczne, przylepce, gaziki, wata, gaza, lignina
Część 4) materiały do sterylizacji
Część 5) papiery termoczułe do aparatów EKG, USG i laboratoryjnych oraz ustniki do spirometru, elektrody, żele do aparatów EKG i USG
Część 6) wzierniki uszne do otoskopów
Część 7) pojemniki na odpady medyczne
Część 8) wzierniki ginekologiczne, szczoteczki cytologiczne, szkiełka do cytologii, osłonki medyczne ginekologiczne na sondy usg
Część 9) podkłady jednorazowe na kozetki lekarskie
Część 10) szpatułki drewniane
Część 11) testy do sterylizacji
do przychodni rejonowych należących do SZPZLO W-wa Wawer tj. do:
- Przychodni Rejonowej Nr 1 przy ul. J. Strusia 4/8 ( Marysin Wawerski)
- Przychodni Rejonowej Nr 2 przy ul. Patriotów 170 (Radość)
- Przychodni Rejonowej Nr 3 przy ul. Żegańskiej 13 (Międzylesie)
- Przychodni Rejonowej Nr 4 przy ul. Begonii 10 (Marysin Wawerski)
- Przychodni Rejonowej Nr 5 przy ul. Trakt Lubelski 167 (Zerzeń)
- Przychodni Rejonowej Nr 6 przy ul. Patriotów 46 (Falenica)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym również wielkości dostaw i ich rodzaje przedstawiono w kosztorysach ofertowych (odpowiednio dla części), stanowiących załączniki od 2.1 do 2.11 do SIWZ .
3.Wymagania jakościowe:
3.1 Sterylne wzierniki ginekologiczne jednorazowego użytku typu CUSCO „tzw.- XS” Długość całkowita górnej łyżki wziernika 10,5 cm. Długość części zwężonej min. 7,5 cm (mierzona po zewnętrznej stronie krawędzi bocznej łyżki). Szerokość części zwężonej od 1,9 cm do 2,1 cm., oznaczenie kolorem białym na zamku centralnym, opakowanie jałowe, każda sztuka pakowana oddzielnie .
3.2 Sterylne wzierniki ginekologiczne jednorazowego użytku typu CUSCO „tzw. M”. Długość całkowita górnej łyżki wziernika 10,5 cm. Długość części zwężonej min. 8 cm (mierzona po zewnętrznej stronie krawędzi bocznej łyżki). Szerokość części zwężonej od 2,4 cm. do 2,6 cm, oznaczenie kolorem czerwonym na zamku centralnym, opakowanie jałowe, każda sztuka pakowana oddzielnie.
3.3 Sterylne wzierniki ginekologiczne jednorazowego użytku typu CUSCO „tzw. L”. Długość całkowita górnej łyżki wziernika 10,5 cm. Długość części zwężonej min. 9 cm (mierzona po zewnętrznej stronie krawędzi bocznej łyżki). Szerokość części zwężonej od 2,8 cm. do 3,2 cm, oznaczenie kolorem zielonym na zamku centralnym, opakowanie jałowe, każda sztuka pakowana oddzielnie.
3.4 Szkiełka do pobierania cytologii- bezbarwne, krawędzie cięte, z obustronnie matowym polem do opisu, rozmiar 76 mm x 26 mm.
3.5 Jednorazowe szczoteczki typu miotełka ultra-brush umożliwiające pobranie rozmazu jednocześnie z tarczy części pochwowej oraz z kanału szyjki macicy – pakowane pojedynczo, sterylne, wykonane z tworzywa sztucznego z giętkimi „włoskami” rozmieszczonymi wachlarzowato, środkowa część „wachlarza” dłuższa, bez ostrych zakończeń.
3.6 Osłonki medyczne na sondy USG dopochwowe, pakowane jednostkowo, pudrowane, bez zbiorniczka.
3.7 Jednorazowe higieniczne podkłady ochronne celulozowe, dwuwarstwowe, o szerokości 50cm +/- 1 cm., długości 80 mb z perforacją.
3.8 Pozostałe wymagania przedstawiono w formularzach kosztorysów ofertowych.
3.9 Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z wymogami:
- ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. z 2019 r. poz. 175 ze zm.) - dla wyrobów medycznych.
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie - dwóch lat od dnia podpisania umowy, dostawy częściowe do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
2. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej co najmniej dwie dostawy artykułów medycznych, w tym właściwych dla danej części, na którą jest składana oferta, o wartości nie mniejszej niż:
Część 1 – 7 000,00 zł. brutto (każda dostawa)
Część 2 – 40 000,00 zł. brutto (każda dostawa)
Część 3 – 25 000,00 zł. brutto (każda dostawa)
Część 4 – 4 000,00 zł. brutto (każda dostawa)
Część 5 – 35 000,00 zł. brutto (każda dostawa)
Część 6 – 4 000,00 zł. brutto (każda dostawa)
Część 7 – 5 000,00 zł. brutto (każda dostawa)
Część 8 – 7 000,00 zł. brutto (każda dostawa)
Część 9 – 15 000,00 zł. brutto (każda dostawa)
Część 10 – 1 000,00 zł. brutto (każda dostawa)
Część 11 – 8 500,00 zł. brutto (każda dostawa)
i trwające co najmniej 8 miesięcy.
Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie wykazu dostaw, określonego w pkt. IV.2.1) a) SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ i załączonych dowodów (złożonych na wezwanie Zamawiającego). Uwaga: Wykonawca wykazując się doświadczeniem uzyskanym w ramach konsorcjum może się nim wykazać jedynie w takim zakresie w jakim był bezpośrednim wykonawcą części wskazanego zadania. Przez zadanie rozumie się zawartą umowę.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi złożyć każdy wykonawca, 2. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy – dotyczący innych podmiotów w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz dostaw wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, których przedmiotem były lub są dwie dostawy artykułów medycznych właściwych dla danej części, na którą jest składana oferta, o wartości nie mniejszej niż:
Część 1 – 7 000,00 zł. brutto (każda dostawa)
Część 2 – 40 000,00 zł. brutto (każda dostawa)
Część 3 – 25 000,00 zł. brutto (każda dostawa)
Część 4 – 4 000,00 zł. brutto (każda dostawa)
Część 5 – 35 000,00 zł. brutto (każda dostawa)
Część 6 – 4 000,00 zł. brutto (każda dostawa)
Część 7 – 5 000,00 zł. brutto (każda dostawa)
Część 8 – 7 000,00 zł. brutto (każda dostawa)
Część 9 – 15 000,00 zł. brutto (każda dostawa)
Część 10 – 1 000,00 zł. brutto (każda dostawa)
Część 11 – 8 500,00 zł. brutto (każda dostawa)
i trwające co najmniej 8 miesięcy (każda dostawa).
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane/są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
1) referencje;
2) inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2.
Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
a) opisu, katalogu, ulotki oraz innych podobnych materiałów, dotyczących przedmiotu zamówienia potwierdzających spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie p. zamówienia.
Zamawiający prosi o wskazanie w treści wyżej wskazanych dokumentów odpowiednich numerów pozycji z kosztorysów ofertowych
z załączników nr 2.1-2.11 do specyfikacji, oraz opisu przedmiotu zamówienia w dziale I poz.5 niniejszej SIWZ.
b) Oświadczenie, że wszystkie towary będące wyrobem medycznym posiadają deklaracje zgodności CE, według załącznika nr 8 do SIWZ.
c) próbek towaru – dot. pakietów
wymagane próbki:
- ustniki do spirometrów – 1 szt. ustników określonych w poz. 4 kosztorysu ofertowego (zał. nr 2.5 do SIWZ) – pakiet nr 5
- wzierniki ginekologiczne – po 1 sztuce każdego rozmiaru wzierników – pakiet nr 8
- szczoteczki cytologiczne – 1 szt. - pakiet nr 8
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy - zał. 1 do SIWZ wraz z właściwym kosztorysem ofertowym - zał. nr 2.1-2.11 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 4. W szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 5. Dokument składany bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacji z sesji otwarcia ofert): 1) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 4), w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24ust. 1 pkt 23 Ustawy – oryginał. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi złożyć każdy wykonawca. 2) wraz z oświadczeniem wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale w sekretariacie SZPZLO Warszawa Wawer, ul. J. Strusia 4/8, III piętro, sekretariat, pok. 301.UWAGA! Jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, ww. oświadczenie (zał. nr 4 do SIWZ) zawierające taką informację (zaznaczony wariant pierwszy w polu wyboru) może złożyć wraz z ofertą. 6. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (działających w ramach konsorcjum, spółki cywilnej), oddzielnie musi złożyć: 1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 6 do SIWZ; 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 3) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Pozostałe dokumenty, formularze i oświadczenia składa pełnomocnik reprezentujący wszystkich wykonawców.7. Wymagania dot. podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w dziale IV poz. 2.2) lit.a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) Jeżeli inny podmiot, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Dziale IV poz. 2.2)lit.b SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ww. podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowa zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy zawiera postanowienia o zasadach wprowadzania odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie
przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
4) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
5) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r.
o pracowniczych planach kapitałowych
– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących okolicznościach:
1) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę ( np. dane rejestrowe)
2) uległa zmianie nazwa handlowa produktu, numer katalogowy, sposób konfekcjonowania lub ilość sztuk w opakowaniu o ile zmiany te zostały dokonane przez producenta i potwierdzone stosownym dokumentem
3) wycofano produkt z rynku, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie,
4) zaprzestano produkcji, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie,
5) konieczności zmiany miejsca dostawy,
6) zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
7) przedłużenia okresu trwania umowy w przypadku gdy, przed upływem terminu obowiązywania umowy nie zostanie wyczerpana kwota wartościowa dla poszczególnych części/pakietów umowa może zostać przedłużona do czasu realizacji pełnego zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2019-11-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert 27.11.2019 o godz. 10:30, świetlica, III piętro w siedzibie zamawiającego
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Igły, strzykawki, przyrządy do infuzji, wenflony
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opis zawarty jest w kosztorysie ofertowym w zał. nr 2.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Rękawiczki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opis zawarty jest w kosztorysie ofertowym w zał. nr 2.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Opaski dziane, elastyczne, przylepce, gaziki, wata, gaza, lignina
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opis zawarty jest w kosztorysie ofertowym, w zał. nr 2.3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Materiały do sterylizacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opis zawarty jest w kosztorysie ofertowym, w zał. nr 2.4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Papiery termoczułe do aparatów EKG, USG i laboratoryjnych oraz ustniki do spirometru, elektrody, żele do aparatów EKG i USG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33191000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opis zawarty jest w kosztorysie ofertowym w zał.nr 2.5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Wzierniki uszne do otoskopów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
opis zawarty jest w kosztorysie ofertowym w zał. nr 2.6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pojemniki na odpady medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34928480-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opis zawarty jest w kosztorysie ofertowym, w zał. nr 2.7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Wzierniki ginekologiczne, szczoteczki cytologiczne, szkiełka do cytologii, osłonki medyczne ginekologiczne na sondy usg
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opis zawarty jest w kosztorysie ofertowym , w zał. nr 2.8 do SIWZ i w Dziale I pkt. 5.1- 5.6 specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Podkłady jednorazowe na kozetki lekarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33770000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opis zawarty jest w kosztorysie ofertowym w zał. nr 2.9 do SIWZ w Dziale I poz. 5.7 specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Szpatułki drewniane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opis zawarty jest w kosztorysie ofertowym w zał. nr 2.10 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Testy do sterylizacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38910000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opis zawarty jest w kosztorysie ofertowym w zał. nr 2.11 do SIWZ.
|
| |