GuidZP400 |
fb804337-5c5b-4ce7-b0ca-b4bb1071a092
|
Biuletyn |
624302-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
|
Regon |
63880000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wspólna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-930
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
226 232 000
|
Zamawiajacy fax |
226 232 315
|
Zamawiajacy email |
Piotr.Maciolek@minrol.gov.pl
|
Adres strony url |
https://www.gov.pl/web/rolnictwo/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie, ul. Pszczelińska 99, 05-840 Brwinów. Adres strony internetowej: www.cdr.gov.pl
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Zamawiający - Skarb Państwa – Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, działający przez pełnomocnika Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie. Wszelkie bieżące czynności w ramach realizacji Umowy, włącznie z ustaleniami merytorycznymi, zatwierdzeniem projektu, testami, odbiorem Przedmiotu Umowy i przyjęciem faktury będą przeprowadzane przez Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie.
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.gov.pl/web/rolnictwo/zamowienia-publiczne-2019-r ; bip.cdr.gov.pl/index.php?id=14&id2=13
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.gov.pl/web/rolnictwo/zamowienia-publiczne-2019-r ; bip.cdr.gov.pl/index.php?id=14&id2=13
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Warszawie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, pokój 560
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja portalu Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich
|
Numer referencyjny |
KSOW/2/2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Modernizacja portalu Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich, w szczególności:
1. Uaktualnienie CMS do najnowszej stabilnej wersji TYPO3.
2. Przeprojektowanie graficzne i funkcjonalne portalu.
3. Opracowanie strategii i sposobu migracji części danych do nowej wersji portalu.
4. Wytworzenie i dostarczenie brakujących funkcjonalności wynikających z wymagań Zamawiającego.
5. Przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników CMS w zakresie administracji oraz obsługi systemu.
6. Świadczenie usług gwarancyjnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
72413000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
270
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie musi zostać zrealizowane w ciągu 270 dni kalendarzowych licząc od dnia udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do zakończenia kolejnych etapów w terminach określonych w projekcie umowy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę min. 100 000 PLN.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
I. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonanie – w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – co najmniej 3 usług polegających na zaprojektowaniu graficznym oraz zaprogramowaniu i wdrożeniu serwisu internetowego opartego na TYPO3 lub modernizacji serwisu opartego na TYPO3, o wartości co najmniej 75 000,00 zł brutto.
2. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zespołem składającym się co najmniej z:
1) Managera projektu posiadającego co najmniej dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami IT,
2) Grafika webowego posiadającego co najmniej dwuletnie doświadczenie w projektowaniu serwisów www,
3) Specjalisty od user experience (UX designer) posiadającego co najmniej dwuletnie doświadczenie w badaniach użytkowników i projektowaniu serwisów www uwzględniających ich indywidualne potrzeby,
4) Dwóch programistów posiadających co najmniej dwuletnie doświadczenie w programowaniu serwisów opartych na TYPO3,
5) Specjalisty od SEO/SEM posiadającego co najmniej dwuletnie doświadczenie w projektowaniu architektury serwisów www i mechanizmów pozwalających na efektywne ich pozycjonowanie.
Jedna osoba nie może pełnić więcej niż dwóch funkcji, przy czym do realizacji zamówienia muszą być skierowane co najmniej 4 osoby.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia zawodowego, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
II. 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.
2. Oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą:
2.1. Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenia:
2.1.1 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty,
2.1.2 o braku podstaw wykluczenia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do formularza oferty.
2.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 2 pkt 2.1 ppkt. 2.1.1 i 2.1.2.
2.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 2 pkt 2.1 ppkt. 2.1.2. w części dotyczącej podwykonawców.
2.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2.1 ppkt. 2.1.2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Dodatkowe oświadczenia
3.1 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą wykazu podwykonawców z zakresem powierzanych im zadań (załącznik nr 5 do SIWZ).
3.2 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą wykaz tych podmiotów (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane.
4. Oświadczenia składane obligatoryjnie przez wszystkich Wykonawców w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej wykazu złożonych ofert.
4.1 W terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
5. Dokumenty i oświadczenia aktualne na dzień złożenia, które Wykonawca będzie zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni - dotyczy Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona.
Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań SIWZ. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń, dokumentów lub informacji:
5.1. wykazu usług wykonanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu wykonanych dostaw stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Dowodami określającymi, czy dostawy zostały wykonane należycie, są dowody wymienione w § 2 ust. 4 pkt 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm. ), tj.:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
b) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające należyte wykonanie dostaw – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji bądź dokumentów, o których mowa w pkt 5.1, przy czym w przypadku gdy Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania referencji bądź dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert.
5.2. wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia – zawierającego imiona i nazwiska osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (przewidzianych do realizacji) wraz z informacją, czy osoby te posiadają odpowiednie doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, a także niezbędne do zakresu wykonywanych przez nie czynności; informację o podstawie do dysponowania tą osobą przez Wykonawcę. Opis musi być jednoznaczny;
5.3. kopii polisy lub innych dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia nie jest mniejsza niż 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują możliwość zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w razie zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP oraz poniżej:
a) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania materiału do realizacji oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 9 umowy,
b) termin realizacji jak i kolejność wykonania poszczególnych działań w ramach etapów 3-6, o których mowa w § 2 ust. 3 na wniosek Wykonawcy, po akceptacji przez Zamawiającego może ulec zmianie,
c) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów,
d) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców, z uwzględnieniem postanowień § 2 ust. 8,
e) zmiany przepisów prawa dotyczących zasad i sposobu przetwarzania danych osobowych,
f) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT do niewymagalnych wierzytelności pieniężnych Wykonawcy za zrealizowane usługi stanowiące część przedmiotu umowy po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany stawki podatku VAT.
2. Ponadto dopuszcza się zastąpienie dotychczasowego Wykonawcy niniejszej umowy przez inny podmiot spełniający warunki udziału w postępowaniu oraz niepodlegający obligatoryjnemu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 ustawy PZP, w razie gdy nastąpiło połączenie, podział, przekształcenie, upadłość, restrukturyzacja, nabycie dotychczasowego Wykonawcy lub nabycie jego przedsiębiorstwa przez ww. podmiot.
|
IV 4 4 data |
2019-12-02T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|