Dostawa wyposażenia szkolnego w ramach projektu p.n. „Kierunek przyszłość”

Data publikacji 2019-11-25
Data zakończenia 2019-12-03 00:00:00
Instytucja I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego
Miejscowość Piotrków Trybunalski
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pomoce naukowe,
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627567-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 391621006, 391800007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Część I zamówienia- Dostawa, montaż, uruchomienie sprzętu komputerowego oraz aparatury elektronicznej - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ; Przedmiotem Zamówienia jest Część II zamówienia- Dostawa i montaż pomocy edukacyjnych- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SIWZ; Przedmiotem zamówienia jest Część III zamówienia- Dostawa, montaż specjalistycznych mebli do pracowni eksperymentalnej wraz z zakupem i montażem rolet okiennych - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 1c do SIWZ;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4ce197d0-68f7-41b2-8144-57c3a9fd8c3b
Biuletyn 627567-N-2019
Zamawiajacy nazwa I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego
Regon 20614400000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Mikołaja Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Piotrków Trybunalski
Zamawiajacy kod pocztowy 97-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 44 732 69 90
Zamawiajacy fax 44 732 69 90
Zamawiajacy email sekretariat@chrobry1lo.nazwa.pl
Adres strony url http://www.chrobry1lo.nazwa.pl/bip2/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Kierunek przyszłość” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działania XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałania XI.1.2 Kształcenie ogólne, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia Nie
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.chrobry1lo.nazwa.pl/bip2/
Dostep do dokumentow ograniczony Nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferte należy złozyć w formie pisemniej w Sekretariacie pok 13 I Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Chrobrego w Piotrkowie Trybunalskim.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Al. Mikołaja Kopernika 1, 97-300Piotrków Trybunalski
Komunikacja elektroniczna wymaga Nie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia szkolnego w ramach projektu p.n. „Kierunek przyszłość”
Numer referencyjny ZP.271.2.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Część I zamówienia- Dostawa, montaż, uruchomienie sprzętu komputerowego oraz aparatury elektronicznej - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ; Przedmiotem Zamówienia jest Część II zamówienia- Dostawa i montaż pomocy edukacyjnych- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SIWZ; Przedmiotem zamówienia jest Część III zamówienia- Dostawa, montaż specjalistycznych mebli do pracowni eksperymentalnej wraz z zakupem i montażem rolet okiennych - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 1c do SIWZ;
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Dla Części I zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kompletny przedmiot zamówienia w terminie nie dłuższym niż 20 dni kalendarzowych od daty udzielenia zamówienia t. j. od dnia zawarcia umowy. Dla Części II i Części III zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kompletny przedmiot zamówienia w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od daty udzielenia zamówienia t. j. od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku dla żadnej z Części zamówienia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku dla żadnej z Części zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku dla żadnej z Części zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie wymagane
Inne dokumenty niewymienione Oferta winna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik nr 3 do SIWZ. Pełnomocnictwo (lub ciąg pełnomocnictw) osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, udzielone przez osobę upoważnioną zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub wpisem do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (należy załączyć tylko w sytuacji, kiedy ofertę podpisuje osoba, której uprawnienie do reprezentacji nie wynika z wpisu do właściwego rejestru lub wpisu do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). Jeżeli pełnomocnictwo zostało udzielone przez osoby nie będące aktualnie uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, Wykonawca winien załączyć odpis pełny z właściwego rejestru. W przypadku składania oferty wspólnej dodatkowo: pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich podmiotów w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy.Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian opisano we wzorze umowy stanowiący załącznik do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-12-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:30
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający wykonując obowiązki wynikające z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że: Administratorem danych osobowych przetwarzanych w niniejszym postępowaniu jest I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego w Piotrkowie Trybunalskim Al. Kopernika 1 97-300 Piotrków Trybunalski Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod nr. tel.:44 732-69-90., oraz drogą elektroniczną: - liceum1@liceum1.piotrkow.pl, − Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.271.2.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; − Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; − Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; − Ma Pani/Pan prawo do: dostępu do swoich danych, ich sprostowania oraz ograniczenia ich przetwarzania a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ochrony danych; − Realizacja praw, o których mowa powyżej możliwa jest za pośrednictwem inspektora ochrony danych: liceum1@liceum1.piotrkow.pl, tel. 44 732-69-90 lub pisemnie na adres siedziby: I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego w Piotrkowie Trybunalskim Al. Kopernika 1 97-300 Piotrków Trybunalski − Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w celach związanych z automatycznym podejmowaniem decyzji, w tym w oparciu o profilowanie.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż, uruchomienie sprzętu komputerowego oraz aparatury elektronicznej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Część I zamówienia- Dostawa, montaż, uruchomienie sprzętu komputerowego oraz aparatury elektronicznej - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż pomocy edukacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż pomocy edukacyjnych- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż specjalistycznych mebli do pracowni eksperymentalnej wraz z zakupem i montażem rolet okiennych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część III zamówienia- Dostawa, montaż specjalistycznych mebli do pracowni eksperymentalnej wraz z zakupem i montażem rolet okiennych - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 1c do SIWZ;
  

Criterion

Kryteria Część I zamówienia -Gwarancja na urządzenia (G)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Część III zamówienia -Sposób Dostawy-(SD)
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Część II zamówienia -Sposób Dostawy-(SD)
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Część II zamówienia -Termin realizacji zamówienia(Trz
Znaczenie 35,00
  
Kryteria Część III zamówienia -Termin realizacji zamówienia(Trz)
Znaczenie 35,00
  
Kryteria Część I zamówienia -Cena (C)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Część III zamówienia-Cena(C)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Część II zamówienia-Cena(C)
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)