GuidZP400 |
eb502666-dcfe-4d88-bcac-9cc9bb8d14e0
|
Biuletyn |
627539-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Gminy w Regiminie
|
Regon |
55047900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Adama Rzewuskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Regimin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
06-461
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
236 811 756
|
Zamawiajacy fax |
236 811 756
|
Zamawiajacy email |
georegimin@o2.pl
|
Adres strony url |
www.regimin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot postępowania jest finansowany ze środków Unii Europejskiej i Skarbu Państwa, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 W RAMACH PROJEKTU „LEPSZA EDUKACJA – LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ”.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.regimin.pl lub www.bip.regimin.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.regimin.pl lub www.bip.regimin.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
PISEMNIE
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
URZĄD GMINY W REGIMINIE, UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19, 06-461 REGIMIN
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP Z DOSTAWĄ PODRĘCZNIKÓW I ĆWICZEŃ NA POTRZEBY SZKÓŁ W RAMACH PROJEKTU „LEPSZA EDUKACJA – LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ”
|
Numer referencyjny |
09/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
ZAKUP Z DOSTAWĄ PODRĘCZNIKÓW I ĆWICZEŃ NA POTRZEBY SZKÓŁ W RAMACH PROJEKTU „LEPSZA EDUKACJA – LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ”
Zakres oraz wielkość przedmiotu zamówienia zostały określone
w Formularzu Cenowym (zał. nr 2)
|
Cpv glowny przedmiot |
22111000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł
porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu,
2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument
potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym
organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
|
Inne dokumenty niewymienione |
) Formularz ofertowy (zał. nr 1) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
2) Formularz cenowy (zał. nr 2) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie
podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie
wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia. (zał. nr 3)
4) Wzór umowy (zał nr 7) stanowi element informacyjny i nie podlega on ocenie (nieobowiązkowy
do załączenia do oferty)
5) Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym (stanowi element pomocniczy oraz informacyjny i
nie podlega on ocenie) (zał. nr 4)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez
obie strony, pod rygorem nieważności. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszcza się zmiany w zakresie:
• wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu;
• konieczności wprowadzenia zmian będącej następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia;
• jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
W szczególności Zamawiający dopuszcza:
1. zmianę treści umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem
zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyzna środki na sfinansowanie zamówienia
2. zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i że Zamawiający nie straci dofinansowania.
|
IV 4 4 data |
2019-12-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|