Dostawa urządzeń drukujących

Data publikacji 2019-11-25
Data zakończenia 2019-12-03 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627495-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Sprzętu, fabrycznie nowego - wyprodukowanego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy, nieużywanego oraz sprawnego technicznie. Przedmiot zamówienia podzielono na części, tj:
a) część 1 –dostawa dwóch urządzeń dla BWE – zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do umowy, będący załącznikiem do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia;
b) część 2 –dostawa jednego urządzenia dla DIT - zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do umowy, będący załącznikiem do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia;
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia gwarancji na prawidłowe działanie Sprzętu u Odbiorcy, na warunkach określonych w gwarancji producenta Sprzętu, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i na zasadach wskazanych w Załączniku nr 1a i 1b do Umowy – Opis przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że okres gwarancji jest kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej. Ostateczny okres gwarancji zostanie wskazany zgodnie z ofertą wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt jednakowy, zgodnie z zapisami załącznika 1a i 1b do Umowy – opis przedmiotu zamówienia, oryginalny i pochodzący od jednego producenta z jego legalnego kanału dystrybucji.
4. Sprzęt drukujący, który będzie przedmiotem bezpośrednich dostaw, będzie wyprodukowany zgodnie z normami obowiązującymi w Polsce i w Unii Europejskiej, będzie spełniać normy obowiązujące w Polsce i w Unii Europejskiej, oraz będzie oznaczony znakiem CE potwierdzającym zgodność wyrobu z wymaganiami zasadniczymi właściwych dyrektyw Unii Europejskiej.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ, w tym: Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz zgodnie z ofertą.
6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
Przedmiot główny: 30232110-8
7. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę firm podwykonawców w Formularzu oferty (wzór – Załącznik nr 2 do SIWZ).
8. Zlecenie części zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za realizację całości przedmiotu zamówienia, również w części, którą powierzy podwykonawcy.
9. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
10. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ca1b2a73-89b5-4a0a-9332-e2074b4f0c46
Biuletyn 627495-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Regon 22287361000000
Zamawiajacy adres ulica Namysłowska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-304
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 777 90 23,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email cui@cui.wroclaw.pl,
Adres strony url http://www.bip.cui.wroclaw.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.cui.wroclaw.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, pocztą kurierską lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres CUI Wrocław, ul. NNamysłowska 8, 50-304 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń drukujących
Numer referencyjny CUI-DNZ.320.48.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Sprzętu, fabrycznie nowego - wyprodukowanego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy, nieużywanego oraz sprawnego technicznie. Przedmiot zamówienia podzielono na części, tj: a) część 1 –dostawa dwóch urządzeń dla BWE – zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do umowy, będący załącznikiem do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia; b) część 2 –dostawa jednego urządzenia dla DIT - zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do umowy, będący załącznikiem do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia; 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia gwarancji na prawidłowe działanie Sprzętu u Odbiorcy, na warunkach określonych w gwarancji producenta Sprzętu, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i na zasadach wskazanych w Załączniku nr 1a i 1b do Umowy – Opis przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że okres gwarancji jest kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej. Ostateczny okres gwarancji zostanie wskazany zgodnie z ofertą wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt jednakowy, zgodnie z zapisami załącznika 1a i 1b do Umowy – opis przedmiotu zamówienia, oryginalny i pochodzący od jednego producenta z jego legalnego kanału dystrybucji. 4. Sprzęt drukujący, który będzie przedmiotem bezpośrednich dostaw, będzie wyprodukowany zgodnie z normami obowiązującymi w Polsce i w Unii Europejskiej, będzie spełniać normy obowiązujące w Polsce i w Unii Europejskiej, oraz będzie oznaczony znakiem CE potwierdzającym zgodność wyrobu z wymaganiami zasadniczymi właściwych dyrektyw Unii Europejskiej. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ, w tym: Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz zgodnie z ofertą. 6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Przedmiot główny: 30232110-8 7. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę firm podwykonawców w Formularzu oferty (wzór – Załącznik nr 2 do SIWZ). 8. Zlecenie części zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za realizację całości przedmiotu zamówienia, również w części, którą powierzy podwykonawcy. 9. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 10. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował należycie co najmniej jedną dostawę urządzeń drukujących a) dla części 1 - na kwotę co najmniej 5 000,00 zł brutto. b) dla części 2 – na kwotę co najmniej 10 000,00 zł brutto W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy kwota zrealizowanego zamówienia będzie co najmniej równa sumie minimalnych wymagań w poszczególnych częściach.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – potwierdzające spełnienie warunku opisanego w dziale VII pkt 1 ppkt 2) – wzór stanowi Załącznik nr 2.4 do SIWZ. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. UWAGA: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych poniżej: 1) w przypadku zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego lub zmiany wynikającej z zaprzestania produkcji oferowanego Sprzętu, przy czym zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych lub jakościowych Sprzętu w stosunku do Załącznika nr 1 do Umowy – Opisu przedmiotu zamówienia oraz Załącznika nr 3 - Oferty - Zmawiający dopuszcza zmiany w szczególności zmiany: a) sposobu wykonania Umowy w obszarach: organizacyjnym (min. miejsca dostarczenia przedmiotu umowy, przyjętych metod i kanałów komunikacji; b) zakresu przedmiotu Umowy w obszarze dostaw, wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych albo parametrów Sprzętu, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego, - Zamawiający dopuszcza zmiany Umowy w zakresie dostosowania jej do tych zmian; 2) zmiany przedmiotu Umowy, w zakresie ilości sztuk dostarczanego Sprzętu, w ramach zamówienia podstawowego, w przypadku reorganizacji podmiotów, na rzecz których realizowana jest niniejsza umowa, których zamawiający nie był w stanie przewidzieć w chwili wszczęcia zamówienia, z zastrzeżeniem że zmniejszenie nie może przekroczyć 20% wynagrodzenia wykonawcy, w ramach zamówienia podstawowego. Zmniejszenie ilości sztuk Sprzętu stanowi zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy, wyliczonego na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie.
IV 4 4 data 2019-12-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa dwóch urzadzeń dla BWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis a) część 1 –dostawa dwóch urządzeń dla BWE – zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do umowy, będący załącznikiem do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa jednego urządzenia dla DIT
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis b) część 2 –dostawa jednego urządzenia dla DIT - zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do umowy, będący załącznikiem do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)