GuidZP400 |
39cbb103-fb74-4255-98ed-a7ed9ead8012
|
Biuletyn |
627518-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy
|
Regon |
93296654000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oleśnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
56-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 77 67 427
|
Zamawiajacy fax |
71 77 67 307
|
Zamawiajacy email |
przetargi@pzsolesnica.pl
|
Adres strony url |
www.pzsolesnica.pl
|
Adres strony internetowej |
www.pzsolesnica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SPZOZ
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pzsolesnica.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pzsolesnica.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowy Zespół Szpitali ul. Armii krajowej 1, 56-400 Oleśnica, Administracja - IV piętro ( sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
URZĄDZENIA DO KOMPRESJI KALTKI PIERSIOWEJ ORAZ SCHODOŁAZA NA POTRZEBY POGOTOWIA RATUNKOWEGO POGOTOWIA RATUNKOWEGO W OLEŚNICYW OLEŚNICY
|
Numer referencyjny |
PZS/PN/22/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz instalacja, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania nowego sprzętu medycznego: URZĄDZENIA DO KOMPRESJI KLATKI PIERSIOWEJ ORAZ SCHODOŁAZA NA POTREZBY POGOTOWIA RATUNKOWEGO W OLEŚNICY o parametrach
z godnych z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Przeszkolenie personelu w zakresie obsługi, eksploatacji oraz konserwacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania urządzenia, wykonywanie zobowiązań w okresie gwarancji z tytułu usterek, naprawy, wymiany części wraz z obowiązkowymi przeglądami technicznymi
z częstotliwości ą zalecaną przez producenta wyposażenia. Oferowany sprzęt ma być kompletny, spełniać minimalne wymagania Zamawiającego, posiadać wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia oraz zawierać wszystkie elementy startowe ( być gotowy do pracy bez dodatkowych zakupów i inwestycji). Przedmiot i warunki realizacji winny być zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku
o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2019r., poz. 175 t.j.) oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wraz z urządzeniem przekaże Zamawiającemu paszport urządzenia, deklarację zgodności wraz wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, instrukcję w języku polskim w wersji papierowej.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych. nie
Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych w obrębie danej części zostaną odrzucone.
Miejsce realizacji zamówienia pogotowie ratunkowe
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-13T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie w zakresie art 25 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Inne dokumenty niewymienione |
formularz ofertowy – wg wzoru- załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy; 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do dołączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3. W przypadku gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane prze osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy; 4. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych
w art. 13 lub art. 14 RODO
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji , dotyczącej: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 7 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Przewiduje sie istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i strony postanawiają, że jedyna dopuszczalna zmiana warunków umowy może dotyczyć:
• zmiany ceny brutto spowodowanej zmianą stawki VAT:
• zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
• zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
• nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę ( np.; w wyniku przekształceń, przejęć , itp.
• Zmiany numeru konta bankowego
• zmiany obowiązujących przepisów prawa,
• zmiany będące następstwem działania organów administracji, w tym zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dodatkowych dokumentów, które te przepisy narzucają,
• zmiany terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej lub siły wyższej (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-12-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|