Zakup drobnego sprzętu medycznego i odczynników na potrzeby zajęć na Kierunku Lekarskim

Data publikacji 2019-11-25
Data zakończenia 2019-12-03 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627127-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336965000, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup drobnego sprzętu medycznego i odczynników na potrzeby zajęć na Kierunku Lekarskim”, w podziale na części: Część nr 1: Zakup drobnego sprzętu medycznego i rękawiczek na potrzeby WCSM na Kierunku Lekarskim zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. Część nr 2a: Zakup odczynników na potrzeby Zakładu Biologii Molekularnej na Kierunku Lekarskim: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ. Część nr 2b: Zakup odczynników na potrzeby Zakładu Biologii Molekularnej na Kierunku Lekarskim: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ. Część nr 2c: Zakup odczynników na potrzeby Zakładu Biologii Molekularnej na Kierunku Lekarskim: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a630b633-18d8-4792-a762-dfcb2fe21d5d
Biuletyn 627127-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Opolski
Regon 13820000000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 11 A
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 5 415977
Zamawiajacy fax 775 415 930
Zamawiajacy email zamowienia@uni.opole.pl
Adres strony url http://www.zamowienia.uni.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1423 - nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentacji przetargowej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1423
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, Plac Kopernika 11A, 45-040 Opole, pokój nr 2-3
Nazwa nadana zamowieniu Zakup drobnego sprzętu medycznego i odczynników na potrzeby zajęć na Kierunku Lekarskim
Numer referencyjny D/54/2019/A
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup drobnego sprzętu medycznego i odczynników na potrzeby zajęć na Kierunku Lekarskim”, w podziale na części: Część nr 1: Zakup drobnego sprzętu medycznego i rękawiczek na potrzeby WCSM na Kierunku Lekarskim zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. Część nr 2a: Zakup odczynników na potrzeby Zakładu Biologii Molekularnej na Kierunku Lekarskim: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ. Część nr 2b: Zakup odczynników na potrzeby Zakładu Biologii Molekularnej na Kierunku Lekarskim: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ. Część nr 2c: Zakup odczynników na potrzeby Zakładu Biologii Molekularnej na Kierunku Lekarskim: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione I. ZAWARTOŚĆ OFERTY: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej/ych ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-12-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole. 2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Opolskim jest Pan Jacek Najgebauer, tel. 77 452 70 99, e-mail: najgebauer@uni.opole.pl/ . 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr D/54/2019/A prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy. 5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6.Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. 7.W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8.Posiadają Państwo: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO. 9.Nie przysługuje Państwu: −w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; −na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup drobnego sprzętu medycznego i rękawiczek na potrzeby WCSM na Kierunku Lekarskim
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia: do dwudziestu jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 2. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia określony w pkt. 1 jest terminem maksymalnym. Wykonawca w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 4. Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy. 5. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym w rozumieniu niniejszej SIWZ dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym w rozumieniu SIWZ.
Zalacznik krotki opis Zakup drobnego sprzętu medycznego i rękawiczek na potrzeby WCSM na Kierunku Lekarskim zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2c: Zakup odczynników na potrzeby Zakładu Biologii Molekularnej na Kierunku Lekarskim
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia: do dwudziestu jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 2. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia określony w pkt. 1 jest terminem maksymalnym. Wykonawca w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 4. Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy. 5. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym w rozumieniu niniejszej SIWZ dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym w rozumieniu SIWZ.
Zalacznik krotki opis Część nr 2c: Zakup odczynników na potrzeby Zakładu Biologii Molekularnej na Kierunku Lekarskim: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2c: Zakup odczynników na potrzeby Zakładu Biologii Molekularnej na Kierunku Lekarskim
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia: do dwudziestu jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 2. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia określony w pkt. 1 jest terminem maksymalnym. Wykonawca w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 4. Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy. 5. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym w rozumieniu niniejszej SIWZ dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym w rozumieniu SIWZ.
Zalacznik krotki opis Część nr 2c: Zakup odczynników na potrzeby Zakładu Biologii Molekularnej na Kierunku Lekarskim: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2c: Zakup odczynników na potrzeby Zakładu Biologii Molekularnej na Kierunku Lekarskim
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia: do dwudziestu jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 2. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia określony w pkt. 1 jest terminem maksymalnym. Wykonawca w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 4. Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy. 5. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym w rozumieniu niniejszej SIWZ dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym w rozumieniu SIWZ.
Zalacznik krotki opis Część nr 2c: Zakup odczynników na potrzeby Zakładu Biologii Molekularnej na Kierunku Lekarskim: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)