Usługa zaprojektowania, wykonania i dostarczenia kalendarzy na 2020 rok

Data publikacji 2019-11-25
Data zakończenia 2019-12-03 00:00:00
Instytucja Województwo Lubelskie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 625849-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997928
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania, wykonania i dostarczenia na własny koszt kalendarzy na 2020 rok z podziałem na 2 części 1.-Kalendarze planszowe, 2.Kalendarze tygodniowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki 1a i 1b SIWZ. Nakład kalendarzy planszowych 2000 egz, nakład kalendarzy tygodniowych po 300 sztuk każdego rodzaju.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 11659426-1d3d-4086-adb4-ef8763040006
Biuletyn 625849-N-2019
Zamawiajacy nazwa Województwo Lubelskie
Regon 43101917000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Artura Grottgera
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-029
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 44 16 636,
Zamawiajacy fax 81 44 16 535
Zamawiajacy email zamowienia@lubelskie.pl,
Adres strony url www.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich „Pomoc Techniczna” PROW 2014-2020, Schemat II.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie , ul.Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin (parter - Kancelaria Ogólna)
Nazwa nadana zamowieniu Usługa zaprojektowania, wykonania i dostarczenia kalendarzy na 2020 rok
Numer referencyjny OP-IV.272.107.2019.AKL
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania, wykonania i dostarczenia na własny koszt kalendarzy na 2020 rok z podziałem na 2 części 1.-Kalendarze planszowe, 2.Kalendarze tygodniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki 1a i 1b SIWZ. Nakład kalendarzy planszowych 2000 egz, nakład kalendarzy tygodniowych po 300 sztuk każdego rodzaju.
Cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-27T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla części 2 postępowania - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykażą się wykonaniem co najmniej 3 usług dotyczących wykonania i dostarczenia kalendarzy, o wartości min. 15 000,00 zł brutto każda usługa. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie warunek ten powinien spełnić, co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy wspólnie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności dołączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Zał. 7 SIWZ)(w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca). Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. Dla swej skuteczności zobowiązanie musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach złożonych w celu wykazania przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu, o których mowa wyżej, podane w walutach obcych, Wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walu NBP z dnia zamieszczenia obowiązkowego ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. 2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 3. Zamawiający wezwie wykonawcę, który złożył ofertę w części 2 postępowania – Kalendarze tygodniowe i oferta ta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu: - wykazu usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ (w formie oryginału) oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy(w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za godność z oryginałem), w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, określone co do części 1 postępowania w § 8 i 9 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3a, co do części 2 postępowania w § 8 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3b.
IV 4 4 data 2019-12-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w rozdz. VII SIWZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 i 5 do SIWZ. Zamawiający nie żąda od wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczania informacji o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ. Cena podana w formularzu ofertowym powinna obejmować wszystkie koszty i składniki jakie trzeba będzie zapłacić za przedmiot zamówienia w danej części postępowania.Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, cen zawartych w ofertach.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w pkt. 4, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 4). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Kalendarze planszowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-27T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający ustanowił podkryteria oceny ofert w części nr 1 postępowania na podstawie złozonego przez Wykonawcę wraz z ofertą projektu graficznego kalendarza – wykonanego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 a SIWZ - projekt w formie kolorowego wydruku w formacie co najmniej A3 (wizualizacja projektu –strona tytułowa i jedna dowolna karta) Zdjęcia prac plastycznych nagrodzonych w konkursie pn. „Europejskie Lubelskie” znajdują się na stronie internetowej: https://www.lubelskie.pl/aktualnosci/konkurs-europejskie-lubelskie-rozstrzygniety/ Zamawiający będzie oceniał dostosowanie projektu graficznego do tematyki kalendarza uwzględniając wkomponowanie prac plastycznych nagrodzonych w konkursie pn. „Europejskie Lubelskie”, w tym kolorystykę tła, która wyeksponuje walory artystyczne pracy, podpis pracy uwzględniający imię i nazwisko autora, tytuł pracy, miejscowość i szkołę do której uczęszcza autor pracy oraz czytelne, zgodne z Księgą znaku PROW na lata 2014-2020, umieszczenie i wkomponowanie w projekt strony tytułowej zestawienia logotypów UE, PROW, Województwa Lubelskiego, KSOW i sloganu. Szczegóły podkryteriów - XV cz.1 pkt 2 - tabela pkt 1 i 2. Łączna ilość punktów otrzymanych przez wykonawcę będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych podkryteriach jakości - max.40 pkt.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne z wykorzystaniem materiałów powierzonych - zdjęć, druk i dostawa do siedziby Zamawiającego kalendarzy planszowych na rok 2020 r., zgodnie z niniejszą specyfikacją: Kalendarz planszowy 13 kart Format A3: 297 x 420 mm Papier: - okładka kreda mat 300g, - środek: kreda mat 170 gram Druk: 13 kart - kolorystyka okładki: kolor dwustronnie (4/4), - ilość kart środka: 12, - kolorystyka środka: kolor jednostronnie (4/0), Oprawa: czarna spirala po długim boku z zawieszką, Uszlachetnianie : folia mat Nakład: 2000 egzemplarzy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Kalendarze tygodniowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-27T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe W powyższym kryterium oceniane będą załączone do oferty próbki kalendarza B5 tygodniowego oraz kalendarza A6 kieszonkowego, za które Wykonawca może otrzymać dodatkowe punkty w skali punktowej do 60 pkt. Wykonawca dostarczy po 1 egzemplarzu kalendarza B5 tygodniowego wymaganego w Załączniku nr 1 b pkt 1 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz 1 egzemplarz A6 kieszonkowego wymaganego w Załączniku nr 1b pkt 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający ustanowił następujące podkryteria, jednakowe dla obu rodzajów kalendarzy - staranność klejenia wyklejki otrzymanego kalendarza (wklejka nie odkleja się podczas szarpnięcia – 5 prób), staranność łączenia kartek kalendarza z grzbietem – brak wystających nitek na złączeniach, staranność wszycia tasiemki (tasiemka nie odkleja się podczas szarpnięcia – 5 prób), koncepcja wklejki kalendarza (cztery pierwsze strony wklejki). Szczegóły podkryteriów XV SIWZ cz.2 postępowania pkt 4 tabela 1 i 2, p. 1-4.Za kalendarz B5 tygodniowy Wykonawca może otrzymać łącznie w tych podkryteriach max. 40 pkt , za kalendarz A6 kieszonkowy Wykonawca może otrzymać łącznie max. 20 pkt.
Zalacznik krotki opis Kalendarz B5 tygodniowy na 2020 rok – 300 sztuk Kalendarz A6 kieszonkowy na 2020 rok – 300 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)