Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego.

Data publikacji 2019-11-25
Data zakończenia 2019-12-04 00:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 624259-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części)
Część 1 – pomoce do zajęć specjalistycznych
Część 2 – pomoce do pracowni przyrodniczych
Część 3 – pomoce językowe
Część 4 – pomoce do matematyki
Część 5 – meble specjalistyczne


CPV:
Główny kod CPV:
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
Pozostałe kody:
37524100-8 Gry edukacyjne
22111000-1 Podręczniki szkolne
39100000-3 Meble

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia, a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2e362901-d10f-42af-bfcd-b108590c11e6
Biuletyn 624259-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3
Regon 38087548000000
Zamawiajacy adres ulica Przędzalniana
Zamawiajacy adres numer domu 70
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-338
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon +48(42)2567271
Zamawiajacy email sp29@szkoly.lodz.pl
Adres strony url http://zsp3lodz.nstrefa.pl/bip/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://zsp3lodz.nstrefa.pl/bip/ ( w zakładce niniejszego postępowania)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3 w Łodzi 90-338 Łódź, ul. Przędzalniana 70
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego.
Numer referencyjny ZSZP3.081.4.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci zamawiający nie zastrzega tego prawa
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy zamawiający nie określa maksymalnej liczby części na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części) Część 1 – pomoce do zajęć specjalistycznych Część 2 – pomoce do pracowni przyrodniczych Część 3 – pomoce językowe Część 4 – pomoce do matematyki Część 5 – meble specjalistyczne CPV: Główny kod CPV: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne Pozostałe kody: 37524100-8 Gry edukacyjne 22111000-1 Podręczniki szkolne 39100000-3 Meble Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia, a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 25
Informacje na temat katalogow Termin wykonania – (dla każdej części) 25 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy. W przypadku zadeklarowania skrócenia tego terminu wykonawca otrzyma dodatkowe punkty w kryterium pozacenowym. (patrz pkt 17 SIWZ).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Uwaga podano numerację zgodną z SIWZ, aby łatwiej odnaleźć niniejsze wymagania w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 8 Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, a także że oferowane dostawy spełniają opisane wymagania 8.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 Ustawy, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.2 WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu: 8.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ; 8.2.2 Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym o którym mowa w 8.2.1 SIWZ. 8.2.3 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia z pkt 8.2.1 SIWZ składa każdy z tych wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 8.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), i zapoznania się z nazwami / firmami Wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Zamawiający wraz z informacją, o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego oświadczenia. 8.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 8.4 Forma składanych dokumentów 8.4.1 Oświadczenia, o których mowa w pkt. 8 SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 8.4.2 Pozostałe dokumenty (inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 8.4.1 SIWZ) składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8.4.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 8.4.4 W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8.4.5 W przypadku wskazania przez wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 3 DodatkoweInfo uwaga dot. pkt IV.2.2. Kryteria Z uwagi na ograniczoną możliwość wymienienia wszystkich kryteriów, które są różne w zależności od części postępowania, Zamawiający wskazał w tym punkcie kryteria jakie obowiązują w części 1 - 4. Szczegółowe informacje odnośnie kryteriów oceny ofert opisane będą poniżej w ogłoszeniu dotyczącym poszczególnych części. Zgodnie z SIWZ: 17 Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty wraz z podaniem ich znaczenia i sposobu oceny ofert 17.1 Oferta wykonawcy w części 1 – 4 zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru: P=C+TD gdzie: P – ilość punktów przyznana ofercie badanej C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena TD – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Skrócenie terminu dostawy w części 5 zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru: P=C+TD + OG gdzie: P – ilość punktów przyznana ofercie badanej C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena OG – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium wydłużenie Okresu Gwarancji TD - ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Skrócenie terminu dostawy 17.1.1 Cena (C) – waga 60 %.(dotyczy części 1 – 5). Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem: C = Cmin / Co x 60 gdzie: Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa; Co – cena badanej oferty. Maksymalnie można uzyskać 60 pkt. 17.1.2 Skrócenie terminu dostawy (TD) – 40 % - dla części 1 – 4 - 20 % - dla części 5 Maksymalny termin dostawy to 25 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy. Jeśli wykonawca nie zaoferuje skrócenia terminu dostawy (nie zaznaczy żądnego z kwadratów w formularzu oferty) wówczas przyjmuje się , że dostawa nastąpi w terminie 25 dni kalendarzowych i wykonawca w tym kryterium otrzyma 0 pkt. W przypadku skrócenia ww. okresu w części 1 – 4 Wykonawca otrzyma: - skrócenie terminu dostawy do 20 dni kalendarzowych –20 pkt - skrócenie terminu dostawy do 15 dni kalendarzowych – 30 pkt - skrócenie terminu dostawy do 10 dni kalendarzowych – 40 pkt Maksymalnie można uzyskać 40 pkt. W przypadku skrócenia ww. okresu w części 5 Wykonawca otrzyma: - skrócenie terminu dostawy do 20 dni kalendarzowych - 10 pkt - skrócenie terminu dostawy do 15 dni kalendarzowych – 15 pkt - skrócenie terminu dostawy do 10 dni kalendarzowych – 20 pkt Maksymalnie można uzyskać 20 pkt. 17.1.3 Okres gwarancji (OG) – 20 % - dot. części 5 Minimalny okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczone meble wynosi 24 miesiące od daty odbioru. W przypadku wydłużenia ww. okresu o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma: - 6 miesięcy – 5 pkt (łącznie 30 miesięcy); - 12 miesięcy – 10 pkt (łącznie 36 miesięcy); - 24 miesiące - 20 pkt (łącznie 48 miesięcy). Maksymalnie można uzyskać 20 pkt. 17.2 Ocena kryterium „Skrócenie terminu dostawy”, oraz „Wydłużenie okresu gwarancji (dot. części 5) nastąpi na podstawie zadeklarowanych okresów przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. 17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów. 17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Umowa par. 11 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w treści niniejszej umowy w sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności: 1) zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy i nie wynika z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę; 2) gdy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie pomocy dydaktycznych, Zamawiający dopuszcza ich zmianę na pomoce dydaktyczne nie gorsze niż zaoferowane. W przypadku wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanych przez Wykonawcę pomocy dydaktycznych. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę pomocy będących przedmiotem umowy na inne, o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem otrzymania oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji i uzyskaniu akceptacji propozycji zmiany. Zmiana pomocy nie może spowodować zmiany ceny, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji zamówienia; 3) doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 4) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o ile zmiana taka jest korzystna dla zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; 5) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 6) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia; 7) nastąpi zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu, osób kontaktowych itp. 8) w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym, w tym np. w przypadku braku uznania pomocy za niekwalifikowane; 9) w przypadku wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 10) zmiany terminu realizacji umowy pod warunkiem nieprzewidzianych zdarzeń których nie dało się przewidzieć 11) zmiany liczby lub rodzajów przedmiotów w obrębie asortymentów wymienionych w tabeli w OPZ, przy nieprzekroczeniu wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w ofercie. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu umowy bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę, przy czym niewykorzystanie pełnego limitu nie przekroczy 20 % wartości zamówienia.
IV 4 4 data 2019-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:45
IV 4 4 jezyki Oferta winna być złożona w języku polskim. Dokumenty złożone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Numeracja zgodna z SIWZ: 21 Pozostałe informacje dotyczące zamówienia Zamawiający nie przewiduje: 21.1.1 Udzielania zamówień o jakich mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7 Ustawy 21.1.2 zawarcia umowy ramowej, 21.1.3 składania ofert wariantowych, 21.1.4 rozliczania w walutach obcych, 21.1.5 aukcji elektronicznej, 21.1.6 zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 21.1.7 ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający przewiduje prawo opcji „zmniejszającej” tj. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu umowy bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę, przy czym niewykorzystanie pełnego limitu nie przekroczy 20 % wartości zamówienia. 23 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3 w Łodzi 90-338 Łódź, ul. Przędzalniana 70 b) inspektorem ochrony danych osobowych jest Piotr Ciotucha Kontakt: zsp3@inspektor-rodo.com.pl c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a ponadto w okresie wynikającym z przepisów Umowy w związku z realizacją projektu pn. „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; − nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pomoce do zajęć specjalistycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik informacje dodatkowe 4.1 Termin wykonania – 25 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy. W przypadku zadeklarowania skrócenia tego terminu wykonawca otrzyma dodatkowe punkty w kryterium pozacenowym. ( patrz pkt 17 SIWZ). Zgodnie z SIWZ: 1.1 Oferta wykonawcy w części 1 – 4 zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru: P=C+TD gdzie: P – ilość punktów przyznana ofercie badanej C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena TD – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Skrócenie terminu dostawy 17.1.1 Cena (C) – waga 60 %.(dotyczy części 1 – 5). Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem: C = Cmin / Co x 60 gdzie: Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa; Co – cena badanej oferty. Maksymalnie można uzyskać 60 pkt. 17.1.2 Skrócenie terminu dostawy (TD) – 40 % - dla części 1 – 4 - 20 % - dla części 5 Maksymalny termin dostawy to 25 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy. Jeśli wykonawca nie zaoferuje skrócenia terminu dostawy (nie zaznaczy żądnego z kwadratów w formularzu oferty) wówczas przyjmuje się , że dostawa nastąpi w terminie 25 dni kalendarzowych i wykonawca w tym kryterium otrzyma 0 pkt. W przypadku skrócenia ww. okresu w części 1 – 4 Wykonawca otrzyma: - skrócenie terminu dostawy do 20 dni kalendarzowych –20 pkt - skrócenie terminu dostawy do 15 dni kalendarzowych – 30 pkt - skrócenie terminu dostawy do 10 dni kalendarzowych – 40 pkt Maksymalnie można uzyskać 40 pkt. 17.2 Ocena kryterium „Skrócenie terminu dostawy”, oraz „Wydłużenie okresu gwarancji (dot. części 5) nastąpi na podstawie zadeklarowanych okresów przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. 17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów. 17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Zalacznik krotki opis 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części) Część 1 – pomoce do zajęć specjalistycznych 3.2 CPV: Główny kod CPV: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne Pozostałe kody: 37524100-8 Gry edukacyjne 22111000-1 Podręczniki szkolne 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia, a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy. 3.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pomoce do pracowni przyrodniczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik informacje dodatkowe 4.1 Termin wykonania – 25 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy. W przypadku zadeklarowania skrócenia tego terminu wykonawca otrzyma dodatkowe punkty w kryterium pozacenowym. ( patrz pkt 17 SIWZ). Zgodnie z SIWZ: 1.1 Oferta wykonawcy w części 1 – 4 zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru: P=C+TD gdzie: P – ilość punktów przyznana ofercie badanej C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena TD – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Skrócenie terminu dostawy 17.1.1 Cena (C) – waga 60 %.(dotyczy części 1 – 5). Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem: C = Cmin / Co x 60 gdzie: Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa; Co – cena badanej oferty. Maksymalnie można uzyskać 60 pkt. 17.1.2 Skrócenie terminu dostawy (TD) – 40 % - dla części 1 – 4 - 20 % - dla części 5 Maksymalny termin dostawy to 25 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy. Jeśli wykonawca nie zaoferuje skrócenia terminu dostawy (nie zaznaczy żądnego z kwadratów w formularzu oferty) wówczas przyjmuje się , że dostawa nastąpi w terminie 25 dni kalendarzowych i wykonawca w tym kryterium otrzyma 0 pkt. W przypadku skrócenia ww. okresu w części 1 – 4 Wykonawca otrzyma: - skrócenie terminu dostawy do 20 dni kalendarzowych –20 pkt - skrócenie terminu dostawy do 15 dni kalendarzowych – 30 pkt - skrócenie terminu dostawy do 10 dni kalendarzowych – 40 pkt Maksymalnie można uzyskać 40 pkt. 17.2 Ocena kryterium „Skrócenie terminu dostawy”, oraz „Wydłużenie okresu gwarancji (dot. części 5) nastąpi na podstawie zadeklarowanych okresów przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. 17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów. 17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Zalacznik krotki opis 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części) Część 2 – pomoce do pracowni przyrodniczych 3.2 CPV: Główny kod CPV: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne Pozostałe kody: 37524100-8 Gry edukacyjne 22111000-1 Podręczniki szkolne 39100000-3 Meble 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia, a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy. 3.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pomoce językowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik informacje dodatkowe 4.1 Termin wykonania – 25 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy. W przypadku zadeklarowania skrócenia tego terminu wykonawca otrzyma dodatkowe punkty w kryterium pozacenowym. ( patrz pkt 17 SIWZ). Zgodnie z SIWZ: 1.1 Oferta wykonawcy w części 1 – 4 zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru: P=C+TD gdzie: P – ilość punktów przyznana ofercie badanej C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena TD – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Skrócenie terminu dostawy 17.1.1 Cena (C) – waga 60 %.(dotyczy części 1 – 5). Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem: C = Cmin / Co x 60 gdzie: Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa; Co – cena badanej oferty. Maksymalnie można uzyskać 60 pkt. 17.1.2 Skrócenie terminu dostawy (TD) – 40 % - dla części 1 – 4 - 20 % - dla części 5 Maksymalny termin dostawy to 25 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy. Jeśli wykonawca nie zaoferuje skrócenia terminu dostawy (nie zaznaczy żądnego z kwadratów w formularzu oferty) wówczas przyjmuje się , że dostawa nastąpi w terminie 25 dni kalendarzowych i wykonawca w tym kryterium otrzyma 0 pkt. W przypadku skrócenia ww. okresu w części 1 – 4 Wykonawca otrzyma: - skrócenie terminu dostawy do 20 dni kalendarzowych –20 pkt - skrócenie terminu dostawy do 15 dni kalendarzowych – 30 pkt - skrócenie terminu dostawy do 10 dni kalendarzowych – 40 pkt Maksymalnie można uzyskać 40 pkt. 17.2 Ocena kryterium „Skrócenie terminu dostawy”, oraz „Wydłużenie okresu gwarancji (dot. części 5) nastąpi na podstawie zadeklarowanych okresów przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. 17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów. 17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Zalacznik krotki opis 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części) Część 3 – pomoce językowe CPV: Główny kod CPV: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne Pozostałe kody: 37524100-8 Gry edukacyjne 22111000-1 Podręczniki szkolne 39100000-3 Meble Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia, a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pomoce do matematyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik informacje dodatkowe 4.1 Termin wykonania – 25 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy. W przypadku zadeklarowania skrócenia tego terminu wykonawca otrzyma dodatkowe punkty w kryterium pozacenowym. ( patrz pkt 17 SIWZ). Zgodnie z SIWZ: 1.1 Oferta wykonawcy w części 1 – 4 zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru: P=C+TD gdzie: P – ilość punktów przyznana ofercie badanej C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena TD – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Skrócenie terminu dostawy 17.1.1 Cena (C) – waga 60 %.(dotyczy części 1 – 5). Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem: C = Cmin / Co x 60 gdzie: Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa; Co – cena badanej oferty. Maksymalnie można uzyskać 60 pkt. 17.1.2 Skrócenie terminu dostawy (TD) – 40 % - dla części 1 – 4 - 20 % - dla części 5 Maksymalny termin dostawy to 25 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy. Jeśli wykonawca nie zaoferuje skrócenia terminu dostawy (nie zaznaczy żądnego z kwadratów w formularzu oferty) wówczas przyjmuje się , że dostawa nastąpi w terminie 25 dni kalendarzowych i wykonawca w tym kryterium otrzyma 0 pkt. W przypadku skrócenia ww. okresu w części 1 – 4 Wykonawca otrzyma: - skrócenie terminu dostawy do 20 dni kalendarzowych –20 pkt - skrócenie terminu dostawy do 15 dni kalendarzowych – 30 pkt - skrócenie terminu dostawy do 10 dni kalendarzowych – 40 pkt Maksymalnie można uzyskać 40 pkt. 17.2 Ocena kryterium „Skrócenie terminu dostawy”, oraz „Wydłużenie okresu gwarancji (dot. części 5) nastąpi na podstawie zadeklarowanych okresów przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. 17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów. 17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Zalacznik krotki opis 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części) Część 4 – pomoce do matematyki 3.2 CPV: Główny kod CPV: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne Pozostałe kody: 37524100-8 Gry edukacyjne 22111000-1 Podręczniki szkolne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia, a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa meble specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik informacje dodatkowe Zgodnie z SIWZ: w części 5 zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru: P=C+TD + OG gdzie: P – ilość punktów przyznana ofercie badanej C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena OG – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium wydłużenie Okresu Gwarancji TD - ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Skrócenie terminu dostawy 17.1.1 Cena (C) – waga 60 %.(dotyczy części 1 – 5). Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem: C = Cmin / Co x 60 gdzie: Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa; Co – cena badanej oferty. Maksymalnie można uzyskać 60 pkt. 17.1.2 Skrócenie terminu dostawy (TD) - 20 % - dla części 5 Maksymalny termin dostawy to 25 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy. Jeśli wykonawca nie zaoferuje skrócenia terminu dostawy (nie zaznaczy żądnego z kwadratów w formularzu oferty) wówczas przyjmuje się , że dostawa nastąpi w terminie 25 dni kalendarzowych i wykonawca w tym kryterium otrzyma 0 pkt. W przypadku skrócenia ww. okresu w części 5 Wykonawca otrzyma: - skrócenie terminu dostawy do 20 dni kalendarzowych - 10 pkt - skrócenie terminu dostawy do 15 dni kalendarzowych – 15 pkt - skrócenie terminu dostawy do 10 dni kalendarzowych – 20 pkt Maksymalnie można uzyskać 20 pkt. 17.1.3 Okres gwarancji (OG) – 20 % - dot. części 5 Minimalny okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczone meble wynosi 24 miesiące od daty odbioru. W przypadku wydłużenia ww. okresu o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma: - 6 miesięcy – 5 pkt (łącznie 30 miesięcy); - 12 miesięcy – 10 pkt (łącznie 36 miesięcy); - 24 miesiące - 20 pkt (łącznie 48 miesięcy). Maksymalnie można uzyskać 20 pkt. 17.2 Ocena kryterium „Skrócenie terminu dostawy”, oraz „Wydłużenie okresu gwarancji (dot. części 5) nastąpi na podstawie zadeklarowanych okresów przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. 17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów. 17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Zalacznik krotki opis 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części) Część 5 – meble specjalistyczne 3.2 CPV: Główny kod CPV: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne Pozostałe kody: 39100000-3 Meble 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia, a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy. 3.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
  

Criterion

Kryteria skrócenie terminu dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)