DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ

Data publikacji 2019-11-25
Data zakończenia 2019-12-04 00:00:00
Instytucja Publiczna Szkoła Podstawowa w Miłomłynie im. Żołnierzy I DP im. Tadeusza Kościuszki
Miejscowość Miłomłyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 626783-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 151000009, 158100009, 153000001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej na rok 2020.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ, w którym wskazano asortyment, charakterystykę, parametry zamawianych artykułów oraz przewidywaną maksymalną ich ilość.
3. W przypadku gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe i pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W tym wypadku wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem tzw. „równoważności” artykułów żywnościowych wskazanych w harmonogramie rzeczowo-ilościowo-finansowym spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczone przez niego artykuły spełniają takie same wymagania jak produkty określone przez Zamawiającego dotyczące składu produktu, jego jakości, trwałości, parametrów, itp… W przypadkach zaoferowania towarów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest wskazać nazwę producenta oferowanych towarów.
4. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca przed podpisaniem umowy sporządzi i przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-ilościowo-finansowy dostawy usług objętych umową. Harmonogram sporządzony zostanie na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem cen jednostkowych brutto, określenia stawki podatku VAT oraz wartości brutto zamówienia. W przypadkach zaoferowania towarów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest wskazać nazwę producenta oferowanych towarów.

5. Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane towary z podaniem ilości. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot dostawy w ciągu 24 godzin od dnia otrzymania informacji.
6. Dostawy będą realizowane:
część 1 – Dostawa artykułów spożywczych i produktów mleczarskich - średnio 2 razy w
tygodniu;
część 2 – Dostawa mięsa - średnio 3-4 razy w tygodniu;
część 3 – Dostawa pieczywa – średnio 3 razy w tygodniu;
część 4 - Dostawa warzyw i owoców – średnio 2 razy w tygodniu.
7. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji w oryginalnym opakowaniu.
8. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument.
9. Wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ilości należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych towarów (-/+ 20%) w stosunku do szacowanej ilości potrzeb. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Zamawiający nie poniesie z tego tytułu konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
10. Wykonawca ma obowiązek rozpatrzenia reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru. W przypadku zasadności reklamacji Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu towar wolny od wad w dniu złożenia reklamacji.
11. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom oraz ich nazwę, adres NIP, KRS. Nie wykazanie podwykonawstwa przez Wykonawcę w ofercie oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie wyłącznie przez Wykonawcę.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
14. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie od 1 do 4.
Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część zamówienia. Każda część zamówienia będzie oceniana osobno.
15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
16. Zamawiający informuje, że nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, o których mowa w art. 36a ust. 2 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 59e305cf-944e-40d9-8eb3-dd76c9baf26f
Biuletyn 626783-N-2019
Zamawiajacy nazwa Publiczna Szkoła Podstawowa w Miłomłynie im. Żołnierzy I DP im. Tadeusza Kościuszki
Regon 51140385700000
Zamawiajacy adres ulica Pasłęcka
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Miłomłyn
Zamawiajacy kod pocztowy 14-140
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 641 31 23, 641 31 33,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email spmilomlyn@gmail.com,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szkoła podstawowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.milomlyn.pl; www.spmilomlyn.edupage.org/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.milomlyn.pl; www.spmilomlyn.edupage.org/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – tj. w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej w Miłomłynie, ul. Pasłęcka 15, 14-140 Miłomłyn
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Pasłęcka 15, 14-140 Miłomłyn
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ
Numer referencyjny OW.401.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej na rok 2020. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ, w którym wskazano asortyment, charakterystykę, parametry zamawianych artykułów oraz przewidywaną maksymalną ich ilość. 3. W przypadku gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe i pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W tym wypadku wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem tzw. „równoważności” artykułów żywnościowych wskazanych w harmonogramie rzeczowo-ilościowo-finansowym spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczone przez niego artykuły spełniają takie same wymagania jak produkty określone przez Zamawiającego dotyczące składu produktu, jego jakości, trwałości, parametrów, itp… W przypadkach zaoferowania towarów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest wskazać nazwę producenta oferowanych towarów. 4. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca przed podpisaniem umowy sporządzi i przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-ilościowo-finansowy dostawy usług objętych umową. Harmonogram sporządzony zostanie na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem cen jednostkowych brutto, określenia stawki podatku VAT oraz wartości brutto zamówienia. W przypadkach zaoferowania towarów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest wskazać nazwę producenta oferowanych towarów. 5. Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane towary z podaniem ilości. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot dostawy w ciągu 24 godzin od dnia otrzymania informacji. 6. Dostawy będą realizowane: część 1 – Dostawa artykułów spożywczych i produktów mleczarskich - średnio 2 razy w tygodniu; część 2 – Dostawa mięsa - średnio 3-4 razy w tygodniu; część 3 – Dostawa pieczywa – średnio 3 razy w tygodniu; część 4 - Dostawa warzyw i owoców – średnio 2 razy w tygodniu. 7. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji w oryginalnym opakowaniu. 8. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. 9. Wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ilości należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych towarów (-/+ 20%) w stosunku do szacowanej ilości potrzeb. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Zamawiający nie poniesie z tego tytułu konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 10. Wykonawca ma obowiązek rozpatrzenia reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru. W przypadku zasadności reklamacji Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu towar wolny od wad w dniu złożenia reklamacji. 11. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom oraz ich nazwę, adres NIP, KRS. Nie wykazanie podwykonawstwa przez Wykonawcę w ofercie oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie wyłącznie przez Wykonawcę. 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie od 1 do 4. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część zamówienia. Każda część zamówienia będzie oceniana osobno. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 16. Zamawiający informuje, że nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, o których mowa w art. 36a ust. 2 ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 1 do SIWZ)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 1 do SIWZ)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 1 do SIWZ)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy – wzór zał. Nr 3 do SIWZ 2) Oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych tych podmiotów – wzór załącznik nr 5 do SIWZ 3) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 4) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień – w oryginale lub kopia poświadczona notarialnie ( jeżeli dotyczy ).
Wadium Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) Zmiana ceny dostarczanych artykułów żywnościowych może nastąpić przy zmianie podatku VAT.
IV 4 4 data 2019-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów spożywczych i produktów mleczarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów spożywczych i produktów mleczarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ, w którym wskazano asortyment, charakterystykę, parametry zamawianych artykułów oraz przewidywaną maksymalną ich ilość.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów spożywczych i produktów mleczarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ, w którym wskazano asortyment, charakterystykę, parametry zamawianych artykułów oraz przewidywaną maksymalną ich ilość.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów spożywczych i produktów mleczarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ, w którym wskazano asortyment, charakterystykę, parametry zamawianych artykułów oraz przewidywaną maksymalną ich ilość.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw i owoców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów spożywczych i produktów mleczarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ, w którym wskazano asortyment, charakterystykę, parametry zamawianych artykułów oraz przewidywaną maksymalną ich ilość.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności Faktury Vat
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)