GuidZP400 |
96a3a69c-9062-4b52-950f-9c4715d07cb5
|
Biuletyn |
626217-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Aktywności Zawodowej przy Puławskim Stowarzyszeniu Ochrony Zdrowia Psychicznego
|
Regon |
43083509700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Puławy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
24-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 888 57 95
|
Zamawiajacy fax |
81 888 57 95
|
Zamawiajacy email |
zaz.pulawy@neostrada.pl
|
Adres strony url |
www.zaz.pulawy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
stowarzyszenie
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zaz.pulawy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zaz.pulawy.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być przygotowana w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej (pod rygorem nieważności).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Aktywności Zawodowej w Puławach, ul. Mickiewicza 2a, 24-100 Puławy, Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH dla potrzeb Zakładu Aktywności Zawodowej przy Puławskim Stowarzyszeniu Ochrony Zdrowia Psychicznego w następujących asortymentach szczegółowo wyspecyfikowanych w zadaniach: 1) Mięso i wędliny, 2) Owoce i warzywa, 3) Ryby, 4) Pieczywo, 5) Pozostałe artykuły spożywcze i nabiał, 6) Jaja, 7) Mrożonki, 8) Ciasta
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
dostawy będą się odbywały od dnia 01-01-2020r, z zastrzeżeniem sytuacji gdy zawarcie umowy nastąpi po 01-01-20r – wówczas dostawy będą realizowane od dnia następnego po dacie podpisania umowy;
|
Okreslenie warunkow |
W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca nie jest zobligowany do spełniania powyższego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w ramach głównych dostaw wykonał dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa asortymentu stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania (jedna lub więcej pozycji) o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 473 000 PLN w przypadku składania oferty na wszystkie zadania, a w przypadku składania ofert na wybrane pakiety – w wysokości dla każdego z obu zamówień co najmniej (w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie – minimalny warunek wartościowy zamówienia podlega sumowaniu adekwatnie do zakresu składanej oferty):
Nr zadania Poziom warunku (zł) ;
zad 1) 145 000; zad 5) 157 000;
zad 2) 80 000; zad. 6) 8 000;
zad 3) 27 000; zad 7) 15 000;
zad 4) 25 000; zad 8) 15 000;
W przypadku Wykonawców podających wartości w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość według średniego kursu NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Potencjał podmiotu trzeciego: 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Zamawiający informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w pkt. 1) wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (uwzględniające co najmniej informacje podane w ppkt. lit. c); b) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty trzecie zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 – 22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy pzp; c) Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
wymaga się odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – wymaga się dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia (w zakresie analogicznym jak Wykonawca)
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wymaga się przedłożenia wykazu wykonanych (lub wykonywanych) dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane (są wykonywane), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane (są wykonywane) należycie (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 13 do SIWZ), UWAGA: dopuszcza się uwzględnienie w „Wykazie dostaw” nadal realizowanych zleceń, jednak wówczas wskazywana wartość musi dotyczyć JUŻ WYKONANYCH dostaw a nie planowanej łącznej ceny takiej umowy dostawy 1.1. dowodami, o których mowa w pkt. 1) są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; 1.2. w przypadku nadal wykonywanych dostaw - referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2) jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – wymaga się dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego – w celu wykazania spełnienia (w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postępowaniu
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie prowadzą w nim do zakłócenia konkurencji.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda istotna zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków.
a) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy;
b) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT – cena brutto zostanie skorygowana proporcjonalnie do poziomu zmiany stawki VAT (cena netto wynikająca z treści oferty z dn. …… nie ulegnie podwyższeniu);
c) w przypadku niewyczerpania ilości asortymentu objętego umową w terminie jej obowiązywania - strony mogą przedłużyć niniejszą umowę do wyczerpania ilości przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż na okres 3 miesięcy;
d) w przypadku zmiany nazwy produktu, nazwy producenta – przy niezmienionym produkcie;
e) w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania (wielkości opakowania) – nastąpi przeliczenie ilości na odpowiednią ilość opakowań albo ilości sztuk w opakowaniu oraz proporcjonalna korekta ceny jednostkowej;
f) nastąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od Dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktu równoważnego, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie lub wypowiedzenia umowy w zakresie spornego produktu za porozumieniem stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy;
g) dopuszcza się zmianę artykułów objętych umową w związku ze zmianą rozporządzenia Ministra Zdrowia dotyczącego środków spożywczych - zgodnie z art. 52c ust.6 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2019r. poz 1252) – Strony ustalą w drodze negocjacji rodzaj, ilość i cenę jednostkową wprowadzanych produktów;
h) dopuszcza się możliwość zastąpienia części oferowanego przedmiotu umowy zamiennikami, jeżeli z przyczyn obiektywnych nie jest możliwa realizacja zamówienia, a produkt zamienny ma jakość nie gorszą i cenę nie wyższą niż oferowany pierwotnie.
2.Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez stronę wnioskującą.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
1. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy pzp - oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca najpóźniej w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane, a także jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 2. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń (za co Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności)
|
IV 4 4 data |
2019-12-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
mięso i wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15131130-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa mięsa i wędlin - 62 pozycje asortymentowe wskazane w siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
owoce i warzywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
16300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa owoców i warzyw - 69 pozycji asortymentowych wskazanych w siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
ryby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15220000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa ryb - 10 pozycji asortymentowych wskazanych w siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa pieczywa - 15 pozycji asortymentowych wskazanych w siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
pozostałe artykuły spożywcze i nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa pozostałych artykułów spożywczych i nabiału - 164 pozycji asortymentowych wskazanych w siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa jaj - 1 pozycja asortymentowa wskazana w siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa mrożonek - 17 pozycji asortymentowych wskazanych w siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
ciasta
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15812200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa ciast - 10 pozycji asortymentowych wskazanych w siwz
|
| |