Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do siedziby Zamawiającego tj. Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi, ul. św. Teresy od Dzieciątka Jezus nr 8; 91-348 Łódź, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
Zamówienie zostało podzielone na 12 części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
Wykonawcy mogą złożyć oferty na wszystkie części zamówienia lub na poszczególne z nich.
1. Opis przedmiotu Zamówienia dla części 1
1 .1. Podniesienie (upgrade), użytkowanego w Instytucie Medycyny Pracy ,zintegrowanego systemu
informatycznego do obsługi finansowo- księgowej, środków trwałych, kadrowej, płacowej,
magazynowej i zarządczejSimple.ERP z wersji 6.10 do 6.20 wraz z najnowszą aktualizacją,
zachowaniem istniejących/użytkowanych funkcjonalnościi migracją wszystkich danych
obsługiwanych przez program, z jednoczesnym zapewnieniem ciągłości pracy systemu.
1.2. Dostawa i uruchomienie serwera bazodanowego zapewniającego optymalną pracę wymienionego
w punkcie 1.1. zintegrowanego systemu zarządzania. Przepisanie istniejących procedur na
zgodne z nowym MS SQL, weryfikacja działania rozwiązań dedykowanych, przeniesienie
Simple.ERP zapewnienie poprawności migracji Simple.ERP do nowego MS SQL. Instalacja SKK
WebServer, dostosowanie skryptów i procedur SQL, zapewnienie komunikacji użytkowanych
obecnie czytników kodów kreskowych z wymienionym w punkcie 1 zintegrowanym systemem
zarządzania w celu przeprowadzania Inwentaryzacji.
Wraz z dostawą serwera bazodanowego należy dostarczyć :
- serwer bazy danych MS SQL Server Standard 2017 RUNTIME w/1CAL– 1 szt
- licencje dostępowe MS SQL 2017 RUNTIME 1CAL - 29 szt.
1.3.Szczegółowy opis parametrów serwera opisany został w załączniku nr 1 poz. 1.1. - serwer
oraz 1.2. – system operacyjny serwera
Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał aktualną autoryzację firmy Simple S.A.
2. Opis przedmiotu Zamówienia dla pozostałych części
2.1. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z
oprogramowaniem został wskazany:
a. dla 2 części zamówienia (B) w załączniku nr 1 poz. 2.1., do niniejszej SIWZ;
b. dla 3 części zamówienia (C) w załączniku nr 1 poz. 3.1., do niniejszej SIWZ;
c. dla 4 części zamówienia (D) w załączniku nr 1 poz. 4.1., 4.2 do niniejszej SIWZ
d. dla 5 części zamowienia (E) w załączniku nr 1 poz. 5.1., do niniejszej SIWZ
e. dla 6 części zamówienia (F) w załączniku nr 1 poz. 6.1., do niniejszej SIWZ
f. dla 7 części zamówienia (G) w załączniku nr 1 poz. 7.1, 7.2, do niniejszej SIWZ
g. dla 8 części zamówienia (H) w załączniku nr 1 poz. 8.1, do niniejszej SIWZ
h. dla 9 części zamówienia (I) w załączniku nr 1 poz. 9.1, 9.2., 9.3., 9.4., do niniejszej SIWZ
i. dla 10 części zamówienia (J) w załączniku nr 1 poz. 10.1., do niniejszej SIWZ
j. dla 11 części zamówienia (J) w załączniku nr 1 poz. 11.1., do niniejszej SIWZ
k. dla 12 części zamówienia (K) w załączniku nr 1 poz. 12.1., do niniejszej SIWZ
3. Wykonawca może zaproponować sprzęt równoważny tzn. taki, który co najmniej posiada parametry określone w SIWZ dla poszczególnych urządzeń (załącznik nr 1 do SIWZ).
4. Wykonawca oświadcza, że sprzęt oraz oprogramowanie dostarczane w ramach umowy jest sprzętem fabrycznie nowym i będzie posiadał parametry techniczne i użytkowe w pełni zgodne z zapisanymi w ofercie Wykonawcy, a także nie spowoduje utraty gwarancji urządzeń do których jest przeznaczony.
5. Przedmiot zamówienia wchodzący w zakres dostawy zostanie dostarczony do Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających przed uszkodzeniem w czasie transportu. Dostawa odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy.
6. Urządzenia, dla których wymagany jest certyfikat bezpieczeństwa CE muszą być właściwie oznakowane. Wraz z urządzeniami Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające, że urządzenia posiadają wymagany certyfikat bezpieczeństwa CE lub oświadczenie, że certyfikat nie jest wymagany.
7. Wraz z urządzeniami Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pełną dokumentację (opisy urządzeń) w języku polskim (preferowany) lub angielskim.
8. Oferowane towary muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, dane indywidualizujące – marka / symbol) bez konieczności naruszania opakowania.
9. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony poprzez sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego, wskazującego producenta, model, konfigurację sprzętu i numery seryjne produktów oraz z ich krótką charakterystykę. Protokół zostanie podpisany przez Strony niniejszej umowy.
10. Zamawiający, bez jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tym związanych, może odmówić przyjęcia dostawy jeżeli
a) jakikolwiek element przedmiotu zamówienia nie będzie oryginalnie zapakowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami lub opakowania będą naruszone
11. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad podczas odbioru przedmiotu zamówienia Zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia dostarczonego towaru. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy wolnego od wad na swój koszt i niebezpieczeństwo w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego.
12. Wykonawca zobowiązuje się uzgodnić z Zamawiającym termin dostawy/dostawy i montażu przedmiotu zamówienia z wyprzedzeniem 1 dnia roboczego.
13. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
a) Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania kompatybilności (bezpieczeństwo, stabilność i wydajność) nowych komputerów z istniejącym systemem plików w oparciu o system domen środowiska Microsoft Windows oraz serwerem pocztowym Microsoft Exchange.
14. Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez zamawiającego usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Instytutu, Wykonawca zapewni:
a) odbiór na własny koszt i ryzyko wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych;
b) dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt i ryzyko, w terminie nie przekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia wady przez serwis, a w uzasadnionych przypadkach w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego;
c) w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 14 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi.
15. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności serwisowych w czasie nieprzekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia.
16. Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad za telefonicznie lub za pośrednictwem Internetu
17. Wykonawca zobowiązany jest do wydania dokumentu gwarancyjnego (kart gwarancyjnych) do poszczególnych dostarczanych urządzeń, określającego szczegółowe warunki sprawowania serwisu.
18. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego.
19. Licencje dostępowe należy aktywować na konto e-mail: it@imp.lodz.pl
20. Wykonawca w ofercie wskaże producenta, model i parametry wyspecyfikowanego sprzętu.
21. Transport przedmiotu Zamówienia odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy
22. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na okres wskazany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
23. Cena wskazana przez Wykonawcę za wykonanie zamówienia jest ceną obejmującą zarówno przedmiot zamówienia jak i dostawę do siedziby Zamawiającego. Cena ta jest ceną stała, nie podlegającą zmianie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.
24. Koszt dojazdu osób uprawnionych do usunięcia wad dostarczonego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach napraw gwarancyjnych i koszt transportu sprzętu naprawianego w ramach gwarancji poza siedzibą Zamawiającego ponosi Wykonawca.
25. Dla każdego wskazanego oprogramowania dodatkowego (program antywirusowy oraz pakiet biurowy) zostaną wystawione przez Wykonawcę odrębne faktury zgodnie z ceną jednostkową z formularza cenowego.
„Wymagane parametry” należy traktować jako parametry graniczne minimalne. Ich niespełnienie skutkować będzie odrzuceniem oferty.
|
GuidZP400 |
096441f0-b8f0-403e-befc-bd13f6bbed01
|
Biuletyn |
629496-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
|
Regon |
00028853800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
91-348
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 6314 872; 871
|
Zamawiajacy fax |
42 6314573
|
Zamawiajacy email |
zampubl@imp.lodz.pl
|
Adres strony url |
www.imp.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.imp.lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Medycyny Pracy w Łodzi, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8, pokój 81 Kancelaria Główna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
|
Numer referencyjny |
AZAPUZA/85/19/PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do siedziby Zamawiającego tj. Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi, ul. św. Teresy od Dzieciątka Jezus nr 8; 91-348 Łódź, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
Zamówienie zostało podzielone na 12 części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
Wykonawcy mogą złożyć oferty na wszystkie części zamówienia lub na poszczególne z nich.
1. Opis przedmiotu Zamówienia dla części 1
1 .1. Podniesienie (upgrade), użytkowanego w Instytucie Medycyny Pracy ,zintegrowanego systemu
informatycznego do obsługi finansowo- księgowej, środków trwałych, kadrowej, płacowej,
magazynowej i zarządczejSimple.ERP z wersji 6.10 do 6.20 wraz z najnowszą aktualizacją,
zachowaniem istniejących/użytkowanych funkcjonalnościi migracją wszystkich danych
obsługiwanych przez program, z jednoczesnym zapewnieniem ciągłości pracy systemu.
1.2. Dostawa i uruchomienie serwera bazodanowego zapewniającego optymalną pracę wymienionego
w punkcie 1.1. zintegrowanego systemu zarządzania. Przepisanie istniejących procedur na
zgodne z nowym MS SQL, weryfikacja działania rozwiązań dedykowanych, przeniesienie
Simple.ERP zapewnienie poprawności migracji Simple.ERP do nowego MS SQL. Instalacja SKK
WebServer, dostosowanie skryptów i procedur SQL, zapewnienie komunikacji użytkowanych
obecnie czytników kodów kreskowych z wymienionym w punkcie 1 zintegrowanym systemem
zarządzania w celu przeprowadzania Inwentaryzacji.
Wraz z dostawą serwera bazodanowego należy dostarczyć :
- serwer bazy danych MS SQL Server Standard 2017 RUNTIME w/1CAL– 1 szt
- licencje dostępowe MS SQL 2017 RUNTIME 1CAL - 29 szt.
1.3.Szczegółowy opis parametrów serwera opisany został w załączniku nr 1 poz. 1.1. - serwer
oraz 1.2. – system operacyjny serwera
Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał aktualną autoryzację firmy Simple S.A.
2. Opis przedmiotu Zamówienia dla pozostałych części
2.1. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z
oprogramowaniem został wskazany:
a. dla 2 części zamówienia (B) w załączniku nr 1 poz. 2.1., do niniejszej SIWZ;
b. dla 3 części zamówienia (C) w załączniku nr 1 poz. 3.1., do niniejszej SIWZ;
c. dla 4 części zamówienia (D) w załączniku nr 1 poz. 4.1., 4.2 do niniejszej SIWZ
d. dla 5 części zamowienia (E) w załączniku nr 1 poz. 5.1., do niniejszej SIWZ
e. dla 6 części zamówienia (F) w załączniku nr 1 poz. 6.1., do niniejszej SIWZ
f. dla 7 części zamówienia (G) w załączniku nr 1 poz. 7.1, 7.2, do niniejszej SIWZ
g. dla 8 części zamówienia (H) w załączniku nr 1 poz. 8.1, do niniejszej SIWZ
h. dla 9 części zamówienia (I) w załączniku nr 1 poz. 9.1, 9.2., 9.3., 9.4., do niniejszej SIWZ
i. dla 10 części zamówienia (J) w załączniku nr 1 poz. 10.1., do niniejszej SIWZ
j. dla 11 części zamówienia (J) w załączniku nr 1 poz. 11.1., do niniejszej SIWZ
k. dla 12 części zamówienia (K) w załączniku nr 1 poz. 12.1., do niniejszej SIWZ
3. Wykonawca może zaproponować sprzęt równoważny tzn. taki, który co najmniej posiada parametry określone w SIWZ dla poszczególnych urządzeń (załącznik nr 1 do SIWZ).
4. Wykonawca oświadcza, że sprzęt oraz oprogramowanie dostarczane w ramach umowy jest sprzętem fabrycznie nowym i będzie posiadał parametry techniczne i użytkowe w pełni zgodne z zapisanymi w ofercie Wykonawcy, a także nie spowoduje utraty gwarancji urządzeń do których jest przeznaczony.
5. Przedmiot zamówienia wchodzący w zakres dostawy zostanie dostarczony do Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających przed uszkodzeniem w czasie transportu. Dostawa odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy.
6. Urządzenia, dla których wymagany jest certyfikat bezpieczeństwa CE muszą być właściwie oznakowane. Wraz z urządzeniami Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające, że urządzenia posiadają wymagany certyfikat bezpieczeństwa CE lub oświadczenie, że certyfikat nie jest wymagany.
7. Wraz z urządzeniami Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pełną dokumentację (opisy urządzeń) w języku polskim (preferowany) lub angielskim.
8. Oferowane towary muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, dane indywidualizujące – marka / symbol) bez konieczności naruszania opakowania.
9. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony poprzez sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego, wskazującego producenta, model, konfigurację sprzętu i numery seryjne produktów oraz z ich krótką charakterystykę. Protokół zostanie podpisany przez Strony niniejszej umowy.
10. Zamawiający, bez jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tym związanych, może odmówić przyjęcia dostawy jeżeli
a) jakikolwiek element przedmiotu zamówienia nie będzie oryginalnie zapakowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami lub opakowania będą naruszone
11. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad podczas odbioru przedmiotu zamówienia Zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia dostarczonego towaru. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy wolnego od wad na swój koszt i niebezpieczeństwo w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego.
12. Wykonawca zobowiązuje się uzgodnić z Zamawiającym termin dostawy/dostawy i montażu przedmiotu zamówienia z wyprzedzeniem 1 dnia roboczego.
13. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
a) Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania kompatybilności (bezpieczeństwo, stabilność i wydajność) nowych komputerów z istniejącym systemem plików w oparciu o system domen środowiska Microsoft Windows oraz serwerem pocztowym Microsoft Exchange.
14. Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez zamawiającego usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Instytutu, Wykonawca zapewni:
a) odbiór na własny koszt i ryzyko wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych;
b) dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt i ryzyko, w terminie nie przekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia wady przez serwis, a w uzasadnionych przypadkach w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego;
c) w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 14 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi.
15. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności serwisowych w czasie nieprzekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia.
16. Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad za telefonicznie lub za pośrednictwem Internetu
17. Wykonawca zobowiązany jest do wydania dokumentu gwarancyjnego (kart gwarancyjnych) do poszczególnych dostarczanych urządzeń, określającego szczegółowe warunki sprawowania serwisu.
18. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego.
19. Licencje dostępowe należy aktywować na konto e-mail: it@imp.lodz.pl
20. Wykonawca w ofercie wskaże producenta, model i parametry wyspecyfikowanego sprzętu.
21. Transport przedmiotu Zamówienia odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy
22. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na okres wskazany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
23. Cena wskazana przez Wykonawcę za wykonanie zamówienia jest ceną obejmującą zarówno przedmiot zamówienia jak i dostawę do siedziby Zamawiającego. Cena ta jest ceną stała, nie podlegającą zmianie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.
24. Koszt dojazdu osób uprawnionych do usunięcia wad dostarczonego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach napraw gwarancyjnych i koszt transportu sprzętu naprawianego w ramach gwarancji poza siedzibą Zamawiającego ponosi Wykonawca.
25. Dla każdego wskazanego oprogramowania dodatkowego (program antywirusowy oraz pakiet biurowy) zostaną wystawione przez Wykonawcę odrębne faktury zgodnie z ceną jednostkową z formularza cenowego.
„Wymagane parametry” należy traktować jako parametry graniczne minimalne. Ich niespełnienie skutkować będzie odrzuceniem oferty.
|
Cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Załącznik nr 7 - Oświadczenia wymaganego od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian treści umowy w zakresie:
- zmiany teleadresowe Stron umowy
- zmian postanowień umownych wynikających z ustawy PZP ( w szczególności art. 144 ust. 1 pkt 3), 4), 5)
|
IV 4 4 data |
2019-12-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
A
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Opis przedmiotu Zamówienia dla części 1
1 .1. Podniesienie (upgrade), użytkowanego w Instytucie Medycyny Pracy ,zintegrowanego systemu
informatycznego do obsługi finansowo- księgowej, środków trwałych, kadrowej, płacowej,
magazynowej i zarządczejSimple.ERP z wersji 6.10 do 6.20 wraz z najnowszą aktualizacją,
zachowaniem istniejących/użytkowanych funkcjonalnościi migracją wszystkich danych
obsługiwanych przez program, z jednoczesnym zapewnieniem ciągłości pracy systemu.
1.2. Dostawa i uruchomienie serwera bazodanowego zapewniającego optymalną pracę wymienionego
w punkcie 1.1. zintegrowanego systemu zarządzania. Przepisanie istniejących procedur na
zgodne z nowym MS SQL, weryfikacja działania rozwiązań dedykowanych, przeniesienie
Simple.ERP zapewnienie poprawności migracji Simple.ERP do nowego MS SQL. Instalacja SKK
WebServer, dostosowanie skryptów i procedur SQL, zapewnienie komunikacji użytkowanych
obecnie czytników kodów kreskowych z wymienionym w punkcie 1 zintegrowanym systemem
zarządzania w celu przeprowadzania Inwentaryzacji.
Wraz z dostawą serwera bazodanowego należy dostarczyć :
- serwer bazy danych MS SQL Server Standard 2017 RUNTIME w/1CAL– 1 szt
- licencje dostępowe MS SQL 2017 RUNTIME 1CAL - 29 szt.
1.3.Szczegółowy opis parametrów serwera opisany został w załączniku nr 1 poz. 1.1. - serwer
oraz 1.2. – system operacyjny serwera
Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał aktualną autoryzację firmy Simple S.A.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
B
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30234000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
9
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem został wskazany dla 2 części zamówienia (B) w załączniku nr 1 poz. 2.1., do niniejszej SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
C
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30234000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
9
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem został wskazany b. dla 3 części zamówienia (C) w załączniku nr 1 poz. 3.1., do niniejszej SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
D
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30234000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
9
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem został wskazany dla 4 części zamówienia (D) w załączniku nr 1 poz. 4.1., do niniejszej SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
E
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30234000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
9
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem został wskazany dla 5 części zamowienia (E) w załączniku nr 1 poz. 5.1., do niniejszej SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
F
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30234000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
9
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem został wskazany e. dla 6 części zamówienia (F) w załączniku nr 1 poz. 6.1., do niniejszej SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
G
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30234000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
9
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem został wskazany f. dla 7 części zamówienia (G) w załączniku nr 1 poz. 7.1, 7.2, do niniejszej SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
H
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30234000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
9
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem został wskazany dla 8 części zamówienia (H) w załączniku nr 1 poz. 8.1, 8.2, do niniejszej SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
9
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem został wskazany dla 9 części zamówienia (I) w załączniku nr 1 poz. 9.1, 9.2., 9.3., 9.4., do niniejszej SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
J
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30234000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
9
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem został wskazany i. dla 10 części zamówienia (J) w załączniku nr 1 poz. 10.1., do niniejszej SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
K
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
9
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem został wskazany dlla 11 części zamówienia (K) w załączniku nr 1 poz. 11.1., do niniejszej SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
L
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
9
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem został wskazany dlla 12 części zamówienia (L) w załączniku nr 1 poz. 12.1., do niniejszej SIWZ
|
| |