Dostawa produktów żywnosciowych w 2020 r. do stołówki Szkoły Podstawowej nr 1 im. gen.B.Prugara-Ketlinga z siedzibą przy ul. Aleja Szwajcarii 5, 38-500 Sanok

Data publikacji 2019-11-28
Data zakończenia 2019-12-09 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Gen. B. Prugara- Ketlinga
Miejscowość Sanok
Województwo podkarpackie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Sprzęt nadawczy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629475-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 158100009, 155000003, 151100002, 32210006, 153310007, 158000006, 158960005, 152210003, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa (KOD CPV 1581000-8 wg Wspólnego Słownika Zamówień) dla SP1 w Sanoku, którego szacunkową ilość określa załącznik nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9d7f06f0-13d5-4433-89ff-71e1cdff0e83
Biuletyn 629475-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Gen. B. Prugara- Ketlinga
Regon 37000736600000
Zamawiajacy adres ulica Aleja Szwajcarii
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Sanok
Zamawiajacy kod pocztowy 38-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 13 463 34 92
Zamawiajacy fax 13 463 34 92
Zamawiajacy email sp1sanok@op.pl
Adres strony url sp1sanok.avx.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia sp1sanok.avx.pl (BIP zakładka PRZETARGI)
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne sp1sanok@op.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w przypadkach określonych w SWIZ cz.VII.pkt. 2 za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście lub przez posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ul. Aleja Szwajcarii 5, 38-500 Sanok
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów żywnosciowych w 2020 r. do stołówki Szkoły Podstawowej nr 1 im. gen.B.Prugara-Ketlinga z siedzibą przy ul. Aleja Szwajcarii 5, 38-500 Sanok
Numer referencyjny SP12.261.1.1.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa (KOD CPV 1581000-8 wg Wspólnego Słownika Zamówień) dla SP1 w Sanoku, którego szacunkową ilość określa załącznik nr 2 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc polskie złote
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Wykonawca powinien posiadać kompetencje do prowadzenia określonej działalności, w rozumieniu, że jest to działalność zawodowa Wykonawcy, wykonywana w celu zarobkowym co najmniej 6 miesiecy. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia, którego wzór jest załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca powinien być w sytuacji finansowej lub ekonomicznej gwarantującej zachowanie ciągłości i terminowości dostaw wedle potrzeb zamawiającego.Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia, którego wzór jest załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca powinien posiadać sprzęt i środki gwarantujące zachowanie ciągłości i terminowości dostaw wedle potrzeb zamawiającego. Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczeni, którego wzór jest załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie, którego wzór jest załącznikiem nr 3 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie, którego wzór jest załącznikiem nr 3 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie, którego wzór jest załącznikiem nr 3 do SIWZ
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany w umowie, w szczególności cen są niedopuszczalne, poza art.144 ust.1 pkt.2-6 Ustawy PZP i wg zasad zawartych wart.14, a także w przypadku zmiany stawki VAT albo wprowadzenia innych urzędowych, stosownych regulacji dotyczących cen. W czasie trwania sprzedaży promocyjnej artykułów objętych ofertą przetargową, wykonawca zobowiązuje się do sprzedawania zamawiającemu tych \artykułów po cenach promocyjnych, jeżeli są one niższe od przetargowych przez cały okres trwania promocji.
IV 4 4 data 2019-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 5 okres 30 dni

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Oferta na pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Oferta na artykuły nabiałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Oferta na mięso, wędliny oraz wyroby drobiarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Oferta na warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03221000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Oferta na mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Oferta na artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Oferta na wyroby garmażeryjne mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Oferta na ryby mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15221000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Oferta na jajka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)