Dostawa sprzetu na potrzeby projektu: "Ruszać pora – klub seniora"

Data publikacji 2019-11-28
Data zakończenia 2019-12-06 00:00:00
Instytucja Gmina Obsza
Miejscowość Obsza
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629397-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Część 1 Zamówienia – dostawa sprzętu komputerowego i sprzętu podobnego
1. Komputer przenośny (laptop) - 6 szt.:
- oprogramowanie systemowe,
- podstawowy pakiet biurowy, z programami do edycji tekstu, arkusz kalkulacyjny, programem do tworzenia i odtwarzania prezentacji multimedialnych
- przekątna ekranu – 15,6 cala lub większa,
- procesor co najmniej 2 – rdzeniowy, taktowanie min. 2,3 GHz,
- pamięć RAM min. 4 GB,
- dysk wewnętrzny SSD min. 400 GB,
- napęd optyczny – DVD+/-RW Dual Layer,
- karta graficzna – pamięć min. 2 GB,
- wejścia USB (min. 3 szt.), HDMI, RJ45/Ethernet, czytnik kart pamięci,
- mysz optyczna,
- wyodrębniona klawiatura numeryczna
- torba transportowa
- akumulator
2. Aparat fotograficzny:
- rozdzielczość min, 20 Mpix,
- zoom optyczny i cyfrowy
- lampa błyskowa
- obiektyw zmiennoogniskowy
- możliwość zapisu w różnych formatach
- stabilizator obrazu,
- obsługa kart pamięci,
- wielkość ekranu min 3’’
- wejścia: microHDMI, złącze USB, AV,
- wyposażenie: akumulator litowo-jonowy, instrukcja obsługi w języku polskim, kabel USB, karta gwarancyjna, ładowarka, oprogramowanie, pasek na rękę, futerał, karta pamięci min 16 GB,

2. Część 2: Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia do prowadzenia zajęć w placówce
3. Wyposażenie sali ćwiczeń:
4a. Atlas – 1 szt.
- Jednostanowiskowy
- Stos z obciążeniem min. 55 kg
- Przełożenie na ramiona i motylki - 2:1 - obciążenie do 124 kg
- Drążek do ćwiczeń górnych partii ciała oraz ramion
- Trenażer klatki piersiowej pracujący - tryb wyciskania oraz rozpiętek
- Trenażer ramion - bicepsy, tricepsy oraz barki
- Dolny wyciąg
- Stacja do ćwiczenia nóg
- wymiary minimalne. wysokość: 170 cm Długość: 130 cm Szerokość: ok 110 cm
- Konstrukcja metalowa
- wygodne siedziska
4b. Bieżnia elektryczna – 4 szt.
- Prędkość: od 1,0 do max 13,0 km/h
- Wyświetlacz LCD
- min. 5 programów treningowych
- Pas bieżny: o min. wymiarach 120×40 cm
- Możliwość złożenia
- Rolki transportowe
- Waga produktu: max. 50 kg
- Maksymalne obciążenie produktu: 100 kg
- Wymiary min.: 60×150×120 cm

4c. Materac gimnastyczny - 20 szt.
- składany 3 częściowy
- Miękki/średni wykonany z atestowanej pianki
- atestowany,
- wzmocniony skaj,
- nici rdzeniowe
- uchwyty do przenoszenia
- Wymiary min. po rozłożeniu 190x120x10 cm

4d. Orbitrek magnetyczny – 4 szt.
- Magnetyczny system hamowania
- Maksymalna waga użytkownika: 120 kg
- Waga koła zamachowego: min. 7 kg
- Manualna regulacja oporu
- 8 poziomów obciążenia
- Mocne ruchome rękojeści
- Antypoślizgowe podstawy pod stopy
- Szerokie stabilizatory
- Wyciszona pokrywa koła zamachowego
- Kółka transportowe
- Nakładki poziomujące
- Wymiary min. szer. 60 cm, wys. 150 cm, dł. 105 cm
- Waga od 27 do 35 kg

4e. Rowerek treningowy – 4 szt.
Wymiary: 92 x 60 x 143 cm
Waga: 27,5 kg
- Maksymalna waga użytkownika: 150 kg
- Magnetyczny system oporu
- Waga koła zamachowego: min. 7 kg
- Manualna regulacja oporu - 8 poziomów obciążenia
- Szerokie, wygodne siedzisko, regulacja w pionie i w poziomie, ustawiany kąt nachylenia siedziska
- Odległość siodełka od pedałów min.: 70 cm, max.: 90 cm
- Odległość siodełka od kolumny kierownicy: 40-48 cm
- Regulowany kąt nachylenia kierownicy
- Antypoślizgowe pedały z regulowanymi paskami
- Szerokie stabilizatory
- Wyciszona pokrywa koła zamachowego
- Kółka transportowe
- Stopki poziomujące
- Wymiary min.: 90 x 23 x 60 cm

4f. Stepper – 10 szt.
- Powierzchnia antypoślizgowa
- Wykonany z tworzywa sztucznego
- Gumowe podkładki antypoślizgowe
- Wytrzymała i solidna konstrukcja
- Regulowana wysokość 3 poziomy
- Wysokość: 10 cm, 15 cm, 20 cm
- Wymiary podestu min.: 75 cm x 30 cm
- Waga stepu: ok 4 kg
- Obciążenie do 100 kg

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1d61276e-93e0-4669-8d91-17514913c656
Biuletyn 629397-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Obsza
Regon 95036913200000
Zamawiajacy adres ulica Obsza
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Obsza
Zamawiajacy kod pocztowy 23-413
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 891 002
Zamawiajacy fax 84 627 34 09
Zamawiajacy email budownictwo@obsza.pl
Adres strony url https://ugobsza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresie Osi Priorytetowych 9-12 RPO WL 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Wspolne udzielanie zamowienia Za prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia odpowiada Gmina Obsza. Zamówienie zostanie udzielone przez Gminny Ośrodek Kultury w Obszy.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://ugobsza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Obsza, Obsza 36, 23-413 Obsza
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzetu na potrzeby projektu: "Ruszać pora – klub seniora"
Numer referencyjny KO.2710.III.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Część 1 Zamówienia – dostawa sprzętu komputerowego i sprzętu podobnego 1. Komputer przenośny (laptop) - 6 szt.: - oprogramowanie systemowe, - podstawowy pakiet biurowy, z programami do edycji tekstu, arkusz kalkulacyjny, programem do tworzenia i odtwarzania prezentacji multimedialnych - przekątna ekranu – 15,6 cala lub większa, - procesor co najmniej 2 – rdzeniowy, taktowanie min. 2,3 GHz, - pamięć RAM min. 4 GB, - dysk wewnętrzny SSD min. 400 GB, - napęd optyczny – DVD+/-RW Dual Layer, - karta graficzna – pamięć min. 2 GB, - wejścia USB (min. 3 szt.), HDMI, RJ45/Ethernet, czytnik kart pamięci, - mysz optyczna, - wyodrębniona klawiatura numeryczna - torba transportowa - akumulator 2. Aparat fotograficzny: - rozdzielczość min, 20 Mpix, - zoom optyczny i cyfrowy - lampa błyskowa - obiektyw zmiennoogniskowy - możliwość zapisu w różnych formatach - stabilizator obrazu, - obsługa kart pamięci, - wielkość ekranu min 3’’ - wejścia: microHDMI, złącze USB, AV, - wyposażenie: akumulator litowo-jonowy, instrukcja obsługi w języku polskim, kabel USB, karta gwarancyjna, ładowarka, oprogramowanie, pasek na rękę, futerał, karta pamięci min 16 GB, 2. Część 2: Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia do prowadzenia zajęć w placówce 3. Wyposażenie sali ćwiczeń: 4a. Atlas – 1 szt. - Jednostanowiskowy - Stos z obciążeniem min. 55 kg - Przełożenie na ramiona i motylki - 2:1 - obciążenie do 124 kg - Drążek do ćwiczeń górnych partii ciała oraz ramion - Trenażer klatki piersiowej pracujący - tryb wyciskania oraz rozpiętek - Trenażer ramion - bicepsy, tricepsy oraz barki - Dolny wyciąg - Stacja do ćwiczenia nóg - wymiary minimalne. wysokość: 170 cm Długość: 130 cm Szerokość: ok 110 cm - Konstrukcja metalowa - wygodne siedziska 4b. Bieżnia elektryczna – 4 szt. - Prędkość: od 1,0 do max 13,0 km/h - Wyświetlacz LCD - min. 5 programów treningowych - Pas bieżny: o min. wymiarach 120×40 cm - Możliwość złożenia - Rolki transportowe - Waga produktu: max. 50 kg - Maksymalne obciążenie produktu: 100 kg - Wymiary min.: 60×150×120 cm 4c. Materac gimnastyczny - 20 szt. - składany 3 częściowy - Miękki/średni wykonany z atestowanej pianki - atestowany, - wzmocniony skaj, - nici rdzeniowe - uchwyty do przenoszenia - Wymiary min. po rozłożeniu 190x120x10 cm 4d. Orbitrek magnetyczny – 4 szt. - Magnetyczny system hamowania - Maksymalna waga użytkownika: 120 kg - Waga koła zamachowego: min. 7 kg - Manualna regulacja oporu - 8 poziomów obciążenia - Mocne ruchome rękojeści - Antypoślizgowe podstawy pod stopy - Szerokie stabilizatory - Wyciszona pokrywa koła zamachowego - Kółka transportowe - Nakładki poziomujące - Wymiary min. szer. 60 cm, wys. 150 cm, dł. 105 cm - Waga od 27 do 35 kg 4e. Rowerek treningowy – 4 szt. Wymiary: 92 x 60 x 143 cm Waga: 27,5 kg - Maksymalna waga użytkownika: 150 kg - Magnetyczny system oporu - Waga koła zamachowego: min. 7 kg - Manualna regulacja oporu - 8 poziomów obciążenia - Szerokie, wygodne siedzisko, regulacja w pionie i w poziomie, ustawiany kąt nachylenia siedziska - Odległość siodełka od pedałów min.: 70 cm, max.: 90 cm - Odległość siodełka od kolumny kierownicy: 40-48 cm - Regulowany kąt nachylenia kierownicy - Antypoślizgowe pedały z regulowanymi paskami - Szerokie stabilizatory - Wyciszona pokrywa koła zamachowego - Kółka transportowe - Stopki poziomujące - Wymiary min.: 90 x 23 x 60 cm 4f. Stepper – 10 szt. - Powierzchnia antypoślizgowa - Wykonany z tworzywa sztucznego - Gumowe podkładki antypoślizgowe - Wytrzymała i solidna konstrukcja - Regulowana wysokość 3 poziomy - Wysokość: 10 cm, 15 cm, 20 cm - Wymiary podestu min.: 75 cm x 30 cm - Waga stepu: ok 4 kg - Obciążenie do 100 kg
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w Postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Ustawy Pzp, tj.: 2.1 posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca składając ofertę na: 2.2.1 Część 1: wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonuje minimum jedno zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego o łącznej wartości minimum 20.000 zł. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, Wykonawca może wykazać się zamówieniem wykonywanym (niezakończonym), jeżeli wartość części wykonanej zamówienia jest nie niższa niż wskazana powyżej. 2.2.2 Część 2: wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonuje minimum jedno zamówienie na dostawę mebli lub sprzętu rehabilitacyjnego o łącznej wartości minimum 20.000 zł. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, Wykonawca może wykazać się zamówieniem wykonywanym (niezakończonym), jeżeli wartość części wykonanej zamówienia jest nie niższa niż wskazana powyżej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, które wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:  Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1..1. nie podlega wykluczeniu; 1..2. spełnia warunki udziału w postępowaniu.  Wykonawca który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie dotyczące tych podmiotów.  Oświadczenia, o których mowa powyżej w pkt 1.1. i .1.2 Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale według wzoru stanowiącego Załączniki nr 4a, b, c, d do SIWZ.  W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda, by wraz z ofertą wykonawca złożył zobowiązanie (lub inne dokumenty) podmiotów trzecich, potwierdzające, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3.1.2. przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia, wskazanych poniżej w pkt VIII.3.2. oraz pkt VIII.3.3. i VIII.3.4. (lub pkt VIII.3.5. i VIII.3.6. jeżeli dotyczy) (art. 26 ust. 2 ustawy Pzp) 3.1.3. jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie Postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu lub spełniają warunki udziału w Postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów (art. 26 ust. 2f ustawy Pzp). 3.2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej określonych w pkt VII.2.2) SIWZ, Zamawiający żąda złożenia: 3.2.1. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ;- 3.2.2. dowodów określających czy dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione  Każdy z wykonawców, który złożył ofertę w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.  Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.  Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.  W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja (G)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena (C)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia (T)
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)