Dostawa i montaż (jeśli dotyczy) wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Giewartowie w ramach zadania pod nazwą ModułI"Utworzenie i/lub wyposażenie Dziennego Domu Senior+"

Data publikacji 2019-11-28
Data zakończenia 2019-12-05 00:00:00
Instytucja Gmina Ostrowite
Miejscowość Ostrowite
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628455-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż (jeśli dotyczy)wyposażenia dziennego domu „SENIOR+” w Giewartowie, na które składa się oprzyrządowanie i umeblowanie następujących pomieszczeń:
-aneks kuchenny (meble kuchenne, płyta indukcyjna, zmywarka, kuchenka mikrofalowa, piekarnik, okap, lodówka)
-szatnia i hol na parterze ( szafka odzieżowa – 4 oddzielne przegrody z zamkiem, szafka na buty)
-pokój zabiegowo-pielęgniarski (stolik pielęgniarski, waga, szafka lekarska, kozetka, regał medyczny, krzesło, biurko medyczne, fotel do biurka, parawan, szafka na dokumenty, tablica do badania wzroku)
-pomieszczenie klubowe (narożnik, biurko, krzesło do biurka, laptop, telewizor 50”4K, instalacja antenowa, stolik kawowy, router)
-pomieszczenie aktywności fizycznej (rowerek, bieżnia elektryczna, orbitek, materac do ćwiczeń, drabinka , lustro)
-wyposażenie łazienek (dozownik do mydła, uchwyt uchylny dla niepełnosprawnych, poręcz prosta dla niepełnosprawnych, suszarka do rąk, siedzisko dla niepełnosprawnych, lustra)

ZAMÓWIENIE należy dostarczyć na adres ul. Armii Krajowej 3; 62-402 Ostrowitem, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do Formularza ofertowego.
Zamawiający dopuszcza realizowanie dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3-dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do Formularza oferty oraz w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fea545d7-27c9-4615-b214-e688ba228921
Biuletyn 628455-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Ostrowite
Regon 31101939000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lipowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Ostrowite
Zamawiajacy kod pocztowy 62-402
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 632 765 121
Zamawiajacy fax 632 765 160
Zamawiajacy email ugmostrowite@post.pl
Adres strony url www.ostrowite.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.ostrowite.samorzady.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.ostrowite.samorzady.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ostrowite.samorzady.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca Adres: Urząd Gminy w Ostrowitem ul. Lipowa 2 62-402 Ostrowite
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż (jeśli dotyczy) wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Giewartowie w ramach zadania pod nazwą ModułI"Utworzenie i/lub wyposażenie Dziennego Domu Senior+"
Numer referencyjny OO.GK.271.18.2019.PN
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż (jeśli dotyczy)wyposażenia dziennego domu „SENIOR+” w Giewartowie, na które składa się oprzyrządowanie i umeblowanie następujących pomieszczeń: -aneks kuchenny (meble kuchenne, płyta indukcyjna, zmywarka, kuchenka mikrofalowa, piekarnik, okap, lodówka) -szatnia i hol na parterze ( szafka odzieżowa – 4 oddzielne przegrody z zamkiem, szafka na buty) -pokój zabiegowo-pielęgniarski (stolik pielęgniarski, waga, szafka lekarska, kozetka, regał medyczny, krzesło, biurko medyczne, fotel do biurka, parawan, szafka na dokumenty, tablica do badania wzroku) -pomieszczenie klubowe (narożnik, biurko, krzesło do biurka, laptop, telewizor 50”4K, instalacja antenowa, stolik kawowy, router) -pomieszczenie aktywności fizycznej (rowerek, bieżnia elektryczna, orbitek, materac do ćwiczeń, drabinka , lustro) -wyposażenie łazienek (dozownik do mydła, uchwyt uchylny dla niepełnosprawnych, poręcz prosta dla niepełnosprawnych, suszarka do rąk, siedzisko dla niepełnosprawnych, lustra) ZAMÓWIENIE należy dostarczyć na adres ul. Armii Krajowej 3; 62-402 Ostrowitem, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do Formularza ofertowego. Zamawiający dopuszcza realizowanie dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3-dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do Formularza oferty oraz w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 13.5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 12.1. SIWZ. a) aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 21.2. Oprócz przypadków, o których mowa w art.144 ust.1 pkt 2-6 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na podstawie art.144 ust 1 pkt 1 Pzp , w następujących przypadkach: 21.2.1 Zmiana terminu wykonania przedmiotu Umowy o czas opóźnienia realizacji przedmiotu umowy, jeśli takie opóźnienie wystąpi i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w sytuacji: - wystąpienia zdarzenia nieprzewidywalnego, losowego, pozostającego poza kontrolą Stron, które nastąpiło po podpisaniu Umowy, a powodującego niemożliwość wywiązania się z Umowy w jej obecnym brzmieniu, w szczególności z uwagi na wystąpienie siły wyższej, rozumianej jako powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, 21.3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadkach wskazanych w pkt 21.2.1 następuje tylko i wyłącznie o okres uwzględniający faktyczną niemożność terminowego wykonania przedmiotu umowy Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o zagrożeniu terminu wykonania przedmiotu umowy najpóźniej na 5 dni roboczych od wystąpienia którejkolwiek z przyczyn wskazanych w pkt21.2.1. wnosząc o zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy
IV 4 4 data 2019-12-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)