Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego do Szpitala Św. Leona sp. z o.o. w Opatowie

Data publikacji 2019-11-29
Data zakończenia 2019-12-09 00:00:00
Instytucja Szpital Św. Leona sp. z o.o.
Miejscowość Opatów
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630305-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy sprzętu i wyposażenia do Szpitala Św. Leona
sp. z o.o. w Opatowie.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań :

Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu i wyposażenia do Szpitala w Opatowie:
1) Mikroskop operacyjny okulistyczny – 1szt.
2) Mikroskop lustrzany do wyliczenia śródbłonka rogówki – 1 szt.
3) Stół operacyjny ze specjalną stabilizacją na głowę – 1 szt.
4) USG okulistyczne z głowicą A i B do pomiaru mocy soczewek wewnątrzgałkowych - 1 szt.
5) Narzędzia okulistyczne – 3 szt.
Zadanie nr 2:
1) Aparat do kompresoterapii - 1 szt.
2) Anoskop – 1 szt.
3) Oflamoskop – 2 szt.
4) Rektoskop – 1 szt.
5) Zestaw do testów płatkowych (nie mniej niż 10 alergenów) – 1 szt.
6) Dermatoskop – 2 szt.
7) Laryngoskop – 2 szt.
8) Zestaw do pobierania wycinków – 1 szt.
9) Detektor tętna płodu – 1 szt.
10) Zestaw do pobrania materiału w kierunku diagnostyki mikrobiologicznej i diagnostyki prątka – 1 szt.
11) Pickflometr – 1 szt.
12) Wózek na sprzęt jednorazowy – 1 szt.
13) Monofilament – 1 szt.

Zadanie nr 3:
1) Spirometr - 1 szt.

Zadanie nr 4:
1) Aparat do Krioterapii – 1 szt.
Zadanie nr 5:
1) Pulsoksymetr z monitorem funkcji życiowych – 5 szt.
2) Pulsoksymetr biurkowy- 2 szt.
Zadanie nr 6:
1) Fotel diagnostyczny laryngologiczny – 1 szt.
2) Leżanka – 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4d092beb-d29e-4b67-bbe0-7f55399aeeb1
Biuletyn 630305-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Św. Leona sp. z o.o.
Regon 26051970000000
Zamawiajacy adres ulica Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Opatów
Zamawiajacy kod pocztowy 27-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 15 8670427,
Zamawiajacy fax 15 8670432
Zamawiajacy email sekretariat@szpitalopatow.pl,
Adres strony url http://www.szpitalopatow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.szpitalopatow.pl/strona-132-zamowienia_publiczne.html; http://kancelariajiz.pl/zamowienia-publiczne-i-przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.szpitalopatow.pl/strona-132-zamowienia_publiczne.html; http://kancelariajiz.pl/zamowienia-publiczne-i-przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Św. Leona sp. z o.o. ul. Szpitalna 4, 27-500 Opatów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego do Szpitala Św. Leona sp. z o.o. w Opatowie
Numer referencyjny PN/4/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy sprzętu i wyposażenia do Szpitala Św. Leona sp. z o.o. w Opatowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań : Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu i wyposażenia do Szpitala w Opatowie: 1) Mikroskop operacyjny okulistyczny – 1szt. 2) Mikroskop lustrzany do wyliczenia śródbłonka rogówki – 1 szt. 3) Stół operacyjny ze specjalną stabilizacją na głowę – 1 szt. 4) USG okulistyczne z głowicą A i B do pomiaru mocy soczewek wewnątrzgałkowych - 1 szt. 5) Narzędzia okulistyczne – 3 szt. Zadanie nr 2: 1) Aparat do kompresoterapii - 1 szt. 2) Anoskop – 1 szt. 3) Oflamoskop – 2 szt. 4) Rektoskop – 1 szt. 5) Zestaw do testów płatkowych (nie mniej niż 10 alergenów) – 1 szt. 6) Dermatoskop – 2 szt. 7) Laryngoskop – 2 szt. 8) Zestaw do pobierania wycinków – 1 szt. 9) Detektor tętna płodu – 1 szt. 10) Zestaw do pobrania materiału w kierunku diagnostyki mikrobiologicznej i diagnostyki prątka – 1 szt. 11) Pickflometr – 1 szt. 12) Wózek na sprzęt jednorazowy – 1 szt. 13) Monofilament – 1 szt. Zadanie nr 3: 1) Spirometr - 1 szt. Zadanie nr 4: 1) Aparat do Krioterapii – 1 szt. Zadanie nr 5: 1) Pulsoksymetr z monitorem funkcji życiowych – 5 szt. 2) Pulsoksymetr biurkowy- 2 szt. Zadanie nr 6: 1) Fotel diagnostyczny laryngologiczny – 1 szt. 2) Leżanka – 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga: Niniejsze oświadczenie Wykonawca składa po otwarciu ofert w terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. 2. Ofertę cenową zgodną z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do niniejszej SIW., W formularzu ofertowym należy podać nawę producenta każdego urządzenia
Czy wadium 1
Wadium Wadium w wysokości Dla zadania 1: 5 500,00 PLN Dla zadania 2: 500,00 PLN Dla zadania 3: 250,00 PLN Dla zadania 4: 400,00 PLN Dla zadania 5: 700,00 PLN Dla zadania 6: 150,00 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ
IV 4 4 data 2019-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)