GuidZP400 |
14e799e4-f5fd-474a-9831-6ebf3697abf0
|
Biuletyn |
629246-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
|
Regon |
43121936000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
dr K. Jaczewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-090
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 454 1762, 81 454 1762
|
Zamawiajacy fax |
81 747 63 27
|
Zamawiajacy email |
zampub@cozl.eu
|
Adres strony url |
www.cozl.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.cozl.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cozl.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta winna być dostarczona w formie pisemnej osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli, ul. dr K. Jaczewskiego 7, 20-090 Lublin, sekretariat dyrekcji - I piętro.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa protez głosowych, rurek tracheostomijnych, nakłuwaczy do pomiaru glikemii, igieł do penów, drenów do irygacji, oliwek usznych do tympanometru na potrzeby COZL .
|
Numer referencyjny |
COZL/DZP/MBK/3412/PN-117/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa protez głosowych, rurek tracheostomijnych, nakłuwaczy do pomiaru glikemii, igieł do penów, drenów do irygacji, oliwek usznych do tympanometru na potrzeby COZL. Zamówienie zostało podzielone na pięć części:
Część 1 – Dostawa protez głosowych do chirurgicznej rehabilitacji głosu u chorych po całkowitym usunięciu krtani;
Część 2 – Dostawa rurek tracheostomijnych;
Część 3 – Dostawa nakłuwaczy do pomiaru glikemii jednorazowego użytku i igieł do penów jednorazowego użytku;
Część 4 – Dostawa jednorazowych drenów do irygacji przeznaczonych do podłączeń do urządzeń elektrochirurgicznych;
Część 5 – Dostawa oliwek usznych jednorazowego użycia do tympanometru;
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie wykonawcy składane zgodnie z wzorami stanowiącymi załącznik nr 5 i 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;
c) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter oraz warunki określone są w załączniku nr 2 do SIWZ - wzór umowy
|
IV 4 4 data |
2019-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa protez głosowych do chirurgicznej rehabilitacji głosu u chorych po całkowitym usunięciu krtani;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa protez głosowych, rurek tracheostomijnych, nakłuwaczy do pomiaru glikemii, igieł do penów, drenów do irygacji, oliwek usznych do tympanometru na potrzeby COZL. Zamówienie zostało podzielone na pięć części:
Część 1: Dostawa protez głosowych do chirurgicznej rehabilitacji głosu u chorych po całkowitym usunięciu krtani;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa rurek tracheostomijnych;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa protez głosowych, rurek tracheostomijnych, nakłuwaczy do pomiaru glikemii, igieł do penów, drenów do irygacji, oliwek usznych do tympanometru na potrzeby COZL. Zamówienie zostało podzielone na pięć części:
Część 2 – Dostawa rurek tracheostomijnych;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa nakłuwaczy do pomiaru glikemii jednorazowego użytku i igieł do penów jednorazowego użytku;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa protez głosowych, rurek tracheostomijnych, nakłuwaczy do pomiaru glikemii, igieł do penów, drenów do irygacji, oliwek usznych do tympanometru na potrzeby COZL. Zamówienie zostało podzielone na pięć części :
Część 3 – Dostawa nakłuwaczy do pomiaru glikemii jednorazowego użytku i igieł do penów jednorazowego użytku;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jednorazowych drenów do irygacji przeznaczonych do podłączeń do urządzeń elektrochirurgicznych;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa protez głosowych, rurek tracheostomijnych, nakłuwaczy do pomiaru glikemii, igieł do penów, drenów do irygacji, oliwek usznych do tympanometru na potrzeby COZL. Zamówienie zostało podzielone na części:
Część 4 – Dostawa jednorazowych drenów do irygacji przeznaczonych do podłączeń do urządzeń elektrochirurgicznych;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa oliwek usznych jednorazowego użycia do tympanometru;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa protez głosowych, rurek tracheostomijnych, nakłuwaczy do pomiaru glikemii, igieł do penów, drenów do irygacji, oliwek usznych do tympanometru na potrzeby COZL. Zamówienie zostało podzielone na pięć części:
Część 5 – Dostawa oliwek usznych jednorazowego użycia do tympanometru;
|
| |