„Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.

Data publikacji 2019-11-29
Data zakończenia 2019-12-09 00:00:00
Instytucja Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628779-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
1.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:
1.2.1. Część I zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Gminy Sosnowiec – Wydział Administracyjno-Gospodarczy;
1.2.2. Część II zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej;
1.2.3. Część III zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Domu Pomocy Społecznej nr 2;
1.2.4. Część IV zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji;
1.2.5. Część V zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Miejskiego Klubu „Maczki”;
1.2.6. Część VI zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Centrum Usług Socjalnych i Wsparcia;
1.2.7. Część VII zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Domu Pomocy Społecznej nr 1;
1.2.8. Część VIII zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Miejskiej Biblioteki Publicznej;
1.2.9. Część IX zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Centrum Usług Wspólnych;
1.2.10. Część X zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Sosnowieckich Wodociągów S.A.;
1.2.11. Część XI zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Miejskiego Domu Kultury „Kazimierz”;

1.2.12. Część XII zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury;
1.2.13. Część XIII zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Powiatowego Urzędu Pracy ;
1.2.14. Część XIV zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Sosnowieckiej Korporacji Wydawniczej – Kurier Miejski;
1.2.15. Część XV zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Gminy Sosnowiec - Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego na potrzeby Referatu Spraw Wojskowych;
1.2.16. Część XVI zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Gminy Sosnowiec – Wydziału Polityki Społecznej.
1.3. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenia lub źródła a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie co najmniej minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązana równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
1.4. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 3.1.-3.16 do SIWZ wraz ze szczegółową wyceną przedmiotu zamówienia.
1.5. Szczegółowy wykaz miejsc dostawy papieru kserograficznego zawiera załącznik nr 3b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b7415b21-60cc-4b0c-b543-bafbcb94a5cd
Biuletyn 628779-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Regon 27625548200000
Zamawiajacy adres ulica al. Zwycięstwa
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Sosnowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 41-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 960 600
Zamawiajacy fax 32 296 06 05
Zamawiajacy email informatyk@um.sosnowiec.pl
Adres strony url http://www.bip.um.sosnowiec.pl
Adres strony internetowej http://www.bip.um.sosnowiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia Komórka organizacyjna prowadząca postępowanie: Wydział Zamówień Publicznych ul. Mościckiego 14 41-200 Sosnowiec Adres internetowy (URL): http://www.bip.um.sosnowiec.pl/ godziny urzędowania – pon. 730 – 1800, wt. – czw. 730 – 1530, pt. 730 – 1300. tel. 32 296 07 77 fax. 32 296 05 81
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.um.sosnowiec.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.um.sosnowiec.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, II piętro, pokój 213.
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
Numer referencyjny WZP.271.1.139.2019.UM
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. 1.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje: 1.2.1. Część I zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Gminy Sosnowiec – Wydział Administracyjno-Gospodarczy; 1.2.2. Część II zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej; 1.2.3. Część III zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Domu Pomocy Społecznej nr 2; 1.2.4. Część IV zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji; 1.2.5. Część V zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Miejskiego Klubu „Maczki”; 1.2.6. Część VI zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Centrum Usług Socjalnych i Wsparcia; 1.2.7. Część VII zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Domu Pomocy Społecznej nr 1; 1.2.8. Część VIII zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Miejskiej Biblioteki Publicznej; 1.2.9. Część IX zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Centrum Usług Wspólnych; 1.2.10. Część X zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Sosnowieckich Wodociągów S.A.; 1.2.11. Część XI zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Miejskiego Domu Kultury „Kazimierz”; 1.2.12. Część XII zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury; 1.2.13. Część XIII zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Powiatowego Urzędu Pracy ; 1.2.14. Część XIV zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Sosnowieckiej Korporacji Wydawniczej – Kurier Miejski; 1.2.15. Część XV zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Gminy Sosnowiec - Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego na potrzeby Referatu Spraw Wojskowych; 1.2.16. Część XVI zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Gminy Sosnowiec – Wydziału Polityki Społecznej. 1.3. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenia lub źródła a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie co najmniej minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązana równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 1.4. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 3.1.-3.16 do SIWZ wraz ze szczegółową wyceną przedmiotu zamówienia. 1.5. Szczegółowy wykaz miejsc dostawy papieru kserograficznego zawiera załącznik nr 3b do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2020 r. Dostawy będą realizowane według zleceń jednostkowych, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że: 1.1. Dla części I zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie dostawy papieru kserograficznego o łącznej wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto; 1.2. Dla części II zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie dostawy papieru kserograficznego o łącznej wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto; 1.3. Dla części III zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie dostawy papieru kserograficznego o łącznej wartości nie mniejszej niż 600,00 zł brutto; 1.4. Dla części IV zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie dostawy papieru kserograficznego o łącznej wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł brutto; 1.5. Dla części V zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie dostawy papieru kserograficznego o łącznej wartości nie mniejszej niż 200,00 zł brutto; 1.6. Dla części VI zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie dostawy papieru kserograficznego o łącznej wartości nie mniejszej niż 3.000,00 zł brutto; 1.7. Dla części VII zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie dostawy papieru kserograficznego o łącznej wartości nie mniejszej niż 1.000,00 zł brutto; 1.8. Dla części VIII zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie dostawy papieru kserograficznego o łącznej wartości nie mniejszej niż 4.000,00 zł brutto; 1.9. Dla części IX zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie dostawy papieru kserograficznego o łącznej wartości nie mniejszej niż 7.000,00 zł brutto; 1.10. Dla części X zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie dostawy papieru kserograficznego o łącznej wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł brutto; 1.11. Dla części XI zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie dostawy papieru kserograficznego o łącznej wartości nie mniejszej niż 300,00 zł brutto; 1.12. Dla części XII zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie dostawy papieru kserograficznego o łącznej wartości nie mniejszej niż 3.000,00 zł brutto; 1.13. Dla części XIII zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie dostawy papieru kserograficznego o łącznej wartości nie mniejszej niż 4.000,00 zł brutto; 1.14. Dla części XIV zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie dostawy papieru kserograficznego o łącznej wartości nie mniejszej niż 300,00 zł brutto; 1.15. Dla części XV zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie dostawy papieru kserograficznego o łącznej wartości nie mniejszej niż 300,00 zł brutto; 1.16. Dla części XVI zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie dostawy papieru kserograficznego o łącznej wartości nie mniejszej niż 400,00 zł brutto. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia zobowiązany jest wykazać się dostawami o zakresie rzeczowym wskazanym w punktach powyżej, których łączna wartość brutto byłaby nie mniejsza niż suma wartości brutto wymaganych przez Zamawiającego w odniesieniu do części, na które Wykonawca składa ofertę.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: - wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: - specyfikacji białości papieru potwierdzającej stopień białości na potwierdzenie wymogu opisanego w Załącznikach nr 3.1-3.16 SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim w formie pisemnej, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. 2. Oferta musi być podpisana - za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis złożony przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt III.4 niniejszego ogłoszenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty, o których mowa w pkt III.4 niniejszego ogłoszenia odnośnie tego podmiotu. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w pkt III.4 niniejszego ogłoszenia należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Natomiast dokumenty o których mowa w pkt III.5.1 niniejszego ogłoszenia Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu. 7. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8. Oświadczenia, o których mowa w ust. 2 pkt. 2.1, ust. 5 i 6 SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale. 9. Dokumenty, o których mowa w ust. 6 SIWZ, inne niż oświadczenia o których mowa w pkt. 12 SIWZ składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 10. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 11. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 12. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 13. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: 13.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 13.2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 14. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty 11 sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz ze szczegółowymi wycenami sporządzonymi zgodnie z załącznikami nr 3.1-3.16 do SIWZ. 15. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 15.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ); 15.2. dokumenty, o których mowa w rozdziale VIII pkt 2) SIWZ; 15.3. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 16. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 2.1 SIWZ. 17. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 18. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 19. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy – Załącznik nr 7 i 7a do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Gminy Sosnowiec.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części. Część I zamówienia obejmuje – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Gminy Sosnowiec.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje: Część II zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Domu Pomocy Społecznej nr 2.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje: Część III zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Domu Pomocy Społecznej nr 2.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje: Część IV zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część V zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Miejskiego Klubu „Maczki”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje: Część V zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Miejskiego Klubu "Maczki".
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część VI zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Centrum Usług Socjalnych i Wsparcia.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje: Część VI zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Centrum Usług Socjalnych i Wsparcia.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część VII zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Domu Pomocy Społecznej nr 1.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje: Część VII zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Domu Pomocy Społecznej nr 1.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część VIII zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Miejskiej Biblioteki Publicznej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje: Część VIII zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Miejskiej Biblioteki Publicznej.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część IX zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Centrum Usług Wspólnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje: Część IX zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Centrum Usług Wspólnych.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Część XI zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Miejskiego Domu Kultury „Kazimierz”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje: Część XI zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Miejskiego Domu Kultury "Kazimierz".
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Część XII zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje: Część XII zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Część XIII zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Powiatowego Urzędu Pracy.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje: Część XIII zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Powiatowego Urzędu Pracy.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Część XIV zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Sosnowieckiej Korporacji Wydawniczej – Kurier Miejski.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje: Część XIV zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Sosnowieckiej Korporacji Wydawniczej - Kurier Miejski.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Część XV zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Gminy Sosnowiec na potrzeby Referatu Spraw Wojskowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje: Część XV zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Gminy Sosnowiec – na potrzeby Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego - Referatu Spraw Wojskowych.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Część XVI zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Gminy Sosnowiec na potrzeby Wydziału Polityki Społecznej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje: Część XVI zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Gminy Sosnowiec – na potrzeby Wydziału Polityki Społecznej.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Część X zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje: Część X zamówienia – materiały papiernicze wszelkiego rodzaju: papier kserograficzny, rolki do faxu itp. dla Sosnowieckich Wodociągów S.A.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia (zamówienia) jednostkowego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)