Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy artykułów żywnościowych

Data publikacji 2019-12-02
Data zakończenia 2019-12-10 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Nr 1 im. St. Staszica w Płońsku
Miejscowość Płońsk
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Wyroby ciastkarskie i ciasta,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Telewizyjna aparatura nadawcza bez aparatury odbiorczej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630620-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009, 31425003, 158100009, 158120003, 32220003, 155000003, 158960005, 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne produktów spożywczych m. in. mięso i przetwory, jaja, pieczywo, ciasta, owoce i warzywa, produkty mleczarskie, mrożone warzywa, owoce, potrawy i inne artykuły żywnościowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami oraz zapotrzebowaniem ilościowym przedstawia Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 3 Formularz cenowy oraz wzór umowy. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktu o określonej w SIWZ jakości , a nie zakup produktu konkretnej marki lub producenta. Z tych względów Zamawiający dołożył należytej staranności aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowanie niektórych wykonawców lub producentów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się że w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym

Dodatkowe informacje

GuidZP400 30e84a4b-22d4-4bd9-80c5-0d7a763928ca
Biuletyn 630620-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Nr 1 im. St. Staszica w Płońsku
Regon 19882900000000
Zamawiajacy adres ulica Sienkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Płońsk
Zamawiajacy kod pocztowy 09-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 236 622 987
Zamawiajacy fax 236 622 987
Zamawiajacy email poczta@zs1plonsk.pl
Adres strony url http://zs1plonsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego
Dostep dokumentow zamowienia http://zs1plonsk.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zs1plonsk.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespołu Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Płońsku ul. H. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk
Nazwa nadana zamowieniu Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy artykułów żywnościowych
Numer referencyjny Znak sprawy: ZS1.26.1.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne produktów spożywczych m. in. mięso i przetwory, jaja, pieczywo, ciasta, owoce i warzywa, produkty mleczarskie, mrożone warzywa, owoce, potrawy i inne artykuły żywnościowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami oraz zapotrzebowaniem ilościowym przedstawia Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 3 Formularz cenowy oraz wzór umowy. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktu o określonej w SIWZ jakości , a nie zakup produktu konkretnej marki lub producenta. Z tych względów Zamawiający dołożył należytej staranności aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowanie niektórych wykonawców lub producentów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się że w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. a) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz oferty (wg wzoru Załącznik Nr 2 do SIWZ) 2) wypełniony formularz cenowy (wg wzoru Załącznik Nr 3 do SIWZ) 3) niezbędne pełnomocnictwa-jeżeli zostały udzielone,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Dopuszcza się zmiany w ilościach poszczególnych produktów spożywczych określonych w formularzach cenowych w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia się liczby osób korzystających z posiłków. 2.Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości dostaw wg asortymentu podanego w ofercie w trakcie realizacji umowy - według własnych potrzeb do limitu posiadanych środków finansowych. 4.Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy określona w oparciu o ceny jednostkowe produktów przedstawione przez Wykonawcę w formularzach cenowych może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Wówczas wynagrodzenie należne Wykonawcy podlegać będzie automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. 5.Za zgodą zamawiającego dopuszcza się waloryzację cen jednostkowych netto według wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych dla żywności i napojów bezalkoholowych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie Statystycznym GUS. 6.Za zgodą zamawiającego, na pisemny wniosek Wykonawcy cena jednostkowa może być waloryzowana w okresie obowiązywania umowy dwa razy w ciągu roku do wysokości wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny na stronie internetowej www.stat.gov.pl. 7.Ceny jednostkowe produktów Wykonawca może obniżyć w każdym momencie obowiązywania umowy bez wymagalności zawierania aneksu do umowy. 8.Zmiany w zakresie przedłużenia terminu realizacji Umowy o okres nie dłuższy niż 3 miesiące w przypadku nie wykorzystania wartości umowy brutto określonej w § 7 ust. 1. 9.Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej
IV 4 4 data 2019-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa MIĘSO I PRZETWORY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne produktów spożywczych m. in. mięso i przetwory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami oraz zapotrzebowaniem ilościowym przedstawia Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 3 Formularz cenowy oraz wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa JAJA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne produktów spożywczych - jaja.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami oraz zapotrzebowaniem ilościowym przedstawia Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 3 Formularz cenowy oraz wzór umowy
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne produktów spożywczych - pieczywo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami oraz zapotrzebowaniem ilościowym przedstawia Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 3 Formularz cenowy oraz wzór umowy
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Ciasta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15812000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne produktów spożywczych - ciasta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami oraz zapotrzebowaniem ilościowym przedstawia Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 3 Formularz cenowy oraz wzór umowy
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Owoce i warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03222000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne produktów spożywczych - owoce i warzywa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami oraz zapotrzebowaniem ilościowym przedstawia Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 3 Formularz cenowy oraz wzór umowy
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne produktów spożywczych - produkty mleczarskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami oraz zapotrzebowaniem ilościowym przedstawia Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 3 Formularz cenowy oraz wzór umowy
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Mrożone warzywa, owoce, potrawy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne produktów spożywczych - mrożone warzywa, owoce, potrawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami oraz zapotrzebowaniem ilościowym przedstawia Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 3 Formularz cenowy oraz wzór umowy
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Różne artykuły żywnościowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne produktów spożywczych - różne artykuły żywnościowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami oraz zapotrzebowaniem ilościowym przedstawia Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 3 Formularz cenowy oraz wzór umowy
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)