Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Pcimiu wg Kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV w V grupach (częściach) asortymentowych

Data publikacji 2019-12-03
Data zakończenia 2019-12-12 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Pcimiu
Miejscowość Pcim
Województwo małopolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631312-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 151000009, 152000001, 155000003, 158100009
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Pcimiu wg Kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV w V grupach (częściach) asortymentowych I grupa (część) - Różne produkty spożywcze II grupa (część) Mięso, wędliny i wyroby podrobowe III grupa (część) Mrożonki, konserwy rybne i ryby; 15112000-6 Drób IV grupa (część) Produkty mleczarskie; 03142500-3 Jaja V grupa (część) Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0a606b2b-60a8-400e-895d-f7ce64f1073d
Biuletyn 631312-N-2019
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Pcimiu
Regon 29879000000000
Zamawiajacy adres ulica Pcim
Zamawiajacy adres numer domu 638
Zamawiajacy miejscowosc Pcim
Zamawiajacy kod pocztowy 32-432
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 2748018, 2748780
Zamawiajacy fax 122 748 018
Zamawiajacy email dpspcim@myslenicki.pl
Adres strony internetowej narzedzia https://bip.malopolska.pl/dpswpcimiu,m,72055,zamowienia-publiczne.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Pomoc Społeczna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Pcimiu wg Kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV w V grupach (częściach) asortymentowych
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Pcimiu wg Kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV w V grupach (częściach) asortymentowych I grupa (część) - Różne produkty spożywcze II grupa (część) Mięso, wędliny i wyroby podrobowe III grupa (część) Mrożonki, konserwy rybne i ryby; 15112000-6 Drób IV grupa (część) Produkty mleczarskie; 03142500-3 Jaja V grupa (część) Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. zmiany będą korzystne dla Zamawiającego, 2. konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy, w szczególności na skutek zmian przepisów prawa, 3. nastąpi zmiana stawek podatkowych. Każda zmiana umowy wymaga formy pisemnej i musi być dokonana poprzez podpisanie aneksu.
IV 4 4 data 2019-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Różne produkty spożywcze - dostawy jeden raz w tygodniu, w godzinach rannych tj. 07:00 - 10:00, za wyjątkiem niedziel i świąt. Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mięso, wędliny i wyroby podrobowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Mięso, wędliny i wyroby podrobowe- dostawy dwa razy w tygodniu (poniedziałek, czwartek) w godzinach rannych tj. 07:00 - 10:30, za wyjątkiem niedziel i świąt. Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mrożonki, konserwy rybne i ryby, Drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Mrożonki, konserwy rybne i ryby,drób- dostawy jeden raz w tygodniu w godzinach rannych tj. 07:00 - 10:30, za wyjątkiem niedziel i świąt. Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie, Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Produkty mleczarskie, Jaja - dostawy dwa razy w tygodniu (poniedziałek, środa) w godzinach rannych tj. 07:00 - 10:30, za wyjątkiem niedziel i świąt. Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie - dostawy codziennie w godzinach rannych tj. 07:00 - 07:45, za wyjątkiem niedziel i świąt. Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria najniższa cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)