GuidZP400 |
8425f4e8-02c3-4952-bd3f-bb717e2487ec
|
Biuletyn |
630674-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Ostrowiecki
|
Regon |
29101853700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Iłżecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
37
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ostrowiec Świętokrzyski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
27-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
412 476 965
|
Zamawiajacy fax |
412 476 610
|
Zamawiajacy email |
starostwo@powiat.ostrowiecki.eu
|
Adres strony url |
www.ostrowiecki.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
nie dotyczy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ostrowiecki.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ostrowiecki.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności, Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Iłżecka 37, 27-400 Ostrowiec Św., pokój 119 Kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Kompleksowa obsługa informatyczna Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim”
|
Numer referencyjny |
IR.I.272.17.2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Kompleksowa obsługa informatyczna Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim.
Zamawiający podzielił zamówienie na 2 zadania:
część I - „Obsługa informatyczna Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Iłżeckiej 37 z wyłączeniem Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru”
część II - „Obsługa informatyczna Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Wardyńskiego 1”
Szczegółowy zakres usług i sposób wykonania zamówienia określają wzory Umów, stanowiące załączniki Nr 7a i 7b do niniejszej SIWZ oraz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 8 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72222300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca:
- Wykaz co najmniej 1 usługi o charakterze i wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia (polegającej na kompleksowej obsłudze informatycznej w jednostce samorządowej) wykonanej lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej w przeciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert,
a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których zostały te usługi wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
- Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia dokumentu potwierdzającego, że co najmniej jedna osoba u oferenta posiada tytuł min. MCP (Microsoft Certified Professional) – dla części I
- Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia dokumentu potwierdzającego, że co najmniej jedna osoba u oferenta posiada udokumentowane doświadczenie w obszarze związanym z geomatyką (geoinformatyką) – dla części II
- Oświadczenie, że w celu zapewnienia właściwego poziomu obsługi, Wykonawca zobowiązuje się do codziennej wizyty przedstawiciela Wykonawcy w siedzibie zamawiającego odpowiednio dla każdej części.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz co najmniej 1 usługi o charakterze i wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia (polegającej na kompleksowej obsłudze informatycznej w jednostce samorządowej) wykonanej lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej w przeciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których zostały te usługi wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. – dla obydwu części
2) Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia dokumentu potwierdzającego, że co najmniej jedna osoba u oferenta posiada tytuł min. MCP (Microsoft Certified Professional) – dla części I.
3) Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia dokumentu potwierdzającego, że co najmniej jedna osoba u oferenta posiada udokumentowane doświadczenie w obszarze związanym z geomatyką (geoinformatyką) – dla części II.
4) Oświadczenie, że w celu zapewnienia właściwego poziomu obsługi, Wykonawca zobowiązuje się do codziennej wizyty przedstawiciela Wykonawcy w siedzibie Starostwa przy ul. Iłżeckiej 37 – w godzinach pracy urzędu – dla części I.
5) Oświadczenie, że w celu zapewnienia właściwego poziomu obsługi, Wykonawca zobowiązuje się do codziennej wizyty przedstawiciela Wykonawcy w siedzibie Wydziału Geodezji, Kartografii
i Katastru przy ul. Wardyńskiego 1 – w godzinach pracy urzędu – dla części II.
Uwaga! Warunki powinny być spełnione osobno dla każdej części zadania lub łącznie w przypadku, gdy oferent składa ofertę na część I i II zadania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty załączyć należy ponadto:
1) wypełniony i podpisany Kwestionariusz ofertowy – Załącznik Nr 1 do SIWZ,
2) pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku gdy upoważnienie nie wynika
z dokumentów rejestrowych,
3) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
– w przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie.
Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.
Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zamawiający żąda od wykonawcy który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych
w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Ewentualne zmiany treści niniejszej umowy, pod rygorem nieważności, mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu.
2. Zmiany treści umowy bez zachowania formy pisemnej są nieważne.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
• Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczącymi jawności postępowania oraz w związku ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzeże, że informacje nie mogą być udostępniane oraz wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca w tym celu może złożyć jedną ofertę składającą się z dwóch części:
- części jawnej,
- części niejawnej – w sytuacji, w której wykonawca zastrzega sobie tajemnicę przedsiębiorstwa, za wyjątkiem informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa – powinien ją oznaczyć w sposób nie budzący wątpliwości np. w odrębnym opakowaniu oznaczonym napisem: „Tajemnica przedsiębiorstwa. Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania”.
• Brak powyższego zastrzeżenia zwalnia zamawiającego od odpowiedzialności ujawnienia zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, danych zawartych w ofercie.
|
IV 4 4 data |
2019-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
„Obsługa informatyczna Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Iłżeckiej 37 z wyłączeniem Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72222300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
„Obsługa informatyczna Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Iłżeckiej 37 z wyłączeniem Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
„Obsługa informatyczna Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Wardyńskiego 1”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72222300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
„Obsługa informatyczna Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Wardyńskiego 1”
|
| |