Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów biurowych, sprzętu komputerowego i multimediów dla potrzeb Szkół Podstawowych Nr 1,2 i 3 w Przasnyszu (3 części)

Data publikacji 2019-12-23
Data zakończenia 2019-12-31 00:00:00
Instytucja Miasto Przasnysz
Miejscowość Przasnysz
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 638403-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów biurowych, sprzętu komputerowego i multimediów dla potrzeb Szkól Podstawowych nr 1, 2 i 3 w Przasnyszu w ramach realizowanego Projekt Nr RPMA.10.01.01-14-b605/18 Rozwój kluczowych kompetencji uczniów Szkół Podstawowych w Przasnyszu..
Zamówienie swoim zakresem obejmuje:
- zakup, dostawę pomocy dydaktycznych, materiałów biurowych, sprzętu komputerowego oraz multimediów;
- serwis urządzeń komputerowych i multimediów w okresie gwarancji zgodnie z wymaganiami określonymi w karcie gwarancyjnej – dotyczy Cz. III zamówienia Koszt serwisu obejmuje dojazd do i z siedziby zamawiającego oraz wykonanie usługi serwisowej ( co 6 miesięcy) przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia :
a) przeglądów gwarancyjnych zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń i wykonanie czynności konserwacyjnych .
b) szczegółowego przeglądu i wykonania czynności konserwacyjnych przed końcem gwarancji producenta urządzeń oraz zlecenie – w miarę potrzeb- wykonania napraw gwarancyjnych.
c) naprawy gwarancyjne na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej urządzeń.
Koszt serwisu nie obejmuje cen materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych nie objętych gwarancją, których konieczność wymiany będzie stwierdzona w czasie przeglądu. Wydatki z tego tytułu leżą po stronie Zamawiającego.
2.1 Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
Część 1 Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych
Część 2 – Zakup i dostawa materiałów biurowych
Część 3 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz multimediów
Wykonawca może złożyć ofertę na całe zamówienie lub na wybrane części.
Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – wykaz elementów - dla każdej części odrębnie.
UWAGA!
W załączniku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający przedstawił parametry w jakich należy utrzymać poszczególne elementy objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający dopuszcza propozycję innych rozwiązań, w tym dotyczących sprzętu i urządzeń multimedialnych, pod warunkiem uznania ich przez Zamawiającego za korzystne dla celu jakiemu mają służyć.

Uwaga!
Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie certyfikaty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami oraz Certyfikaty bezpieczeństwa.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ab39854f-9970-4dbb-b2d1-c87da00cc96b
Biuletyn 638403-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Przasnysz
Regon 52594900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Przasnysz
Zamawiajacy kod pocztowy 06-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 29 7564900
Zamawiajacy fax 29 7564939
Zamawiajacy email zpim@przasnysz.um.gov.pl
Adres strony url www.przasnysz.um.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu RPMA.10.01.01-14-b605/18 Rozwój kluczowych kompetencji uczniów Szkół Podstawowych w Przasnyszu współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Priorytet X Edukacja dla rozwoju regionu Działania 10.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.przasnysz.um.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.przasnysz.um.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Przasnysz, ul. Jana Kilińskiego 2 06-300 Przasnysz
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów biurowych, sprzętu komputerowego i multimediów dla potrzeb Szkół Podstawowych Nr 1,2 i 3 w Przasnyszu (3 części)
Numer referencyjny ZP.271.18.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów biurowych, sprzętu komputerowego i multimediów dla potrzeb Szkól Podstawowych nr 1, 2 i 3 w Przasnyszu w ramach realizowanego Projekt Nr RPMA.10.01.01-14-b605/18 Rozwój kluczowych kompetencji uczniów Szkół Podstawowych w Przasnyszu.. Zamówienie swoim zakresem obejmuje: - zakup, dostawę pomocy dydaktycznych, materiałów biurowych, sprzętu komputerowego oraz multimediów; - serwis urządzeń komputerowych i multimediów w okresie gwarancji zgodnie z wymaganiami określonymi w karcie gwarancyjnej – dotyczy Cz. III zamówienia Koszt serwisu obejmuje dojazd do i z siedziby zamawiającego oraz wykonanie usługi serwisowej ( co 6 miesięcy) przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia : a) przeglądów gwarancyjnych zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń i wykonanie czynności konserwacyjnych . b) szczegółowego przeglądu i wykonania czynności konserwacyjnych przed końcem gwarancji producenta urządzeń oraz zlecenie – w miarę potrzeb- wykonania napraw gwarancyjnych. c) naprawy gwarancyjne na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej urządzeń. Koszt serwisu nie obejmuje cen materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych nie objętych gwarancją, których konieczność wymiany będzie stwierdzona w czasie przeglądu. Wydatki z tego tytułu leżą po stronie Zamawiającego. 2.1 Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Część 1 Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych Część 2 – Zakup i dostawa materiałów biurowych Część 3 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz multimediów Wykonawca może złożyć ofertę na całe zamówienie lub na wybrane części. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – wykaz elementów - dla każdej części odrębnie. UWAGA! W załączniku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający przedstawił parametry w jakich należy utrzymać poszczególne elementy objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający dopuszcza propozycję innych rozwiązań, w tym dotyczących sprzętu i urządzeń multimedialnych, pod warunkiem uznania ich przez Zamawiającego za korzystne dla celu jakiemu mają służyć. Uwaga! Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie certyfikaty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami oraz Certyfikaty bezpieczeństwa.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Informacje na temat katalogow Najdłuższy możliwy termin realizacji zamówienia 4 tygodnie od daty podpisania umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Poza oświadczeniem wstępnym, o którym mowa w sekcji III ogłoszenia zamawiający nie wymaga innych oświadczeń w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust. 5
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) ,należy złożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana treści niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust. l ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zakres, charakter i warunki wprowadzenia zmian są następujące: 2.2 Zmiana wynagrodzenia w przypadku jednej z następujących okoliczności: 2.2.1 zmiany ustawowej stawki podatku VAT w okresie realizacji umowy. Zmiana dotyczy części wynagrodzenia netto niezafakturowanej na dzień wejścia w życie nowych przepisów o podatku VAT. 2.3 Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1) zmiana terminu realizacji umowy będzie możliwa wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy , w następujących przypadkach: a) siły wyższej, tj. niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności; 2.4 Zmiany zakresu podwykonawstwa poprzez: 1) wskazanie innych podwykonawców, 2) rezygnację z podwykonawców, 3) wskazanie innego zakresu podwykonawstwa albo wykonanie zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa. 2.5 Zmiany osób uprawnionych do reprezentacji stron Umowy, zmiany teleadresowe, zmiany rachunków bankowych i tym podobne. 3. Każda ze zmian wymienionych w ust. 1 wymaga sporządzenia pisemnego aneksu do umowy, z wyjątkiem ust. 1 pkt 3) 4. Zmiany osób uprawnionych do reprezentacji stron Umowy, zmiany teleadresowe, zmiany rachunków bankowych i tym podobne nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy, natomiast strony umowy zobowiązane są do pisemnego informowania się nawzajem o zaistnieniu tych zmian. 5. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich prowadzenie
IV 6 1 sposob udostepniania 1. Wykonawca zapewni w okresie obowiązywania niniejszej umowy pełną ochronę danych osobowych oraz zgodność ze wszelkimi obecnymi oraz przyszłymi przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych i prywatności. 2. Burmistrz Przasnysza – jako administrator danych osobowych (dalej: administrator danych) w celu realizacji Umowy Nr……….. z dnia …………………………………… (dalej – „Umowa”) zawartej pomiędzy Zamawiającym – Miastem Przasnysz a Wykonawcą - ..............., powierza Wykonawcy przetwarzanie danych osobowych w trybie art. 28 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”, dalej „rozporządzenie”, 3. Przetwarzanie danych przez Wykonawcę obejmuje dane osobowe osób realizujących Umowę, o której mowa w ust. 3 powyżej, w tym pracowników, osób wskazanych w dokumentacji projektowej, przetargowej w zakresie: imion, nazwisk, nr telefonu, adres e-mail. Wykonawca jest uprawniony do wykonywania, w szczególności takich operacji na powyższych danych osobowych jak: zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, usuwanie. 4. Przetwarzanie przez Wykonawcę powierzonych danych osobowych będzie trwało w okresie realizacji Umowy, o której mowa w ust. 2 powyżej. Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania powierzonych danych osobowych wyłącznie w celu i zakresie oraz w sposób i przez czas określony w ust. 3 i ust. 9 5. W przypadku wystąpienia zagrożeń mogących mieć wpływ na odpowiedzialność administratora danych za przetwarzanie powierzonych danych osobowych, Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie podjąć działania w celu ich usunięcia oraz natychmiast zawiadomić o nich administratora. 6. Wykonawca zobowiązuje się do naprawienia szkody wyrządzonej administratorowi danych w wyniku naruszenia danych osobowych z winy Wykonawcy. W szczególności zobowiązuje się do pokrycia kar zapłaconych przez administratora danych, poniesionych przez administratora danych kosztów procesu i zastępstwa procesowego, a także odszkodowania na rzecz osoby, której naruszenie dotyczyło. 7. Burmistrz Przasnysza- jako administrator danych wyraża zgodę na ewentualne dalsze powierzenie przez Wykonawcę innemu podmiotowi przetwarzającemu przetwarzania danych osobowych, których zakres określono w ust. 2-4 powyżej, a których administratorem jest Burmistrz Przasnysza. Może to nastąpić na podstawie pisemnej umowy, na mocy której zostaną nałożone na ten podmiot te same obowiązki , które spoczywają na Wykonawcy z mocy postanowień niniejszego paragrafu. W przypadku nie wywiązania się przez ten podmiot z obowiązków ochrony danych osobowych, pełną odpowiedzialność wobec administratora danych za ich wypełnienie ponosi Wykonawca. 8. Wykonawca wdroży odpowiednie środki techniczne i organizacyjne by przetwarzanie spełniało wymogi określone w obowiązujących przepisach prawa i chroniło prawa osób, których dane dotyczą. 9. Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczące powierzenia przetwarzania danych obowiązują na okres realizacji Umowy o wykonanie robót budowlanych , o której mowa w ust.3 i wygasają z dniem zakończenia jej realizacji , lub rozwiązania jej przez strony lub odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron. Wygaszenie prawa Wykonawcy do przetwarzania danych zobowiązuje wykonawcę do niezwłocznego skutecznego usunięcia danych osobowych, w tym również wszelkich kopii z systemu informatycznego i nośników , chyba że przepisy prawa nakazują przechowywanie danych.
IV 4 4 data 2019-12-31T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Najdłuższy możliwy termin realizacji zamówienia 4 tygodnie od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – wykaz elementów - dla każdej części odrębnie.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa materiałów biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Najdłuższy możliwy termin realizacji zamówienia 4 tygodnie od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa materiałów biurowych Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – wykaz elementów - dla każdej części odrębnie.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz multimediów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Najdłuższy możliwy termin realizacji zamówienia 4 tygodnie od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa sprzętu komputerowego Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – wykaz elementów - dla każdej części odrębnie. serwis urządzeń komputerowych i multimediów w okresie gwarancji zgodnie z wymaganiami określonymi w karcie gwarancyjnej – dotyczy Cz. III zamówienia Koszt serwisu obejmuje dojazd do i z siedziby zamawiającego oraz wykonanie usługi serwisowej ( co 6 miesięcy) przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia : a) przeglądów gwarancyjnych zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń i wykonanie czynności konserwacyjnych . b) szczegółowego przeglądu i wykonania czynności konserwacyjnych przed końcem gwarancji producenta urządzeń oraz zlecenie – w miarę potrzeb- wykonania napraw gwarancyjnych. c) naprawy gwarancyjne na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej urządzeń. Koszt serwisu nie obejmuje cen materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych nie objętych gwarancją, których konieczność wymiany będzie stwierdzona w czasie przeglądu. Wydatki z tego tytułu leżą po stronie Zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Kryteria okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)