Wykonanie, dostawa i montaż mebli na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej i oddziałów zamiejscowych

Data publikacji 2020-03-19
Data zakończenia 2020-03-27 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej
Miejscowość Biała Podlaska
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525186-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej i oddziałów zamiejscowych. Zamówienie podzielone jest na części:
Część nr 1: Dostawa i montaż mebli biurowych w Starostwie Powiatowym w Białej Podlaskiej i oddziałach zamiejscowych w Międzyrzecu Podlaskim
Część nr 2: Dostawa i montaż mebli w Starostwie Powiatowym w Białej Podlaskiej
Część nr 3: Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia sekretariatu Starosty w Starostwie Powiatowym w Białej Podlaskiej
Wykonawca może złożyć ofertę dotyczącą jednej, dwóch lub trzech części.
Rodzaje i wymiary mebli w częściach nr 1 i 2 określono w „Formularzu cenowym” stanowiącym załącznik nr 1a dla części nr 1 i 1b dla części nr 2 do SIWZ.
W części nr 3 meble należy wykonać zgodnie z wizualizacją, rzutem pomieszczenia zawierającym szczegółowe informacje odnośnie do wymiarów poszczególnych stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ oraz formularzem cenowym stanowiącym załącznik 1c do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0d6fc861-0d81-403b-bde1-caee59a38068
Biuletyn 525186-N-2020
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej
Regon 30238586000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Brzeska
Zamawiajacy adres numer domu 41
Zamawiajacy miejscowosc Biała Podlaska
Zamawiajacy kod pocztowy 21-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 83 35 11 354
Zamawiajacy fax 83 35 11 355
Zamawiajacy email przetargi@powiatbialski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://spbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=435
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej 21-500 Biała Podlaska ul. Brzeska 41, pokój nr 316
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie, dostawa i montaż mebli na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej i oddziałów zamiejscowych
Numer referencyjny OA.272.3.2020.ŁC
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej i oddziałów zamiejscowych. Zamówienie podzielone jest na części: Część nr 1: Dostawa i montaż mebli biurowych w Starostwie Powiatowym w Białej Podlaskiej i oddziałach zamiejscowych w Międzyrzecu Podlaskim Część nr 2: Dostawa i montaż mebli w Starostwie Powiatowym w Białej Podlaskiej Część nr 3: Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia sekretariatu Starosty w Starostwie Powiatowym w Białej Podlaskiej Wykonawca może złożyć ofertę dotyczącą jednej, dwóch lub trzech części. Rodzaje i wymiary mebli w częściach nr 1 i 2 określono w „Formularzu cenowym” stanowiącym załącznik nr 1a dla części nr 1 i 1b dla części nr 2 do SIWZ. W części nr 3 meble należy wykonać zgodnie z wizualizacją, rzutem pomieszczenia zawierającym szczegółowe informacje odnośnie do wymiarów poszczególnych stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ oraz formularzem cenowym stanowiącym załącznik 1c do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Dokumenty, o których mowa pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3 stosuje się odpowiednio.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Z zastrzeżeniem postanowień ustawy – Prawo zamówień publicznych i zapisów umowy wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności zmian dokonanych z naruszeniem tej formy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w razie: 1) gdy towar określony w formularzu cenowym, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym pismem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny typ towaru, który musi spełniać warunki określone w SIWZ za cenę określoną w ofercie, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia niniejszej umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian, mających wpływ na realizację umowy; 3) siły wyższej, tj. zdarzenia lub ciągu zdarzeń losowych, o charakterze niezależnym od stron, wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy albo jemu zapobiec; 4) gdy zaistnieje inna trudna, do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna , za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zamówienia zgodnie z zawartą umową. 3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń o ich dokonanie.
IV 4 4 data 2020-03-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)