GuidZP400 |
0d6fc861-0d81-403b-bde1-caee59a38068
|
Biuletyn |
525186-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej
|
Regon |
30238586000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Brzeska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
41
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Biała Podlaska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
83 35 11 354
|
Zamawiajacy fax |
83 35 11 355
|
Zamawiajacy email |
przetargi@powiatbialski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://spbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=435
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej 21-500 Biała Podlaska ul. Brzeska 41, pokój nr 316
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie, dostawa i montaż mebli na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej i oddziałów zamiejscowych
|
Numer referencyjny |
OA.272.3.2020.ŁC
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej i oddziałów zamiejscowych. Zamówienie podzielone jest na części:
Część nr 1: Dostawa i montaż mebli biurowych w Starostwie Powiatowym w Białej Podlaskiej i oddziałach zamiejscowych w Międzyrzecu Podlaskim
Część nr 2: Dostawa i montaż mebli w Starostwie Powiatowym w Białej Podlaskiej
Część nr 3: Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia sekretariatu Starosty w Starostwie Powiatowym w Białej Podlaskiej
Wykonawca może złożyć ofertę dotyczącą jednej, dwóch lub trzech części.
Rodzaje i wymiary mebli w częściach nr 1 i 2 określono w „Formularzu cenowym” stanowiącym załącznik nr 1a dla części nr 1 i 1b dla części nr 2 do SIWZ.
W części nr 3 meble należy wykonać zgodnie z wizualizacją, rzutem pomieszczenia zawierającym szczegółowe informacje odnośnie do wymiarów poszczególnych stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ oraz formularzem cenowym stanowiącym załącznik 1c do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Dokumenty, o których mowa pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3 stosuje się odpowiednio.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Z zastrzeżeniem postanowień ustawy – Prawo zamówień publicznych i zapisów umowy wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności zmian dokonanych z naruszeniem tej formy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w razie:
1) gdy towar określony w formularzu cenowym, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym pismem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny typ towaru, który musi spełniać warunki określone w SIWZ za cenę określoną w ofercie,
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia niniejszej umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian, mających wpływ na realizację umowy;
3) siły wyższej, tj. zdarzenia lub ciągu zdarzeń losowych, o charakterze niezależnym od stron, wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy albo jemu zapobiec;
4) gdy zaistnieje inna trudna, do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna , za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zamówienia zgodnie z zawartą umową.
3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń o ich dokonanie.
|
IV 4 4 data |
2020-03-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|