Zakup wyrobów medycznych oraz zakup pozostałego wyposażenia dla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa Centralnej Sterylizatorni Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu wraz z zakupem aparatury i sprzętu medycznego oraz zakupem pozostałego wyposażenia

Data publikacji 2020-03-24
Data zakończenia 2020-04-01 00:00:00
Instytucja Regionalny Szpital w Kołobrzegu
Miejscowość Kołobrzeg
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526274-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 391500008, 331910005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyrobów medycznych oraz zakup pozostałego wyposażenia dla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa Centralnej Sterylizatorni Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu wraz z zakupem aparatury i sprzętu medycznego oraz zakupem pozostałego wyposażenia. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania: Zadanie nr 1 - Pozostałe wyposażenie Centralnej Sterylizatorni Zadanie nr 2 - Kontenery do sterylizacji Zadanie nr 3 - Myjnia - dezynfektor 2. Klasyfikacja CPV: 39831700-3 – Automatyczne dozowniki mydła (zadanie nr 1) 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci (zadanie nr 1) 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie (zadanie nr 1) 33100000-1 – Urządzenia medyczne (zadanie nr 2) 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne (zadanie nr 2) 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne (zadanie nr 3)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ece54646-1823-4d31-9cfe-7fd1b0260191
Biuletyn 526274-N-2020
Zamawiajacy nazwa Regionalny Szpital w Kołobrzegu
Regon 31149600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Łopuskiego
Zamawiajacy miejscowosc Kołobrzeg
Zamawiajacy kod pocztowy 78-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 943 530 262
Zamawiajacy fax 943 554 408
Zamawiajacy email Monika.Derwisz@szpital.kolobrzeg.pl
Adres strony url www.szpital.kolobrzeg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego, Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura publiczna, Działanie 9.1 Infrastruktura zdrowia
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.kolobrzeg.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.kolobrzeg.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalny Szpital w Kołobrzegu ul. Łopuskiego 31-33, 78-100 Kołobrzeg, pokój nr 11
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyrobów medycznych oraz zakup pozostałego wyposażenia dla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa Centralnej Sterylizatorni Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu wraz z zakupem aparatury i sprzętu medycznego oraz zakupem pozostałego wyposażenia
Numer referencyjny EP/13/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyrobów medycznych oraz zakup pozostałego wyposażenia dla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa Centralnej Sterylizatorni Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu wraz z zakupem aparatury i sprzętu medycznego oraz zakupem pozostałego wyposażenia. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania: Zadanie nr 1 - Pozostałe wyposażenie Centralnej Sterylizatorni Zadanie nr 2 - Kontenery do sterylizacji Zadanie nr 3 - Myjnia - dezynfektor 2. Klasyfikacja CPV: 39831700-3 – Automatyczne dozowniki mydła (zadanie nr 1) 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci (zadanie nr 1) 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie (zadanie nr 1) 33100000-1 – Urządzenia medyczne (zadanie nr 2) 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne (zadanie nr 2) 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne (zadanie nr 3)
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Informacje na temat katalogow Zadanie nr 1 – do 4 tygodni od daty zawarcia umowy. Zadanie nr 2 – do 4 tygodni od daty zawarcia umowy. Zadanie nr 3 – do 4 tygodni od daty zawarcia umowy. 2) Ww. terminy oznaczają gotowość Wykonawcy do dostarczenia urządzeń do siedziby Zamawiającego. Zamawiający dostarczy Wykonawcy pisemną informację o dokładnym terminie zrealizowania dostawy. Przyjmuje się, że informacja zostanie przekazana na 7 dni przed planowanym terminem dostawy. 3) Terminy montażu i przeprowadzenia szkoleń (w zadaniach, w których jest wymagane) będą uzgadniane po otrzymaniu od Zamawiającego informacji o dokładnym terminie dostawy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Spełnienie niżej wymienionych warunków Wykonawca obowiązany jest wskazać w odniesieniu do wszystkich zadań, na które składa ofertę. Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie podobnej do objętej przedmiotem zamówienia, tj.: W zakresie Zadania nr 1: Za dostawę podobną do objętej przedmiotem zamówienia, Zamawiający uzna dostawę wyposażenia takiego jak np. meble biurowe, krzesła, szafki BHP, dozowniki, kosze na odpady itp. o wartości nie mniejszej niż 10 000 złotych (dziesięć tysięcy złotych) brutto. W przypadku dostaw nadal wykonywanych, wartość dotychczas wykonanej dostawy nie może być niższa niż 10 000 złotych (dziesięć tysięcy złotych) brutto. W zakresie Zadania nr 2: Za dostawę podobną do objętej przedmiotem zamówienia, Zamawiający uzna dostawę kontenerów do sterylizacji o wartości nie mniejszej niż 20 000 złotych (dwadzieścia tysięcy złotych) brutto. W przypadku dostaw nadal wykonywanych, wartość dotychczas wykonanej dostawy nie może być niższa niż 20 000 złotych (dwadzieścia tysięcy złotych) brutto. W zakresie Zadania nr 3: Za dostawę podobną do objętej przedmiotem zamówienia, Zamawiający uzna dostawę myjni do automatycznego mycia i dezynfekcji obuwia o wartości nie mniejszej niż 15 000 złotych (piętnaście tysięcy złotych) brutto. W przypadku dostaw nadal wykonywanych, wartość dotychczas wykonanej dostawy nie może być niższa niż 15 000 złotych (piętnaście tysięcy złotych) brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2) Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1: a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V ust. 2, tj.: a) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zmiana zawartej umowy może nastąpić w przypadku: 1) gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) wystąpią przeszkody o charakterze obiektywnym (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, w tym mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonanie umowy, inne zdarzenia niezawinione przez żadną ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania przeszkody. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; 3) w innych przypadkach, uzasadnionych interesem Zamawiającego, przy czym zmiana wymaga zgody Zamawiającego. 4) w przypadku, gdy producent Sprzętu, stanowiącego przedmiot dostawy zaprzestanie produkcji lub sprzedaży dostarczanego Sprzętu, strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w zakresie przedmiotu dostawy, przy czym określony przez strony przedmiot dostawy nie może posiadać cech i parametrów gorszych niż przedmiot zaoferowany przez Wykonawcę w treści oferty, zaś Wykonawca nie może domagać się z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia. 5) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto, wynagrodzenie netto postanie bez zmian.
IV 4 4 data 2020-04-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 - Pozostałe wyposażenie Centralnej Sterylizatorni
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 - Kontenery do sterylizacji
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33191000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3 - Myjnia - dezynfektor
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Parametry techniczne
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)