| GuidZP400 |
efb87481-1d86-4b1f-bd10-ce3881313c92
|
| Biuletyn |
532036-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Kancelaria Sejmu
|
| Regon |
00110334000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Wiejska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
4/6/8
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-902
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48226942234
|
| Zamawiajacy fax |
+48226941149
|
| Zamawiajacy email |
biuro-zam@sejm.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.sejm.gov.pl/kancelaria
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sejm.gov.pl/kancelaria
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie papierowej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Podawczy Kancelarii Sejmu, Al. Na Skarpie 16, 00-488 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa surowców cukierniczych dla punktów gastronomicznych Kancelarii Sejmu
|
| Numer referencyjny |
BIT 3021-30/20(AP)
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa surowców cukierniczych dla punktów gastronomicznych Kancelarii Sejmu. Punkty te znajdują się w budynku „K” i w budynku „F”.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15830000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2021-07-31T00:00:00+02:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 31.07.2021 r. albo do wyczerpania maksymalnej wartości umowy.
|
| Okreslenie warunkow |
Wykonawca musi posiadać zatwierdzenie zakładu i wpis do rejestru zakładów podlegających Urzędowej Kontroli Organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca musi posiadać Decyzję / Zaświadczenie / Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli sanitarnej i zatwierdzeniu zakładu do produkcji i obrotu żywności oraz Certyfikat systemu HACCP wraz z oświadczeniem lub Decyzję / Zaświadczenie / Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzający, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1) Decyzję / Zaświadczenie / Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli sanitarnej i zatwierdzeniu zakładu do produkcji i obrotu żywnością;
2) Certyfikat systemu HACCP wraz z oświadczeniem lub Decyzję / Zaświadczenie / Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzający, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z Formularzem oferty zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ i powinna zawierać Formularz asortymentowo – cenowy zgodnie z Załącznikiem nr 1. Formularz należy złożyć w postaci wydruków podpisanych przez Wykonawcę oraz w postaci elektronicznej, czyli wypełnionych przez Wykonawcę arkuszy kalkulacyjnych na płycie CD lub innym nośniku elektronicznym.
2. Do oferty należy załączyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) niniejszego ogłoszenia;
2) pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy, który Zamawiający może pobrać za pomocą bezpłatnej, ogólnodostępnej bazy danych wskazanej przez Wykonawcę (obowiązek wskazania adresu bazy nie dotyczy Wykonawców z Polski). Pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie;
3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie pisemnej;
4) zobowiązanie podmiotu, na którym polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych - w formie pisemnej;
5) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom - wskazanie przez Wykonawcę tych części zamówienia - w formie pisemnej. Nazwy firm podwykonawców, Wykonawca podaje odpowiednio w Załączniku nr 2A i w Załączniku nr 2B Rozdziału III SIWZ.
6) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 3 Rozdziału III SIWZ.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w sytuacjach przewidzianych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach:
1) zmiany nazwy, adresu, formy organizacyjnej;
2) urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć;
3) w przypadku zmiany wielkości opakowania poprzez zwiększenie lub zmniejszenie pojemności lub gramatury;
4) zmiany nazwy handlowej oferowanych artykułów.
|
| IV 4 4 data |
2020-04-27T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|