„Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni mechanicznej w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Mieście Zielona Góra – projekty realizowane poza formułą ZIT”

Data publikacji 2020-04-17
Data zakończenia 2020-04-28 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532014-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia.
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni mechanicznej w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Mieście Zielona Góra – projekty realizowane poza formułą ZIT”.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwa zadania i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy – na jedno lub wszystkie zadania.
3. Przedmiotem zamówienia jest:
1) CZĘŚĆ I – „Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni mechanicznej”,
Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostawy narzędzi i sprzętu do pracowni mechanicznej w Zespołu Szkół Technicznych ul. Wrocławska 65a, 65-218 Zielona Góra. Szczegółowy opis przedmiotu tej części zamówienia stanowi załącznik nr I.4a do SIWZ.
2) CZĘŚĆ II – „Dostawa pomocy dydaktycznych – oprogramowania do pracowni mechanicznej”,
Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostawy oprogramowania do obrabiarek sterowanych numerycznie do pracowni mechanicznej w Zespołu Szkół Technicznych ul. Wrocławska 65a, 65-218 Zielona Góra. Szczegółowy opis przedmiotu tej części zamówienia stanowi załącznik nr I.4b do SIWZ.
4. Przedmiot zamówienia należy wycenić w oparciu o Formularz cenowy, stanowiący załącznik nr I.1a – I.1b do SIWZ (zgodnie z wyborem Wykonawcy – na jedno, dwa lub wszystkie zadania).
5. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot dostawy na okres minimum 24 miesiące od dnia realizacji dostawy.
6. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SIWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SIWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SIWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia.
7. Zawarte w niniejszej SIWZ wraz załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.
8. Zgodnie z art. art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
9. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 81cad146-9a6e-4a5c-8f7a-48c2df67245e
Biuletyn 532014-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta
Regon 65423300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Podgórna
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65-424
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 0684564100,4564406 do 08
Zamawiajacy fax 068 4564155, 4564455
Zamawiajacy email zamowienia@um.zielona-gora.pl
Adres strony url www.zielonagora.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.zielonagora.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, pok.407
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni mechanicznej w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Mieście Zielona Góra – projekty realizowane poza formułą ZIT”
Numer referencyjny DO-ZP.271.25.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia. 1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni mechanicznej w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Mieście Zielona Góra – projekty realizowane poza formułą ZIT”. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwa zadania i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy – na jedno lub wszystkie zadania. 3. Przedmiotem zamówienia jest: 1) CZĘŚĆ I – „Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni mechanicznej”, Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostawy narzędzi i sprzętu do pracowni mechanicznej w Zespołu Szkół Technicznych ul. Wrocławska 65a, 65-218 Zielona Góra. Szczegółowy opis przedmiotu tej części zamówienia stanowi załącznik nr I.4a do SIWZ. 2) CZĘŚĆ II – „Dostawa pomocy dydaktycznych – oprogramowania do pracowni mechanicznej”, Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostawy oprogramowania do obrabiarek sterowanych numerycznie do pracowni mechanicznej w Zespołu Szkół Technicznych ul. Wrocławska 65a, 65-218 Zielona Góra. Szczegółowy opis przedmiotu tej części zamówienia stanowi załącznik nr I.4b do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia należy wycenić w oparciu o Formularz cenowy, stanowiący załącznik nr I.1a – I.1b do SIWZ (zgodnie z wyborem Wykonawcy – na jedno, dwa lub wszystkie zadania). 5. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot dostawy na okres minimum 24 miesiące od dnia realizacji dostawy. 6. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SIWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SIWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SIWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia. 7. Zawarte w niniejszej SIWZ wraz załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu. 8. Zgodnie z art. art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 9. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): a) CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA Główny kod: 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne Dodatkowe kody: 31720000-9 – Urządzenia elektromechaniczne 42670000-3 – Części i akcesoria do obrabiarek b) CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA Główny kod: 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne Dodatkowe kody: 42670000-3 – Części i akcesoria do obrabiarek 48100000-9 – Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Uwaga: zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy pzp Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenie ww. dokumentu w przypadku wskazania przez niego w pkt 1d) formularza oferty (wg załącznika nr I.1 do SIWZ) adresu internetowego ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których możliwe jest samodzielne pobranie tego dokumentu przez Zamawiającego;
Inne dokumenty niewymienione 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr I.1 do SIWZ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika Nr I.2 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 4) wypełniony i podpisany Formularz cenowy, stanowiący załączniki nr I.1a i I.1b do SIWZ (zgodnie z wyborem Wykonawcy – na jedno, dwa lub wszystkie zadania. 2. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy, który złożył ofertę – przekazane Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej bip.zielonagora.pl informacji z sesji otwarcia ofert: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu; 3. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Uwaga: zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy pzp Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenie ww. dokumentu w przypadku wskazania przez niego w pkt 1d) formularza oferty (wg załącznika nr I.1 do SIWZ) adresu internetowego ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których możliwe jest samodzielne pobranie tego dokumentu przez Zamawiającego; UWAGA: 4. Dokumenty i oświadczenia wymienione w: 1) pkt 7.1. SIWZ – składają wraz z ofertą wszyscy Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu - dokumenty i oświadczenia muszą być aktualne na dzień złożenia oferty; 2) pkt 7.2. SIWZ – w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie bip.zielonagora.pl informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w pkt 28.4) SIWZ składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty, z wyjątkiem przypadku gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę lub złożono tylko jedną ofertę częściową na daną część zamówienia; 3) pkt 7.3. SIWZ – składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w terminie wyznaczonym w wezwaniu, o którym mowa w pkt 32.3. SIWZ – dokumenty i oświadczenia muszą być aktualne na dzień ich złożenia. 5. Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 7.1. – 7.4. SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione. 6. Dokumenty i oświadczenia składane przez podmioty lub osoby spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 6.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 7.3.1) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.1. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty i oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z wymaganiami pkt 8.1. SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z pkt 46 SIWZ
IV 4 4 data 2020-04-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1) Oferty w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój 407 w terminie do dnia 28 kwietnia 2020 roku do godz. 10:00. 2) Komisja dokona otwarcia ofert w dniu 28 kwietnia 2020 roku o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego tzn. w Urzędzie Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22,pokój nr 810.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni mechanicznej”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostawy narzędzi i sprzętu do pracowni mechanicznej w Zespołu Szkół Technicznych ul. Wrocławska 65a, 65-218 Zielona Góra. Szczegółowy opis przedmiotu tej części zamówienia stanowi załącznik nr I.4a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Dostawa pomocy dydaktycznych – oprogramowania do pracowni mechanicznej”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostawy oprogramowania do obrabiarek sterowanych numerycznie do pracowni mechanicznej w Zespołu Szkół Technicznych ul. Wrocławska 65a, 65-218 Zielona Góra. Szczegółowy opis przedmiotu tej części zamówienia stanowi załącznik nr I.4b do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria skrócenie terminu realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)