Zakup usług wsparcia technicznego oraz licencji w zakresie oprogramowania i urządzeń będących w dyspozycji NID

Data publikacji 2020-04-20
Data zakończenia 2020-04-29 00:00:00
Instytucja Narodowy Instytut Dziedzictwa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532404-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 726110006, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług wsparcia technicznego oraz licencji w zakresie oprogramowania i urządzeń będących w dyspozycji Narodowego Instytutu Dziedzictwa, w podziale na sześć części zamówienia:
Cześć 1 Usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania Oracle Database Standard:
• Oracle Database Standard Edition One - Processor Perpetual 18865957 FULL USE
2 licencje - data odnowienia 31 marca 2020 r.
• Oracle Database Standard Edition One – Processor Perpetual 19347259 FULL USE
• 2 licencje - data odnowienia 31 marca 2020 r.
Część 2 Usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania VMware:
• 1x Basic Support Coverage VMware vCenter Server 6 Standard for vSphere 6 (Per Instance)
• 12x Basic Support Coverage VMware vSphere 6 Standard for 1 processor
• 1x Basic Support Coverage VMware vSphere 6 Essentials Plus Kit for 3 hosts

Część 3 Usługi wsparcia technicznego dla urządzeń NetApp - serwis producenta:
Przedłużenie świadczenia serwisu pogwarancyjnego realizowanego przez producenta, dla 3 sztuk macierzy dyskowych Netapp będących w posiadaniu Zamawiającego.
Modele i Nr seryjne macierzy, których dotyczy świadczenie:
FAS2240-4 (2 kontrolery)
System ID: 1913314047 / Serial Number: 210000060497
System ID: 1914451322 / Serial Number: 210000060502
E2700 (2-kontrolery)
Serial Number: 721542500274
E2800 (2-kontrolery)
Serial Number: 721747500184

Część 4 Usługi wsparcia technicznego dla urządzeń NetApp - serwis wykonawcy:
Przedłużenie świadczenia serwisu pogwarancyjnego realizowanego przez Wykonawcę, dla macierzy dyskowej Netapp będącej w posiadaniu Zamawiającego.
Modele i Nr seryjne macierzy, których dotyczy świadczenie:
FAS2240-4 (2 kontrolery)
System ID: 1887831488 / Serial Number: 200000605686
System ID: 1887832638 / Serial Number: 200000605698

Część 5 Usługi wsparcia technicznego i gwarancji dla serwerów:
Przedłużenie świadczenia serwisu gwarancyjnego realizowanego przez producenta sprzętu, dla serwerów Fujitsu będących w posiadaniu Zamawiającego.
Modele i Nr seryjne serwerów, których dotyczy świadczenie:
1) FUJITSU PRIMERGY RX2540 M1, nr ser. YLVT009710,
data wygaśnięcia gwarancji: 13.11.2020 r.
2) FUJITSU PRIMERGY RX2540 M1, nr ser. YLVT009711,
data wygaśnięcia gwarancji: 13.11.2020 r.
3) FUJITSU PRIMERGY RX300 S7, nr ser. YLAR018778,
data wygaśnięcia gwarancji: 09.08.2020 r.
4) FUJITSU PRIMERGY RX300 S7, nr ser. YLAR038920,
data wygaśnięcia gwarancji: 09.08.2020 r.
5) FUJITSU PRIMERGY RX100 S7p, nr ser. YLLG005550,
data wygaśnięcia gwarancji: 09.08.2020 r.
oraz
6) FUJITSU PRIMERGY RX300 S8, nr ser. YLNT018364,
data wygaśnięcia gwarancji: 03.09.2019 r.

Część 6 Licencje na systemy operacyjne i oprogramowanie:
1) Microsoft Windows Server 2019 Standard OLP 16Lic NL Gov CoreLic lub równoważny* - 4 kpl.
Licencje umożliwiające uruchomienie minimum 4 maszyn wirtualnych na dwóch serwerach fizycznych a w razie skorzystania z prawa opcji - maksimum 6 maszyn wirtualnych na trzech serwerach fizycznych.
2) Windows Server External Connector OLP – 1 licencja.
Licencja uprawniająca do uzyskiwania dostępu nazwanym użytkownikom zewnętrznym do jednego serwera z oprogramowaniem Windows Server.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.
3. [Prawo opcji] W ramach Części 6 - Licencje na systemy operacyjne i oprogramowanie, Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 uPzp. Korzystając z prawa opcji, Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego na licencję Microsoft Windows Server 2019 Standard OLP 16Lic NL Gov CoreLic (4 kpl.) o dodatkowe ilości licencji (maksymalnie 2 dodatkowe komplety). Warunki skorzystania z prawa opcji oraz warunki realizacji zakresu zamówienia objętego opcją, zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) i we wzorze umowy (załącznik nr 5 B).
4. We wszystkich przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Użyte w SIWZ określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami: lub równoważne. Proponowane rozwiązania równoważne muszą być o takich samych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych lub je przewyższać.
5. Zgodnie z art. 30 ust. 5 uPzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4e3a6bbc-973a-49b0-85c9-580838eca53c
Biuletyn 532404-N-2020
Zamawiajacy nazwa Narodowy Instytut Dziedzictwa
Regon 15263890000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kopernika
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-924
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 826 93 52
Zamawiajacy fax 22 826 17 14
Zamawiajacy email mmarzec@nid.pl
Adres strony url https://www.nid.pl/pl/O_NID/Ogloszenia/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl w trybie przepisu art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp” lub „ustawa”: Kancelaria Radcy Prawnego Lidia Szczęsna, ul. Borowego 5 lok. 10, 01-357 Warszawa Miejsce prowadzenia działalności i adres do korespondencji: Al. Wojska Polskiego 41 lok. 41, 01-503 Warszawa Tel. : (+48) 22 241 17 14, e-mail: zamowienia@bsskancelaria.pl Godziny pracy biura: 9.00-17.00, dalej jako: „Pełnomocnik Zamawiającego"
Informacje dodatkowe zamawiajacy Zamawiającym jest: Narodowy Instytut Dziedzictwa ul. Kopernika 36/40 00-924 Warszawa NIP: 526-26-54-633 REGON: 015263890 Nr telefonu: 22 826 93 52 Nr faksu: 22 826 17 14 Strona internetowa: www.nid.pl e-mail:info@nid.pl na rzecz którego działa w trybie przepisu art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp” lub „ustawa”: Kancelaria Radcy Prawnego Lidia Szczęsna, ul. Borowego 5 lok. 10, 01-357 Warszawa Miejsce prowadzenia działalności i adres do korespondencji: Al. Wojska Polskiego 41 lok. 41, 01-503 Warszawa Tel. : (+48) 22 241 17 14, e-mail: zamowienia@bsskancelaria.pl Godziny pracy biura: 9.00-17.00, dalej jako: „Pełnomocnik Zamawiającego"
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.nid.pl/pl/O_NID/Ogloszenia/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.nid.pl/pl/O_NID/Ogloszenia/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres sekretariat Kancelarii Radcy Prawnego Lidii Szczęsnej, znajdujący się pod adresem: Al. Wojska Polskiego 41 lok. 41, 01-503 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup usług wsparcia technicznego oraz licencji w zakresie oprogramowania i urządzeń będących w dyspozycji NID
Numer referencyjny ZP/NID/7/2020
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług wsparcia technicznego oraz licencji w zakresie oprogramowania i urządzeń będących w dyspozycji Narodowego Instytutu Dziedzictwa, w podziale na sześć części zamówienia: Cześć 1 Usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania Oracle Database Standard: • Oracle Database Standard Edition One - Processor Perpetual 18865957 FULL USE 2 licencje - data odnowienia 31 marca 2020 r. • Oracle Database Standard Edition One – Processor Perpetual 19347259 FULL USE • 2 licencje - data odnowienia 31 marca 2020 r. Część 2 Usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania VMware: • 1x Basic Support Coverage VMware vCenter Server 6 Standard for vSphere 6 (Per Instance) • 12x Basic Support Coverage VMware vSphere 6 Standard for 1 processor • 1x Basic Support Coverage VMware vSphere 6 Essentials Plus Kit for 3 hosts Część 3 Usługi wsparcia technicznego dla urządzeń NetApp - serwis producenta: Przedłużenie świadczenia serwisu pogwarancyjnego realizowanego przez producenta, dla 3 sztuk macierzy dyskowych Netapp będących w posiadaniu Zamawiającego. Modele i Nr seryjne macierzy, których dotyczy świadczenie: FAS2240-4 (2 kontrolery) System ID: 1913314047 / Serial Number: 210000060497 System ID: 1914451322 / Serial Number: 210000060502 E2700 (2-kontrolery) Serial Number: 721542500274 E2800 (2-kontrolery) Serial Number: 721747500184 Część 4 Usługi wsparcia technicznego dla urządzeń NetApp - serwis wykonawcy: Przedłużenie świadczenia serwisu pogwarancyjnego realizowanego przez Wykonawcę, dla macierzy dyskowej Netapp będącej w posiadaniu Zamawiającego. Modele i Nr seryjne macierzy, których dotyczy świadczenie: FAS2240-4 (2 kontrolery) System ID: 1887831488 / Serial Number: 200000605686 System ID: 1887832638 / Serial Number: 200000605698 Część 5 Usługi wsparcia technicznego i gwarancji dla serwerów: Przedłużenie świadczenia serwisu gwarancyjnego realizowanego przez producenta sprzętu, dla serwerów Fujitsu będących w posiadaniu Zamawiającego. Modele i Nr seryjne serwerów, których dotyczy świadczenie: 1) FUJITSU PRIMERGY RX2540 M1, nr ser. YLVT009710, data wygaśnięcia gwarancji: 13.11.2020 r. 2) FUJITSU PRIMERGY RX2540 M1, nr ser. YLVT009711, data wygaśnięcia gwarancji: 13.11.2020 r. 3) FUJITSU PRIMERGY RX300 S7, nr ser. YLAR018778, data wygaśnięcia gwarancji: 09.08.2020 r. 4) FUJITSU PRIMERGY RX300 S7, nr ser. YLAR038920, data wygaśnięcia gwarancji: 09.08.2020 r. 5) FUJITSU PRIMERGY RX100 S7p, nr ser. YLLG005550, data wygaśnięcia gwarancji: 09.08.2020 r. oraz 6) FUJITSU PRIMERGY RX300 S8, nr ser. YLNT018364, data wygaśnięcia gwarancji: 03.09.2019 r. Część 6 Licencje na systemy operacyjne i oprogramowanie: 1) Microsoft Windows Server 2019 Standard OLP 16Lic NL Gov CoreLic lub równoważny* - 4 kpl. Licencje umożliwiające uruchomienie minimum 4 maszyn wirtualnych na dwóch serwerach fizycznych a w razie skorzystania z prawa opcji - maksimum 6 maszyn wirtualnych na trzech serwerach fizycznych. 2) Windows Server External Connector OLP – 1 licencja. Licencja uprawniająca do uzyskiwania dostępu nazwanym użytkownikom zewnętrznym do jednego serwera z oprogramowaniem Windows Server. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia. 3. [Prawo opcji] W ramach Części 6 - Licencje na systemy operacyjne i oprogramowanie, Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 uPzp. Korzystając z prawa opcji, Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego na licencję Microsoft Windows Server 2019 Standard OLP 16Lic NL Gov CoreLic (4 kpl.) o dodatkowe ilości licencji (maksymalnie 2 dodatkowe komplety). Warunki skorzystania z prawa opcji oraz warunki realizacji zakresu zamówienia objętego opcją, zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) i we wzorze umowy (załącznik nr 5 B). 4. We wszystkich przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Użyte w SIWZ określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami: lub równoważne. Proponowane rozwiązania równoważne muszą być o takich samych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych lub je przewyższać. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 5 uPzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Szczegółowe informacje dot. terminu realizacji zamówienia: Części 1-5: Usługi wsparcia będą świadczone przez okres 12 miesięcy od daty wskazanej w OPZ. Część 6: Dostarczone licencje powinny byc bezterminowe. Wykonawca jest zobligowany dostarczyć Zamawiającemu dokumenty/certyfikaty potwierdzające zakup dla Zamawiającego odpowiednio usług lub licencji objętych zamówieniem w terminie wynikającym z oferty Wykonawcy, nie dłuższym niż 18 dni roboczych od dnia zawarcia umowy (skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia: 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. 2. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) uPzp, Wykonawcy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SIWZ będzie stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw do wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SIWZ. 4. Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX ust. 6 SIWZ, dotyczących podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a uPzp. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 6 SIWZ składa każdy z nich. 6. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 6.1. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX ust. 6 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2. jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia odpowiednich oświadczeń lub dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX ust. 6 SIWZ w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazane przez Wykonawcę dokumenty lub oświadczenia. Jeśli wskazane przez Wykonawcę do pobrania ww. dokumenty są w języku obcym, Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę tłumaczenia tych dokumentów na język polski. 8. Forma składanych dokumentów: 8.1. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a uPzp oraz dotyczące podwykonawcy, składane są w oryginale. 8.2. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1., składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną. 8.3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 9. W postępowaniu zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm. - dalej “Rozporządzenie”). 10. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 7 Rozporządzenia, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 uPzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 uPzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 11. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, będą zawierały błędy lub będą budziły wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 12. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 13. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. PODWYKONAWCY: 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 uPzp i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy, wymagane w SIWZ. 4. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: część 1 - 450 zł, część 2 - 630 zł, część 3 - 490 zł, część 4 - 360 zł, część 5 - 640 zł, część 6 - 800 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BGK: 02 1130 1017 0020 1462 2390 0001 podając w tytule: „WADIUM - Zakup usług wsparcia technicznego oraz licencji w zakresie oprogramowania i urządzeń będących w dyspozycji NID, ZP/NID/7/2020, część ….” 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w ust. 2 pkt 2)-5), oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w sekretariacie Pełnomocnika Zamawiającego. 6. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednoznacznie wynikać: 1) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego) 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem 3) kwota gwarancji/poręczenia 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą 5) bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Część 1-5: 1. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej Umowie w stosunku do treści oferty. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy możliwa jest w przypadkach, zakresie i na warunkach określonych poniżej. 3. Przewiduje się zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia: 1) gdy dochowanie terminu jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą, która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania zamówienia 2) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć 3) gdy konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji lub innych terminów określonych w OPZ, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego W ww. przypadkach, termin może ulec wydłużeniu nie więcej niż o czas trwania ww. przeszkód. 4. Możliwa jest zmiana umowy: 1) w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie, 2) w przypadkach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, a niepozwalających na realizację umowy zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, - w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, wynagrodzenie Wykonawcy, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu zamówienia. 3) w przypadkach określonych w § 15 ust. 4 4) w razie wycofania z obrotu produktu objętego zamówieniem - dopuszcza się zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w OPZ, przy czym cena wskazana w ofercie Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu 5. Zamawiający na podstawie art. 142 ust. 5 ustawy Pzp, przewiduje dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy za realizację umowy, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - na zasadach i w sposób określony w ust. 6 - 15 - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę, o wartość wzrostu tych kosztów. 6. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku, o którym mowa w ust. 5 pkt 1) będzie dotyczyć wyłącznie części przedmiotu umowy wykonanej w terminie przewidzianym umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. Wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 7. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 5 pkt 2), 3) lub 4), będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub wysokość minimalnej stawki godzinowej, lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne oraz zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych. 8. W przypadku, o którym mowa w ust. 5 pkt 2), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń lub wysokości minimalnej stawki godzinowej pracowników i osób realizujących przedmiot umowy, do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia lub minimalnej stawki godzinowej. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników i osób realizujących zamówienie, o których mowa powyżej, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy. 9. W przypadku, o którym mowa w ust. 5 pkt 3) i 4), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia zaangażowanym przez Wykonawcę osobom realizującym zamówienie. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób, o których mowa powyżej, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują one prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy. 10. W celu zawarcia aneksu, każda ze Stron, w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonujących tych zmian, do 30 dnia od dnia ich wejścia w życie, dnia może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 11. Jeżeli z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia występuje Wykonawca, jest on zobowiązany dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania umowy, w szczególności: 1) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed, jak i po zmianie) osób realizujących zamówienie, wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 5 pkt 2, lub 2) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed, jak i po zmianie) osób realizujących zamówienie, wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 5 pkt 3 12. Jeżeli z wnioskiem o zmianę występuje Zamawiający, w przypadkach, o których mowa w ust. 5 pkt 2)-4), jest on uprawniony do zobowiązania Wykonawcy do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 7 dni, dokumentów z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiana ta ma wpływ na koszty wykonania umowy. 13. W terminie 10 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 10, Strona, która otrzymała wniosek, przekaże drugiej Stronie informację o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem. 14. W razie niezatwierdzenia wniosku lub częściowego zatwierdzenia wniosku, Strona może wniosek ponowić. 15. Zawarcie aneksu nastąpi nie później niż w terminie 10 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Aneks będzie obowiązywał od dnia jego zawarcia ze skutkiem od dnia wejścia w życie zmian przepisów będących podstawą do zmiany wysokości wynagrodzenia albo od dnia zawnioskowanego przez Stronę, jeżeli będzie to termin późniejszy. Część 6: 1. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej Umowie w stosunku do treści oferty. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy możliwa jest w przypadkach, zakresie i na warunkach określonych poniżej. 3. Przewiduje się zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia: 1) gdy dochowanie terminu jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą, która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania zamówienia 2) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć 3) gdy konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji lub innych terminów określonych w OPZ, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego W ww. przypadkach, termin może ulec wydłużeniu nie więcej niż o czas trwania ww. przeszkód. 4. Możliwa jest zmiana umowy: 1) w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie, 2) w przypadkach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, a niepozwalających na realizację umowy zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, - w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, wynagrodzenie Wykonawcy, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu zamówienia. 3) w przypadkach określonych w § 15 ust. 4 4) w razie wycofania z obrotu produktu objętego zamówieniem - dopuszcza się zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w OPZ, przy czym cena wskazana w ofercie Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu.
IV 4 4 data 2020-04-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 COVID-19 1. Strony niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. Strony umowy potwierdzają ten wpływ dołączając do informacji, o której mowa powyżej, oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć w szczególności: 1) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia; 2) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych; 3) poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U.z 2020 r., poz. 374 ze zm.) 4) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych; 5) okoliczności, o których mowa w pkt 1-4, w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. 2. Każda ze Stron umowy może żądać przedstawienia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy. 3. Strona umowy, na podstawie otrzymanych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1 i 2, w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania, przekazuje drugiej Stronie swoje stanowisko, wraz z uzasadnieniem, odnośnie do wpływu okoliczności, o których mowa w ust. 1, na należyte jej wykonanie. Jeżeli Strona umowy otrzymała kolejne oświadczenia lub dokumenty, termin liczony jest od dnia ich otrzymania. 4. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w ust. 1, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy, może w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonać zmiany umowy, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, w szczególności przez: 1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, 2) zmianę sposobu wykonywania dostaw lub usług 3) zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy - o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. 5. Strona umowy, w stanowisku, o którym mowa w ust. 3, przedstawia wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte jej wykonanie oraz wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, na zasadność ustalenia i dochodzenia tych kar lub odszkodowań, lub ich wysokość.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania Oracle Database Standard
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 15011,54
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Szczegółowe informacje dot. terminu realizacji: Usługi wsparcia będą świadczone przez okres 12 miesięcy od daty wskazanej w OPZ. Wykonawca jest zobligowany dostarczyć Zamawiającemu dokumenty/certyfikaty potwierdzające zakup dla Zamawiającego odpowiednio usług lub licencji objętych zamówieniem w terminie wynikającym z oferty Wykonawcy, nie dłuższym niż 18 dni roboczych od dnia zawarcia umowy (skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. 3. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) uPzp. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 uPzp.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług wsparcia technicznego oraz licencji w zakresie oprogramowania i urządzeń będących w dyspozycji Narodowego Instytutu Dziedzictwa. Cześć 1 Usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania Oracle Database Standard: • Oracle Database Standard Edition One - Processor Perpetual 18865957 FULL USE 2 licencje - data odnowienia 31 marca 2020 r. • Oracle Database Standard Edition One – Processor Perpetual 19347259 FULL USE • 2 licencje - data odnowienia 31 marca 2020 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia. 3. We wszystkich przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Użyte w SIWZ określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami: lub równoważne. Proponowane rozwiązania równoważne muszą być o takich samych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych lub je przewyższać. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 uPzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania VMware
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 21100,23
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Szczegółowe informacje dot. terminu realizacji: Usługi wsparcia będą świadczone przez okres 12 miesięcy od daty wskazanej w OPZ Wykonawca jest zobligowany dostarczyć Zamawiającemu dokumenty/certyfikaty potwierdzające zakup dla Zamawiającego odpowiednio usług lub licencji objętych zamówieniem w terminie wynikającym z oferty Wykonawcy, nie dłuższym niż 18 dni roboczych od dnia zawarcia umowy (skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. 3. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) uPzp. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 uPzp.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług wsparcia technicznego oraz licencji w zakresie oprogramowania i urządzeń będących w dyspozycji Narodowego Instytutu Dziedzictwa. Część 2 Usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania VMware: • 1x Basic Support Coverage VMware vCenter Server 6 Standard for vSphere 6 (Per Instance) • 12x Basic Support Coverage VMware vSphere 6 Standard for 1 processor • 1x Basic Support Coverage VMware vSphere 6 Essentials Plus Kit for 3 hosts 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia. 3. We wszystkich przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Użyte w SIWZ określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami: lub równoważne. Proponowane rozwiązania równoważne muszą być o takich samych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych lub je przewyższać. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 uPzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Usługi wsparcia technicznego dla urządzeń NetApp - serwis producenta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 16574,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Szczegółowe informacje dot. terminu realizacji: Usługi wsparcia będą świadczone przez okres 12 miesięcy od daty wskazanej w OPZ. Wykonawca jest zobligowany dostarczyć Zamawiającemu dokumenty/certyfikaty potwierdzające zakup dla Zamawiającego odpowiednio usług lub licencji objętych zamówieniem w terminie wynikającym z oferty Wykonawcy, nie dłuższym niż 18 dni roboczych od dnia zawarcia umowy (skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. 3. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) uPzp. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 uPzp.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług wsparcia technicznego oraz licencji w zakresie oprogramowania i urządzeń będących w dyspozycji Narodowego Instytutu Dziedzictwa. Część 3 Usługi wsparcia technicznego dla urządzeń NetApp - serwis producenta: Przedłużenie świadczenia serwisu pogwarancyjnego realizowanego przez producenta, dla 3 sztuk macierzy dyskowych Netapp będących w posiadaniu Zamawiającego. Modele i Nr seryjne macierzy, których dotyczy świadczenie: FAS2240-4 (2 kontrolery) System ID: 1913314047 / Serial Number: 210000060497 System ID: 1914451322 / Serial Number: 210000060502 E2700 (2-kontrolery) Serial Number: 721542500274 E2800 (2-kontrolery) Serial Number: 721747500184 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia. 3. We wszystkich przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Użyte w SIWZ określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami: lub równoważne. Proponowane rozwiązania równoważne muszą być o takich samych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych lub je przewyższać. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 uPzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Usługi wsparcia technicznego dla urządzeń NetApp - serwis wykonawcy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Szczegółowe informacje dot. terminu realizacji: Usługi wsparcia będą świadczone przez okres 12 miesięcy od daty wskazanej w OPZ. Wykonawca jest zobligowany dostarczyć Zamawiającemu dokumenty/certyfikaty potwierdzające zakup dla Zamawiającego odpowiednio usług lub licencji objętych zamówieniem w terminie wynikającym z oferty Wykonawcy, nie dłuższym niż 18 dni roboczych od dnia zawarcia umowy (skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. 3. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) uPzp. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 uPzp.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług wsparcia technicznego oraz licencji w zakresie oprogramowania i urządzeń będących w dyspozycji Narodowego Instytutu Dziedzictwa. Część 4 Usługi wsparcia technicznego dla urządzeń NetApp - serwis wykonawcy: Przedłużenie świadczenia serwisu pogwarancyjnego realizowanego przez Wykonawcę, dla macierzy dyskowej Netapp będącej w posiadaniu Zamawiającego. Modele i Nr seryjne macierzy, których dotyczy świadczenie: FAS2240-4 (2 kontrolery) System ID: 1887831488 / Serial Number: 200000605686 System ID: 1887832638 / Serial Number: 200000605698 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia. 3. We wszystkich przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Użyte w SIWZ określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami: lub równoważne. Proponowane rozwiązania równoważne muszą być o takich samych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych lub je przewyższać. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 uPzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Usługi wsparcia technicznego i gwarancji dla serwerów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 17407,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Szczegółowe informacje dot. terminu realizacji: Usługi wsparcia będą świadczone przez okres 12 miesięcy od daty wskazanej w OPZ. Wykonawca jest zobligowany dostarczyć Zamawiającemu dokumenty/certyfikaty potwierdzające zakup dla Zamawiającego odpowiednio usług lub licencji objętych zamówieniem w terminie wynikającym z oferty Wykonawcy, nie dłuższym niż 18 dni roboczych od dnia zawarcia umowy (skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. 3. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) uPzp. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 uPzp.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług wsparcia technicznego oraz licencji w zakresie oprogramowania i urządzeń będących w dyspozycji Narodowego Instytutu Dziedzictwa. Część 5 Usługi wsparcia technicznego i gwarancji dla serwerów: Przedłużenie świadczenia serwisu gwarancyjnego realizowanego przez producenta sprzętu, dla serwerów Fujitsu będących w posiadaniu Zamawiającego. Modele i Nr seryjne serwerów, których dotyczy świadczenie: 1) FUJITSU PRIMERGY RX2540 M1, nr ser. YLVT009710, data wygaśnięcia gwarancji: 13.11.2020 r. 2) FUJITSU PRIMERGY RX2540 M1, nr ser. YLVT009711, data wygaśnięcia gwarancji: 13.11.2020 r. 3) FUJITSU PRIMERGY RX300 S7, nr ser. YLAR018778, data wygaśnięcia gwarancji: 09.08.2020 r. 4) FUJITSU PRIMERGY RX300 S7, nr ser. YLAR038920, data wygaśnięcia gwarancji: 09.08.2020 r. 5) FUJITSU PRIMERGY RX100 S7p, nr ser. YLLG005550, data wygaśnięcia gwarancji: 09.08.2020 r. oraz 6) FUJITSU PRIMERGY RX300 S8, nr ser. YLNT018364, data wygaśnięcia gwarancji: 03.09.2019 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia. 3. We wszystkich przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Użyte w SIWZ określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami: lub równoważne. Proponowane rozwiązania równoważne muszą być o takich samych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych lub je przewyższać. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 uPzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Licencje na systemy operacyjne i oprogramowanie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 26965,15
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 18
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Szczegółowe informacje dot. terminu realizacji: Dostarczone licencje powinny byc bezterminowe. Wykonawca jest zobligowany dostarczyć Zamawiającemu dokumenty/certyfikaty potwierdzające zakup dla Zamawiającego odpowiednio usług lub licencji objętych zamówieniem w terminie wynikającym z oferty Wykonawcy, nie dłuższym niż 18 dni roboczych od dnia zawarcia umowy (skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. 3. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) uPzp. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 uPzp. 9. Szacunkowa wartość zamówienia: zamówienie podstawowe-20489,19 zł, szacowanie z opcją 26965,15 zł.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług wsparcia technicznego oraz licencji w zakresie oprogramowania i urządzeń będących w dyspozycji Narodowego Instytutu Dziedzictwa. Część 6 Licencje na systemy operacyjne i oprogramowanie: 1) Microsoft Windows Server 2019 Standard OLP 16Lic NL Gov CoreLic lub równoważny* - 4 kpl. Licencje umożliwiające uruchomienie minimum 4 maszyn wirtualnych na dwóch serwerach fizycznych a w razie skorzystania z prawa opcji - maksimum 6 maszyn wirtualnych na trzech serwerach fizycznych 2) Windows Server External Connector OLP – 1 licencja. Licencja uprawniająca do uzyskiwania dostępu nazwanym użytkownikom zewnętrznym do jednego serwera z oprogramowaniem Windows Server. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia. 3. [Prawo opcji] W ramach Części 6 - Licencje na systemy operacyjne i oprogramowanie, Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 uPzp. Korzystając z prawa opcji, Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego na licencję Microsoft Windows Server 2019 Standard OLP 16Lic NL Gov CoreLic (4 kpl.) o dodatkowe ilości licencji (maksymalnie 2 dodatkowe komplety). Warunki skorzystania z prawa opcji oraz warunki realizacji zakresu zamówienia objętego opcją, zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) i we wzorze umowy (załącznik nr 5 B). 4. We wszystkich przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Użyte w SIWZ określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami: lub równoważne. Proponowane rozwiązania równoważne muszą być o takich samych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych lub je przewyższać. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 5 uPzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)