Zakup maszyn warsztatowych oraz instalacji systemu sprężonego powietrza

Data publikacji 2020-04-20
Data zakończenia 2020-05-08 00:00:00
Instytucja "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Maszyny przemysłowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532493-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 420000006, 426330002, 426300001, 429242001, 386361106, 424134008, 421236106
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych maszyn warsztatowych:
Lp. Część Przedmiot zamówienia Ilość [szt.]
1 Część 1 ZAGINARKA SEGMENTOWA 1
2 Część 2 PIONOWA PRZECINARKA TAŚMOWA 1
3 Część 3 GIĘTARKA MECHANICZNA DO RUR 1
4 Część 4 PIASKARKA KABINOWA 1
5 Część 5 ZNAKOWARKA FIBER 1
6 Część 6 PODNOŚNIK MASZTOWY 1
7 Część 7 SPRĘŻARKA WRAZ Z OSPRZĘTEM INSTALACYJNYM 1

Szczegółowy Opis każdej pozycji przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

2. Zamawiający wymaga, aby maszyny stanowiące przedmiot zamówienia, wskazany w OPZ, były fabrycznie nowe, nieużywane, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne, gotowe do pracy oraz wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2018, bądź w latach następnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 df82964d-d809-4a88-906f-b8aa25d2d033
Biuletyn 532493-N-2020
Zamawiajacy nazwa "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
Regon 10052223800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Targowa
Zamawiajacy adres numer domu 1/3
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-022
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 233 50 53
Zamawiajacy fax 42 638 59 58
Zamawiajacy email zamowienia@ec1lodz.pl
Adres strony url http://www.bip.ec1lodz.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Rozwój funkcji wystawienniczo-edukacyjnych Centrum Nauki i Techniki w Łodzi wraz z zapleczem warsztatowym (numer umowy o dofinansowanie: UDA-RPLD.06.01.01-10-0001/17-00)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/transakcja/329827
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/transakcja/329827
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/transakcja/329827
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres „EC1 Łódź - Miasto Kultury” w Łodzi, ul. Targowa 1/3, 90-022 Łódź, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Zakup maszyn warsztatowych oraz instalacji systemu sprężonego powietrza
Numer referencyjny 167/DSE/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych maszyn warsztatowych: Lp. Część Przedmiot zamówienia Ilość [szt.] 1 Część 1 ZAGINARKA SEGMENTOWA 1 2 Część 2 PIONOWA PRZECINARKA TAŚMOWA 1 3 Część 3 GIĘTARKA MECHANICZNA DO RUR 1 4 Część 4 PIASKARKA KABINOWA 1 5 Część 5 ZNAKOWARKA FIBER 1 6 Część 6 PODNOŚNIK MASZTOWY 1 7 Część 7 SPRĘŻARKA WRAZ Z OSPRZĘTEM INSTALACYJNYM 1 Szczegółowy Opis każdej pozycji przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga, aby maszyny stanowiące przedmiot zamówienia, wskazany w OPZ, były fabrycznie nowe, nieużywane, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne, gotowe do pracy oraz wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2018, bądź w latach następnych.
Cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (o ile nie można go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych).
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie żąda dokumentów.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie żąda dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione I. Treść oferty stanowią następujące dokumenty: 1. FORMULARZ OFERTY – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 3 do SIWZ), składany w oryginale. 2. FORMULARZ ASORTYMENTOWY – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem (wg zał. nr 3.1.-3.7. do SIWZ). W FORMULARZU ASORTYMENTOWYM Wykonawca zobowiązany jest podać: - producenta oferowanej maszyny, - model oferowanej maszyny, - szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia dostępne na stronie internetowej (wskazać adres strony, jeśli istnieje), - parametry oferowanej maszyny. UWAGA: Nie podanie tych informacji w treści FORMULARZA ASORTYMENTOWEGO spowoduje odrzucenie oferty. FORMULARZ ASORTYMENTOWY, wypełniony i podpisany należy złożyć w oryginale. II. Wraz z ofertą, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia/dokumenty: 1. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (OŚWIADCZENIE WSTĘPNE) (wg załącznika nr 4 do SIWZ), składane w oryginale. 2. ORYGINAŁ PEŁNOMOCNICTWA lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t. jedn. Dz.U. 2019 poz. 1000 ze zm.), dla pełnomocnictwa tego nie jest wymagane uiszczenie opłaty. III. OŚWIADCZENIA SKŁADANE PO TERMINIE SKŁADANIA OFERT - BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO: OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ co Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu albo braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, składane w oryginale. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określa: 1) § 7 Istotnych postanowień umowy stanowiącej Załącznik nr 2.1; 2) § 8 Istotnych postanowień umowy stanowiącej Załączniki nr 2.2 oraz 2.3. 2. Strony zastrzegają prawo zmiany treści umowy dotyczących: 1) Zmiana parametrów technicznych wskazanych w OPZ, jeżeli jednocześnie będą zaoferowane równorzędne lub lepsze parametry techniczne oraz zostanie osiągnięty cel i funkcjonalność opisanego w OPZ elementu przedmiotu umowy, 2) Zmiana terminu dostawy : a) w przypadku gdy pomieszczenia, w których ma być zamontowana maszyna nie będzie przygotowane do montażu, jednak nie dłużej niż w ciągu 5 miesięcy od daty podpisania umowy; b) przypadku wystąpienia przyczyny zewnętrznej, niezależnej od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkującej niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy lub w sposób znaczny utrudniający jej realizację, w tym będącej wynikiem zagrożenia epidemiologicznego lub będącej wynikiem działań podejmowanych przez władze państwowe lub samorządowe celem zapobiegania lub zwalczania epidemii.
IV 4 4 data 2020-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 OTWARCIE OFERT: 1) Termin otwarcia ofert: 08 maja 2020 r. do godziny 12:15; 2) Miejsce otwarcia ofert: siedziba Zamawiającego: „EC1 Łódź - Miasto Kultury” w Łodzi, ul. Targowa 1/3, 90-022 Łódź, Sala konferencyjna; 3) Sposób otwarcia danej oferty zależy od formy, w jakiej została złożona, a) oferty złożone w postaci elektronicznej zostaną otwarte za pośrednictwem Platformy zakupowej, b) oferty złożone w formie pisemnej zostaną otwarte i odczytane w wyznaczonym miejscu w siedzibie Zamawiającego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 1 - ZAGINARKA SEGMENTOWA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42633000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ 1 - ZAGINARKA SEGMENTOWA Przedmiotem zamówienia jest dostawa zaginarki segmentowej - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym specyfikacji parametrów technicznych stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby maszyna stanowiąca przedmiot zamówienia była fabrycznie nowa, nieużywana, sprawna technicznie, bezpieczna, kompletna, gotowa do pracy oraz wyprodukowana nie wcześniej niż w roku 2018, bądź w latach następnych. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji na przedmiot umowy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i Wykonawca wskaże go w formularzu oferty. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z postanowieniami Rozdziału IV.4. SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 2 - PIONOWA PRZECINARKA TAŚMOWA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42630000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ 2 - PIONOWA PRZECINARKA TAŚMOWA Przedmiotem zamówienia jest dostawa pionowej przecinarki taśmowej - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym specyfikacji parametrów technicznych stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby maszyna stanowiąca przedmiot zamówienia była fabrycznie nowa, nieużywana, sprawna technicznie, bezpieczna, kompletna, gotowa do pracy oraz wyprodukowana nie wcześniej niż w roku 2018, bądź w latach następnych. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji na przedmiot umowy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i Wykonawca wskaże go w formularzu oferty. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z postanowieniami Rozdziału IV.4. SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 3 - GIĘTARKA MECHANICZNA DO RUR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42633000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ 3 - GIĘTARKA MECHANICZNA DO RUR Przedmiotem zamówienia jest dostawa giętarki mechanicznej do rur - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym specyfikacji parametrów technicznych stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby maszyna stanowiąca przedmiot zamówienia była fabrycznie nowa, nieużywana, sprawna technicznie, bezpieczna, kompletna, gotowa do pracy oraz wyprodukowana nie wcześniej niż w roku 2018, bądź w latach następnych. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji na przedmiot umowy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i Wykonawca wskaże go w formularzu oferty. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z postanowieniami Rozdziału IV.4. SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 4 - PIASKARKA KABINOWA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42924200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ 4 - PIASKARKA KABINOWA Przedmiotem zamówienia jest dostawa piaskarki kabinowej - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym specyfikacji parametrów technicznych stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby maszyna stanowiąca przedmiot zamówienia była fabrycznie nowa, nieużywana, sprawna technicznie, bezpieczna, kompletna, gotowa do pracy oraz wyprodukowana nie wcześniej niż w roku 2018, bądź w latach następnych. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji na przedmiot umowy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i Wykonawca wskaże go w formularzu oferty. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z postanowieniami Rozdziału IV.4. SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 5 - ZNAKOWARKA FIBER
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38636110-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ 5 - ZNAKOWARKA FIBER Przedmiotem zamówienia jest dostawa znakowarki fiber - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym specyfikacji parametrów technicznych stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby maszyna stanowiąca przedmiot zamówienia była fabrycznie nowa, nieużywana, sprawna technicznie, bezpieczna, kompletna, gotowa do pracy oraz wyprodukowana nie wcześniej niż w roku 2018, bądź w latach następnych. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji na przedmiot umowy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i Wykonawca wskaże go w formularzu oferty. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z postanowieniami Rozdziału IV.4. SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 6 - PODNOŚNIK MASZTOWY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42413400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ 6 - PODNOŚNIK MASZTOWY Przedmiotem zamówienia jest dostawa podnośnika masztowego - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym specyfikacji parametrów technicznych stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby maszyna stanowiąca przedmiot zamówienia była fabrycznie nowa, nieużywana, sprawna technicznie, bezpieczna, kompletna, gotowa do pracy oraz wyprodukowana nie wcześniej niż w roku 2018, bądź w latach następnych. Wykonawca udzieli minimum 24 miesiące gwarancji na przedmiot umowy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i Wykonawca wskaże go w formularzu oferty. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z postanowieniami Rozdziału IV.4. SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 7 - SPRĘŻARKA WRAZ Z OSPRZĘTEM INSTALACYJNYM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42123610-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ 7 - SPRĘŻARKA WRAZ Z OSPRZĘTEM INSTALACYJNYM Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprężarki wraz z osprzętem instalacyjnym - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym specyfikacji parametrów technicznych stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby maszyna stanowiąca przedmiot zamówienia była fabrycznie nowa, nieużywana, sprawna technicznie, bezpieczna, kompletna, gotowa do pracy oraz wyprodukowana nie wcześniej niż w roku 2018, bądź w latach następnych. Wykonawca udzieli minimum 24 miesiące gwarancji na przedmiot umowy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i Wykonawca wskaże go w formularzu oferty. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z postanowieniami Rozdziału IV.4. SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)