GuidZP400 |
b2ee5f77-116f-42d0-b4ec-f692b4d9cce9
|
Biuletyn |
533137-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowe Centrum Zdrowia S.A.
|
Regon |
53242100800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. M.C. Skłodowskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kluczbork
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
46-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
774 173 009
|
Zamawiajacy email |
ekonom@pczszpitalkl.nazwa.pl
|
Adres strony url |
www.pczszpitalkluczbork.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot Leczniczy S.A.
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pczszpitalkluczbork.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. M.Skłodowskiej - Curie 23, 46 - 200 Kluczbork
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku.
|
Numer referencyjny |
ZP 04/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 ( zadanie do 1, 1A,1B, 1C, 2,3, 4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na siedem zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
CPV – 33.14.00.00-3
CPV – 33.14.13.20-9
CPV – 33.14.14.20-0
CPV – 33.19.80.00-4
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 r.(Dz. U. 2017 poz. 211 z późniejszymi zmianami) lub oświadczenie o posiadaniu odpowiednich dokumentów wraz z zobowiązaniem o udostępnieniu ich na każde żądanie Zamawiającego lub oświadczenie o braku konieczności posiadania wymaganych dokumentów.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 dostaw odpowiadające swoim rodzajem oraz wielością przedmiotowi zamówienia.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3 – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 oraz nr 4 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3 – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 oraz nr 4 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
4. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (pkt 2. ppkt 1) niniejszego rozdziału SIWZ) zostanie wezwany do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów):
1) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
2) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – umowę regulująca współpracę tych wykonawców,
Oświadczenia RODO
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany do umowy mogą być wprowadzone wyłącznie w drodze pisemnego aneksu na następujących warunkach:
a) Jeżeli polegają na obniżeniu ceny przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia
b) Jeżeli z przyczyn niezawinionych przez dostawcę nie jest możliwe dostarczenie przedmiotu zamówienia w części lub w całości ( co Dostawca jest zobowiązany wykazać), Zamawiający może się zgodzić na dostarczenie innego produktu, z tym że musi on spełniać warunki określone w SIWZ , a cena brutto nie może być wyższa od określonej umową o więcej niż 10%.
c) Jeżeli z przyczyn nie zawinionych przez Dostawcę nie jest możliwe dostarczenie przedmiotu zamówienia lub jego części w opakowaniach zaproponowanych przez Dostawcę, Dostawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o tym fakcie i wyjaśnić w/w niemożliwość. Zamawiający ma prawo oceny wyjaśnienia Dostawcy i stosownie do tej oceny może zażądać bądź dostarczenia przedmiotu umowy w zaoferowanym opakowaniu bądź wyrazić zgodę na dostarczenie przedmiotu zamówienia w innym dostępnym na rynku opakowaniu przy zachowaniu tej samej ceny jednostkowej.
d) Jeżeli faktyczne zapotrzebowanie Zamawiającego na poszczególny sprzęt w ramach zadania objętego niniejszą umową okaże się inne niż przewidziane niniejszą umową (zadaniem), możliwa jest zmiana ilości sprzętu (poszczególnych pozycji w ramach zadania) z tym, że nie może ona być mniejsza / większa niż 20% ilości poszczególnych pozycji w danym zadaniu oraz nie jest możliwe przekroczenie wartości całego przedmiotu zamówienia (zadania).
|
IV 4 4 data |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 ( zadanie do 1, 1A,1B, 1C, 2,3, 4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na siedem zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 1A
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 ( zadanie do 1, 1A,1B, 1C, 2,3, 4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na siedem zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 1B
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 ( zadanie do 1, 1A,1B, 1C, 2,3, 4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na siedem zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 1 C
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 ( zadanie do 1, 1A,1B, 1C, 2,3, 4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na siedem zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 ( zadanie do 1, 1A,1B, 1C, 2,3, 4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na siedem zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 ( zadanie do 1, 1A,1B, 1C, 2,3, 4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na siedem zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 ( zadanie do 1, 1A,1B, 1C, 2,3, 4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na siedem zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
|
| |