Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce w ramach projektu „Nasze nowe przedszkole w Wieliczce!”

Data publikacji 2020-04-21
Data zakończenia 2020-04-30 00:00:00
Instytucja Gmina Wieliczka
Miejscowość Wieliczka
Województwo małopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe,
  • Wyposażenie różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532655-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 392900001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce w ramach projektu „Nasze nowe przedszkole w Wieliczce!”. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
2. Część I zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce, w tym m. in.: zabawki: lalki, domek dla lalek, wózki, misie, klocki, samochody, warsztat stolarski, kuchenka, supermarket, piłki, materiały edukacyjne: chusta animacyjna, bajki grajki, geometryczne wieże, układanka, nakładanka, kącik i ściany manipulacyjne, labirynt, piramidka z kółek, tablica manipulacyjna, puzzle, gry zręcznościowe, mozaiki, materiały logopedyczne: lustro, dmuchajka, piłeczki do dmuchajki, fliper logopedyczny, bańki mydlane, labirynt logopedyczny, karty pracy, gry logopedyczne, loteryjki, piórka, ćwiczenia artykulacyjne, materiały sensoryczne: chodnik fakturowy, jeżyk sensoryczny, kamyki sensoryczne, piłka sensoryczna, talerz do balansowania, bujaki, szczudła sensoryczne, wałek sensoryczny, parawan, mata podłogowa, poduchy sensoryczne, monitor interaktywny z programem ogólnorozwojowym, laptop wraz z oprogramowaniem, odtwarzacz CD.
Pomoce dydaktyczne należy dostarczyć bezpośrednio do budynku przy ul. Kościuszki 51, 32-020 Wieliczka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 5.1. do SIWZ.
3. Część II zamówienia obejmuje dostawę (oraz montaż o ile będzie wymagany) wyposażenia dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce w tym m. in: zastawy dla dzieci, sztućce, czajniki, wyposażenie sal zajęć: stoliki, krzesełka, mebelki, leżaczki, szafa, szatnie. Wyposażenie należy dostarczyć bezpośrednio do budynku przy ul. Kościuszki 51, 32-020 Wieliczka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 5.2. do SIWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia i fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych wolnych od obciążeń prawami osób trzecich, do miejsca wskazanego dla poszczególnych części zamówienia do przedszkola zgodnie z opisem zawartym wyżej.
5. Osobą odpowiedzialną za odbiór pomocy dydaktycznych jest Dyrektor Przedszkola lub wyznaczony pracownik oddziału przedszkola.
6. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SIWZ lub załącznikach do SIWZ nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia i Załącznikach. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych przez Zamawiającego.
7. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 i 4 uPzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
8. W przypadku niedostępności na rynku (w momencie realizacji zamówienia) którejś z pozycji zaoferowanej w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne (potwierdzonej pisemnie przez danego Dostawcę) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę innej pozycji równoważnej merytorycznie i cenowo, (bez zmiany ceny jednostkowej pozycji), jednak musi ona być zaakceptowana przez Zamawiającego.
9. Kody CPV
39162100-6 pomoce dydaktyczne
39290000-1 wyposażenie różne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fc6bf1c5-431e-4692-8d9a-df2f2b59603a
Biuletyn 532655-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Wieliczka
Regon 35155536400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powstania Warszawskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wieliczka
Zamawiajacy kod pocztowy 32-020
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 263 41 00
Zamawiajacy fax 12 278 68 60
Zamawiajacy email magistrat@wieliczka.eu
Adres strony url www.wieliczka.eu
Adres strony internetowej https://bip.malopolska.pl/umigwieliczka
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce w ramach projektu „Nasze nowe przedszkole w Wieliczce!”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wieliczka.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wieliczka.eu
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Dopuszcza się składanie ofert w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce Wydział Zamówień Publicznych, 32-020 Wieliczka, ul. Sienkiewicza 2
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga https://miniportal.uzp.gov.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce w ramach projektu „Nasze nowe przedszkole w Wieliczce!”
Numer referencyjny WZP.271.12.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce w ramach projektu „Nasze nowe przedszkole w Wieliczce!”. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Część I zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce, w tym m. in.: zabawki: lalki, domek dla lalek, wózki, misie, klocki, samochody, warsztat stolarski, kuchenka, supermarket, piłki, materiały edukacyjne: chusta animacyjna, bajki grajki, geometryczne wieże, układanka, nakładanka, kącik i ściany manipulacyjne, labirynt, piramidka z kółek, tablica manipulacyjna, puzzle, gry zręcznościowe, mozaiki, materiały logopedyczne: lustro, dmuchajka, piłeczki do dmuchajki, fliper logopedyczny, bańki mydlane, labirynt logopedyczny, karty pracy, gry logopedyczne, loteryjki, piórka, ćwiczenia artykulacyjne, materiały sensoryczne: chodnik fakturowy, jeżyk sensoryczny, kamyki sensoryczne, piłka sensoryczna, talerz do balansowania, bujaki, szczudła sensoryczne, wałek sensoryczny, parawan, mata podłogowa, poduchy sensoryczne, monitor interaktywny z programem ogólnorozwojowym, laptop wraz z oprogramowaniem, odtwarzacz CD. Pomoce dydaktyczne należy dostarczyć bezpośrednio do budynku przy ul. Kościuszki 51, 32-020 Wieliczka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 5.1. do SIWZ. 3. Część II zamówienia obejmuje dostawę (oraz montaż o ile będzie wymagany) wyposażenia dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce w tym m. in: zastawy dla dzieci, sztućce, czajniki, wyposażenie sal zajęć: stoliki, krzesełka, mebelki, leżaczki, szafa, szatnie. Wyposażenie należy dostarczyć bezpośrednio do budynku przy ul. Kościuszki 51, 32-020 Wieliczka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 5.2. do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia i fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych wolnych od obciążeń prawami osób trzecich, do miejsca wskazanego dla poszczególnych części zamówienia do przedszkola zgodnie z opisem zawartym wyżej. 5. Osobą odpowiedzialną za odbiór pomocy dydaktycznych jest Dyrektor Przedszkola lub wyznaczony pracownik oddziału przedszkola. 6. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SIWZ lub załącznikach do SIWZ nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia i Załącznikach. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych przez Zamawiającego. 7. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 i 4 uPzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 8. W przypadku niedostępności na rynku (w momencie realizacji zamówienia) którejś z pozycji zaoferowanej w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne (potwierdzonej pisemnie przez danego Dostawcę) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę innej pozycji równoważnej merytorycznie i cenowo, (bez zmiany ceny jednostkowej pozycji), jednak musi ona być zaakceptowana przez Zamawiającego. 9. Kody CPV 39162100-6 pomoce dydaktyczne 39290000-1 wyposażenie różne
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamówienie (dostawę) należy wykonać dla każdej części zamówienia w maksymalnym terminie do 8 tygodni licząc od dnia podpisania umowy na każdą część zamówienia. Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert dla poszczególnych części zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 1.1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców dokument o którym mowa w pkt III.4) ppkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W/w dotyczy również odpowiednio wspólników spółki cywilnej którzy traktowani będą jak wykonawcy wspólnie ubiegający się u dzielenie zamówienia publicznego. 2.1) Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu/ów, o którym/ych mowa w pkt 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 2.1) stosuje się. 2.3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy.
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie o grupie kapitałowej – Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, (pkt 13.3. SIWZ) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (sporządzone według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia w/w dokumentu. 2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą następujących dokumentów: 2.1) Formularz oferty – wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, przy czym: - W przypadku składania oferty w formie pisemnej formularze wielostronicowe należy podpisać na każdej stronie. - W przypadku składania oferty za pomocą środków komunikacji elektronicznej formularz ofertowy należy złożyć w sposób określony w punkcie 8.2.2. SIWZ. 2.2) Formularz(e) cenowy(e) – wypełniony i podpisany Formularz cenowy sporządzony na podstawie wzorów formularzy stanowiących załączniki: nr 1.1 i 1.2 do SIWZ w zależności od części na którą wykonawca składa ofertę. Niezałączenie do oferty formularza cenowego lub załączenie formularza niekompletnego w tym w szczególności brak cen jednostkowych - skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 uPzp. W przypadku składania oferty w formie pisemnej załączone do niej formularz(e) cenowy(e) należy podpisać na każdej stronie. W przypadku składania oferty za pomocą środków komunikacji elektronicznej formularz ofertowy należy złożyć w sposób określony w punkcie 8.2.2. SIWZ. 2.3) Stosowne pełnomocnictwo/a – lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oferty dokumentu (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku składania oferty w formie elektronicznej niedopuszczalne jest złożenie pełnomocnictwa w formie pisemnej. Uwaga do punktu III.3) nin. ogłoszenia. W zwiazku z faktem, iż Zamawiający stawia warunków udzału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, nie składa natomiast oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Warunki zmian zawartej umowy reguluje art. 144 uPzp. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty określając zakres, charakter i warunki wprowadzonych zmian: 2.1) zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy lub Zamawiającego, 2.2) udziału lub zmiany podwykonawców, 2.3) zmianę terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużających się procedur administracyjnych (np. związanych z zamówieniami publicznymi, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnień lub decyzji), 2.4) zmniejszenie ilości zamówienia wynikające z faktu, iż realizacja tej części stała się dla zamawiającego nieuzasadniona społecznie lub ekonomicznie. 2.5) wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych, 2.6) zmiany wysokości wynagrodzenia w związku z ustawową zmianą stawki podatku VAT. 2.7) wystąpienia czynników zewnętrznych określonych w art. 15r. z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych zzapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innychchorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. Poz. 374, 567, 568).
IV 4 4 data 2020-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I - Dostawa pomocy dydaktycznych dla oddziałów przedszkolnych w Przedszkolu Samorządowym nr 4 w Wieliczce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia Zamówienie (dostawę) należy wykonać dla każdej części zamówienia w maksymalnym terminie do 8 tygodni licząc od dnia podpisania umowy na każdą część zamówienia. Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część I zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce, w tym m. in.: zabawki: lalki, domek dla lalek, wózki, misie, klocki, samochody, warsztat stolarski, kuchenka, supermarket, piłki, materiały edukacyjne: chusta animacyjna, bajki grajki, geometryczne wieże, układanka, nakładanka, kącik i ściany manipulacyjne, labirynt, piramidka z kółek, tablica manipulacyjna, puzzle, gry zręcznościowe, mozaiki, materiały logopedyczne: lustro, dmuchajka, piłeczki do dmuchajki, fliper logopedyczny, bańki mydlane, labirynt logopedyczny, karty pracy, gry logopedyczne, loteryjki, piórka, ćwiczenia artykulacyjne, materiały sensoryczne: chodnik fakturowy, jeżyk sensoryczny, kamyki sensoryczne, piłka sensoryczna, talerz do balansowania, bujaki, szczudła sensoryczne, wałek sensoryczny, parawan, mata podłogowa, poduchy sensoryczne, monitor interaktywny z programem ogólnorozwojowym, laptop wraz z oprogramowaniem, odtwarzacz CD. Pomoce dydaktyczne należy dostarczyć bezpośrednio do budynku przy ul. Kościuszki 51, 32-020 Wieliczka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 5.1. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II - Dostawa wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych Przedszkolu Samorządowym nr 4 w Wieliczce.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: Zamówienie (dostawę) należy wykonać dla każdej części zamówienia w maksymalnym terminie do 8 tygodni licząc od dnia podpisania umowy na każdą część zamówienia. Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część II zamówienia obejmuje dostawę (oraz montaż o ile będzie wymagany) wyposażenia dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce w tym m. in: zastawy dla dzieci, sztućce, czajniki, wyposażenie sal zajęć: stoliki, krzesełka, mebelki, leżaczki, szafa, szatnie. Wyposażenie należy dostarczyć bezpośrednio do budynku przy ul. Kościuszki 51, 32-020 Wieliczka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 5.2. do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności faktur
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)