Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników oraz dokonanie odbioru i zagospodarowanie odpadów (zużytych tablic)

Data publikacji 2020-04-21
Data zakończenia 2020-05-13 00:00:00
Instytucja Powiat Wodzisławski
Miejscowość Wodzisław Śląski
Województwo śląskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529020-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników oraz dokonywanie odbioru i zagospodarowanie odpadów (zużytych tablic).
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
- Część I pn. „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników oraz dokonywanie odbioru i zagospodarowanie odpadów (zużytych tablic)”;
- Część II pn. „Wykonanie i dostawa profesjonalnych tablic rejestracyjnych i tablic dla pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem i ich wtórników”.
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie część lub na obie części przedmiotu zamówienia.
3. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod główny: 30195000-2 Tablice Kody dodatkowe: 31523200-0 Trwałe znaki informacyjne (część I i II), 90533000-2 Usługi gospodarki odpadami (część I).
4. Część I przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych i ich wtórników oraz dokonywanie odbioru i zagospodarowanie odpadów (zużytych tablic). Dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników obejmuje:
a) tablice samochodowe zwyczajne jedno i dwurzędowe, w tym wtórniki;
b) tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe zmniejszone, w tym wtórniki;
c) tablice samochodowe indywidualne jedno i dwurzędowe, w tym wtórniki;
d) tablice samochodowe zabytkowe jedno i dwurzędowe, w tym wtórniki;
e) tablice samochodowe tymczasowe jedno i dwurzędowe, w tym wtórniki;
f) tablice samochodowe tymczasowe dla pojazdów posiadających zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczania tablicy rejestracyjnej, w tym wtórniki;
g) tablice motocyklowe zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe, w tym wtórniki;
h) tablice motorowerowe zwyczajne, tymczasowe, w tym wtórniki.
Liczbę zamawianych tablic w części I określa się na maksymalnie 60.000 sztuk.
5. Część II przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę profesjonalnych tablic rejestracyjnych, tablic dla pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem oraz ich wtórników. Dostawa tablic obejmuje:
a) tablice samochodowe profesjonalne jedno i dwurzędowe, w tym wtórniki;
b) tablice samochodowe zwyczajne jedno i dwurzędowe dla pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem, w tym wtórniki;
c) tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe zmniejszone dla pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem, w tym wtórniki;
d) tablice samochodowe indywidualne jedno i dwurzędowe dla pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem, w tym wtórniki;
e) tablice motocyklowe profesjonalne oraz dla pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem, w tym wtórniki;
f) tablice motorowerowe profesjonalne oraz dla pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem, w tym wtórniki.
Liczbę zamawianych tablic w części II określa się na maksymalnie 250 sztuk.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 df598de5-fa8f-4332-890b-6e6b229874d0
Biuletyn 529020-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Wodzisławski
Regon 27625523000000
Zamawiajacy adres ulica Bogumińska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Wodzisław Śląski
Zamawiajacy kod pocztowy 44-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48324120930
Zamawiajacy fax +48324120931
Zamawiajacy email przetargi@powiatwodzislawski.pl
Adres strony url http://www.bip.powiatwodzislawski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.powiatwodzislawski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W przypadku składania oferty w formie pisemnej w postaci papierowej, ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śląskim (44-300) przy ul. Bogumińskiej 2 za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe lub za pośrednictwem posłańca (kurierem) lub osobiście. Mając na uwadze wprowadzone ograniczenia w składaniu i rejestrowaniu dokumentów w kancelarii Starostwa oraz zachowanie środków bezpieczeństwa w celu ochrony zdrowia i życia ludzkiego zamawiający informuje, iż w przypadku osobistego składania ofert lub za pośrednictwem posłańca (kurierem), należy umówić się telefonicznie z pracownikiem Starostwa (tel. 32 4539710 lub 32 4120932 lub 32 4120988) na odbiór oferty. W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres W przypadku składania oferty w formie pisemnej w postaci papierowej, ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śląskim (44-300) przy ul. Bogumińskiej 2.
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników oraz dokonanie odbioru i zagospodarowanie odpadów (zużytych tablic)
Numer referencyjny WFZ.272.5.1.2020
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników oraz dokonywanie odbioru i zagospodarowanie odpadów (zużytych tablic). 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: - Część I pn. „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników oraz dokonywanie odbioru i zagospodarowanie odpadów (zużytych tablic)”; - Część II pn. „Wykonanie i dostawa profesjonalnych tablic rejestracyjnych i tablic dla pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem i ich wtórników”. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie część lub na obie części przedmiotu zamówienia. 3. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod główny: 30195000-2 Tablice Kody dodatkowe: 31523200-0 Trwałe znaki informacyjne (część I i II), 90533000-2 Usługi gospodarki odpadami (część I). 4. Część I przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych i ich wtórników oraz dokonywanie odbioru i zagospodarowanie odpadów (zużytych tablic). Dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników obejmuje: a) tablice samochodowe zwyczajne jedno i dwurzędowe, w tym wtórniki; b) tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe zmniejszone, w tym wtórniki; c) tablice samochodowe indywidualne jedno i dwurzędowe, w tym wtórniki; d) tablice samochodowe zabytkowe jedno i dwurzędowe, w tym wtórniki; e) tablice samochodowe tymczasowe jedno i dwurzędowe, w tym wtórniki; f) tablice samochodowe tymczasowe dla pojazdów posiadających zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczania tablicy rejestracyjnej, w tym wtórniki; g) tablice motocyklowe zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe, w tym wtórniki; h) tablice motorowerowe zwyczajne, tymczasowe, w tym wtórniki. Liczbę zamawianych tablic w części I określa się na maksymalnie 60.000 sztuk. 5. Część II przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę profesjonalnych tablic rejestracyjnych, tablic dla pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem oraz ich wtórników. Dostawa tablic obejmuje: a) tablice samochodowe profesjonalne jedno i dwurzędowe, w tym wtórniki; b) tablice samochodowe zwyczajne jedno i dwurzędowe dla pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem, w tym wtórniki; c) tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe zmniejszone dla pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem, w tym wtórniki; d) tablice samochodowe indywidualne jedno i dwurzędowe dla pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem, w tym wtórniki; e) tablice motocyklowe profesjonalne oraz dla pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem, w tym wtórniki; f) tablice motorowerowe profesjonalne oraz dla pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem, w tym wtórniki. Liczbę zamawianych tablic w części II określa się na maksymalnie 250 sztuk. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania umowy – dotyczy części I i II zamówienia. Szczegółowe terminy realizacji zamówienia zawiera SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydane przez marszałka województwa właściwego dla siedziby przedsiębiorcy - warunek udziału w postępowaniu dotyczy wykonawcy składającego ofertę na wybraną część lub obie części zamówienia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydane przez marszałka województwa właściwego dla siedziby przedsiębiorcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi - wykonawca zobowiązany jest dostarczyć certyfikat, którego zakres odpowiada rodzajom tablic, na które została złożona oferta.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załączniki nr 2A/2B do Działu I SIWZ oraz zgodnie z zapisami rozdz. XIX Działu I SIWZ . Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
IV 4 4 data 2020-05-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy (jako wyodrębniony plik w ofercie) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielającej/ych pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.), 2) w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Criterion

Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)