dostawę i montaż mebli laboratoryjnych w ramach: Adaptacji pomieszczeń laboratoryjnych na cele Krajowej Biblioteki Związków Chemicznych i Laboratorium Chemicznego

Data publikacji 2020-04-22
Data zakończenia 2020-05-06 00:00:00
Instytucja Instytut Biologii Medycznej Polskiej Akademii Nauk
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532941-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391800007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa i montaż mebli laboratoryjnych w ramach Adaptacji pomieszczeń laboratoryjnych na cele Krajowej Biblioteki Związków Chemicznych i Laboratorium Chemicznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 623f145f-4303-4323-b2d0-89fd80cf02a2
Biuletyn 532941-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Biologii Medycznej Polskiej Akademii Nauk
Regon 10049243100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lodowa
Zamawiajacy adres numer domu 106
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 93-232
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 042 27-23-600
Zamawiajacy fax 042 27-23-630
Zamawiajacy email mtrendowicz@cbm.pan.pl
Adres strony url http://ibmpan.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://ibmpan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://ibmpan.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://ibmpan.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty w formie pisemnej należy składać osobiście lub przesłać na adres podany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Biologii Medycznej PAN, ul. Lodowa 106, 93-232 Łódź, pok. 104 - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu dostawę i montaż mebli laboratoryjnych w ramach: Adaptacji pomieszczeń laboratoryjnych na cele Krajowej Biblioteki Związków Chemicznych i Laboratorium Chemicznego
Numer referencyjny ZP 254/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa i montaż mebli laboratoryjnych w ramach Adaptacji pomieszczeń laboratoryjnych na cele Krajowej Biblioteki Związków Chemicznych i Laboratorium Chemicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 70
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie obligatoryjnych przesłanek wykluczenia art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy PZP oraz przesłanki fakultatywnej opisanej w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: Zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał 2 dostawy mebli laboratoryjnych z montażem, o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto każda oraz przedstawi dowody określające, czy zamówienia te zostały wykonane w sposób należyty. 5.2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 5.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5.5. Zamawiający informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa ust. 5.4 niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24ust.1 pkt13–22 i ust. 5pkt 1 i 8. 3) W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują zamówienie, do realizacji którego te zdolności są wymagane. 5.6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje zamówienie, którego wskazane zdolności dotyczą.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP - – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt a) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Wykazu dostaw mebli laboratoryjnych z montażem wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, oraz dowodów określających, czy zamówienia te zostały wykonane w sposób należyty, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie do złożenia dokumentów i certyfikatów wymienionych w załączniku 2 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wraz z ofertą Wykonawca przedstawi propozycję aranżacji 3D dla każdego z pomieszczeń przedstawiających zaoferowane meble laboratoryjne w rzutach z góry, od frontu oraz izometrycznym. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86. ust. 5 ustawy PZP, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany Umowy, jak również załączników stanowiących jej integralną część, mogą być dokonane na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Przewiduje się możliwość dokonania zmian w Umowie na warunkach określonych w niniejszym paragrafie. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w niniejszym paragrafie nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminów realizacji zamówienia, jeżeli uzasadnione to będzie sytuacją finansową Zamawiającego lub warunkami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego; 4. Zamawiający dopuszcza zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do Umowy, a także zmiany niezależne od nich, o ile nie spowodują konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie. 5. Zamawiający dopuszcza ponadto wprowadzenie zmian w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej co uniemożliwia wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie jej zapisami. 7. Nie stanowi zmiany umowy w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami; c) zmiany pozostałych postanowień Umowy nie stanowiące zmian treści oferty Wykonawcy
IV 4 4 data 2020-05-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria przedłużenie gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)