GuidZP400 |
523bb1c9-3a21-4a3d-9bf7-4703ef083df4
|
Biuletyn |
534054-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach
|
Regon |
79037638300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
54
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Suwałki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
16-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
875 676 910
|
Zamawiajacy fax |
875 676 910
|
Zamawiajacy email |
spzop@list.pl
|
Adres strony url |
www.paliatywna.suwalki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.paliatywna.suwalki.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach Szpitalna 54 16-400 Suwałki Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych, preparatów dezynfekcyjnych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zezspołu Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach
|
Numer referencyjny |
3/PN/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych, preparatów dezynfekcyjnych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach w ilościach, asortymencie określonych w załączniku nr 5 do SIWZ.
Określone w załączniku nr 5 do SIWZ - formularz asortymentowo – cenowy - szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupu u Wykonawcy jak również nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej – składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie, że oferowane w przetargu wyroby są dopuszczone do obrotu na terenie RP i spełniają wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (DZ. U. 2017 poz. 211 ze zm. ) i zobowiązujemy się do dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego kopii aktualnych dokumentów potwierdzających zgodność oferowanych wyrobów z odnoszącymi się do nich wymaganiami zasadniczymi (tj. deklaracja zgodności wytwórcy oraz certyfikat jednostki notyfikowalnej - jeżeli dotyczy) Uwaga! jeżeli wyrób, który nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych (Ustawa z dnia 20.05.2010r. Dz.U. 2017 poz. 211 ze zm.) i nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru, a więc nie posiada znaku CE to w tym przypadku Zamawiający wymaga załączenia oświadczenia, że oferowany w przedmiotowym postępowaniem produkt, .... (należy go wymienić) nie jest objęty tym wymogiem i podać uzasadnienie tego faktu oraz podstawę prawną. Opisy katalogowe, karty katalogowe oferowanych produktów uwzględniające parametry wymagane przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ. Karty charakterystyki- jeżeli dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
FORMULARZ OFERTOWY sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej – załącznik nr 1 do SIWZ. Formularz asortymentowo –cenowy Pełnomocnictwo do podpisania oferty – Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
wydłużenia terminu realizacji umowy, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewyczerpania kwoty określonej w § 1 ust. 4
zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, a o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć z chwilą zawarcia niniejszej umowy, na tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto;
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy w zakresie łącznej wartości umowy, o której mowa w § 1 ust. 4 projektu umowy.
numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu, zmianę sposobu konfekcjonowania – w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany przy czym nie wpłynie to na zwiększenie wartości pakietu i będzie to produkt o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową; wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany lub udoskonalony.
dopuszcza się następujące zmiany cen jednostkowych brutto:
w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym – zmianie ulegnie wyłącznie kwota VAT w stopniu wynikającym z wprowadzonej zmiany, przy zachowaniu stałej ceny netto;
w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 200, poz. 1679 z późn. zm.),
w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
W przypadku zmian określonych w ust. 5 pkt 5 ppkt. b) i c) Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego
z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca winien wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona
na wysokość wynagrodzenia.
Podstawowym warunkiem zaakceptowania przez Zamawiającego podwyższonych cen będzie złożenie przez Wykonawcę szczegółowego wyjaśnienia konieczności ich wzrostu i uzasadnienia wysokości podwyżki.
Wymienione w ust. 5 pkt. 5 ceny jednostkowe zawierają wszystkie koszty związane z dostawami towarów loco Działu Farmacji SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI PALIATYWNEJ IM. JANA PAWŁA II W SUWAŁKACH adres jak wyżej (transport, opakowanie, czynności Wykonawcy niezbędne do realizacji zamówienia itp.).
Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązuje się dostarczyć aktualne karty charakterystyki produktu leczniczego oraz ulotki z pełną charakterystyką produktu (wyrobu medycznego) w języku polskim do towarów.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-05-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II ul. Szpitalna 54, 16-400 Suwałki 2. dane kontaktowe inspektora ochrony danych, Bogdan Kijewski, Tel. 601391460, e-mail mediasystem@post.pl 3. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych, preparatów dezynfekcyjnych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr 3/PN/2020 4. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej „ustawą Pzp”; 5. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Wykonawcy dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Wykonawca posiada: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy**; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Wykonawca, że przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Wykonawcy: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 14
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 15
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 16
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 17
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 18
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 19
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 20
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 21
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 22
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 23
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 24
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 25
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 26
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
27
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 27
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
28
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 28
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
29
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 29
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
30
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 30
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
31
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 31
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
32
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 32
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
33
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 33
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
34
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 34
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
35
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 35
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
36
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 36
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
37
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 37
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
38
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 38
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
39
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 39
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
40
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 40
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |