Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku na Oddział Intensywnej Terapii

Data publikacji 2020-04-27
Data zakończenia 2020-05-06 00:00:00
Instytucja 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534828-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8df85b59-1ff2-44c5-8758-b3647b135ca2
Biuletyn 534828-N-2020
Zamawiajacy nazwa 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 90538318300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powstańców Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-681
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 417 448
Zamawiajacy fax 261 416 110
Zamawiajacy email dariuszwzp@10wsk.mil.pl
Adres strony url www.10wsk.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.10wsk.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.10wsk.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Powstańców Warszawy 5 85-681 Bydgoszcz Polska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku na Oddział Intensywnej Terapii
Numer referencyjny 53/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu: Należy złożyć wykaz min. 2 dostaw (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ) odpowiadających przedmiotowi zamówienia ( tj. pkt. 3.1 SIWZ) wraz z dokumentami wskazanymi w pkt. 8.5 ppkt. 1 SIWZ, z jednoczesnym wskazaniem, którego zadania te dokumenty dotyczą, z zastrzeżeniem, że co najmniej jedna ze wskazanych dostaw będzie wynosiła brutto: - dla zadania nr 1: 52.000,00 zł - dla zadania nr 2: 5.800,00 zł - dla zadania nr 3: 3.600,00 zł - dla zadania nr 4: 13.800,00 zł - dla zadania nr 5: 1.900,00 zł - dla zadania nr 6: 3.200,00 zł - dla zadania nr 7: 750,00 zł - dla zadania nr 8: 2.200,00 zł - dla zadania nr 9: 17.200,00 zł - dla zadania nr 10: 900,00 zł - dla zadania nr 11: 800,00 zł - dla zadania nr 12: 1.700,00 zł - dla zadania nr 13: 200,00 zł - dla zadania nr 14: 27.000,00 zł - dla zadania nr 15: 5.000,00 zł - dla zadania nr 16: 4.000,00 zł - dla zadania nr 17: 400,00 zł - dla zadania nr 18: 19.800,00 zł - dla zadania nr 19: 8.300,00 zł - dla zadania nr 20: 17.000,00 zł - dla zadania nr 21: 24.000,00 zł - dla zadania nr 22: 81.000,00 zł - dla zadania nr 23: 17.000,00 zł - dla zadania nr 24: 2.000,00 zł - dla zadania nr 25:1.500,00 zł - dla zadania nr 26: 6.500,00 zł - dla zadania nr 27: 23.000,00 zł - dla zadania nr 28: 22.000,00 zł - dla zadania nr 29: 2.000,00 zł - dla zadania nr 30: 900,00 zł - dla zadania nr 31: 400,00 zł Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykazanie min. dwóch dostaw, z których co najmniej jedna będzie wynosić min. sumę wartości wymaganej dla zadań, w których wykonawca składa ofertę.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykaz min. 2 dostaw (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ) odpowiadających przedmiotowi zamówienia ( tj. pkt. 3.1 SIWZ) wraz z dokumentami wskazanymi w pkt. 8.5 ppkt. 1 SIWZ, z jednoczesnym wskazaniem, którego zadania te dokumenty dotyczą, z zastrzeżeniem, że co najmniej jedna ze wskazanych dostaw będzie wynosiła brutto: - dla zadania nr 1: 52.000,00 zł - dla zadania nr 2: 5.800,00 zł - dla zadania nr 3: 3.600,00 zł - dla zadania nr 4: 13.800,00 zł - dla zadania nr 5: 1.900,00 zł - dla zadania nr 6: 3.200,00 zł - dla zadania nr 7: 750,00 zł - dla zadania nr 8: 2.200,00 zł - dla zadania nr 9: 17.200,00 zl - dla zadania nr 10: 900,00 zł - dla zadania nr 11: 800,00 zł - dla zadania nr 12: 1.700,00 zł - dla zadania nr 13: 200,00 zł - dla zadania nr 14: 27.000,00 zł - dla zadania nr 15: 5.000,00 zł - dla zadania nr 16: 4.000,00 zł - dla zadania nr 17: 400,00 zł - dla zadania nr 18: 19.800,00 zł - dla zadania nr 19: 8.300,00 zł - dla zadania nr 20: 17.000,00 zł - dla zadania nr 21: 24.000,00 zł - dla zadania nr 22: 81.000,00 zł - dla zadania nr 23: 17.000,00 zł - dla zadania nr 24: 2.000,00 zł - dla zadania nr 25:1.500,00 zł - dla zadania nr 26: 6.500,00 zł - dla zadania nr 27: 23.000,00 zł - dla zadania nr 28: 22.000,00 zł - dla zadania nr 29: 2.000,00 zł - dla zadania nr 30: 900,00 zł - dla zadania nr 31: 400,00 zł Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykazanie min. dwóch dostaw, z których co najmniej jedna będzie wynosić min. sumę wartości wymaganej dla zadań, w których wykonawca składa ofertę.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia próbek zaoferowanego asortymentu W celu potwierdzenia i weryfikacji parametrów oferowanych produktów należy dołączyć katalogi, foldery, opisy przedmiotu zamówienia Oświadczenie o posiadaniu wymaganych przepisami prawa dopuszczeń do obrotu ( zgłoszenie, powiadomienie) na oferowany asortyment i przedstawieniu na każde żądanie Zamawiającego
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy - wraz z ofertą Formularz cenowy - wraz z ofertą Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Czy wadium 1
Wadium Zadanie nr 1 - 850.00 zł Zadanie nr 2 - 90.00 zł Zadanie nr 3 - 60.00 zł Zadanie nr 4 - 220.00 zł Zadanie nr 5 - 30.00 zł Zadanie nr 6 - 55.00 zł Zadanie nr 7 - 15.00 zł Zadanie nr 8 - 35.00 zł Zadanie nr 9 - 270.00 zł Zadanie nr 10 - 15.00 zł Zadanie nr 11 - 15.00 zł Zadanie nr 12 - 30.00 zł Zadanie nr 13 - 5.00 zł Zadanie nr 14 - 420.00 zł Zadanie nr 15 - 70.00 zł Zadanie nr 16 - 65.00 zł Zadanie nr 17 - 6.00 zł Zadanie nr 18 - 310.00 zł Zadanie nr 19 - 130.00 zł Zadanie nr 20 - 270.00 zł Zadanie nr 21 - 400.00 zł Zadanie nr 22 - 1 300.00 zł Zadanie nr 23 - 265.00 zł Zadanie nr 24 - 35.00 zł Zadanie nr 25 - 25.00 zł Zadanie nr 26 - 100.00 zł Zadanie nr 27 - 365.00 zł Zadanie nr 28 - 350.00 zł Zadanie nr 29 - 35.00 zł Zadanie nr 30 - 14.60 zł Zadanie nr 31 - 6.00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art.144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Istotna zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy: 1) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia (na dowód czego Wykonawca przedstawi stosowny dokument od producenta) Wykonawca zaproponuje zastąpienie go nowym produktem o tych samych bądź lepszych parametrach, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, 2) zmiany kodu towaru udokumentowaną przez producenta, a pozostają bez wpływu na cechy przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) w okresie obowiązywania umowy Zamawiający nie zdoła zakupić przewidzianej ilości asortymentu będącego przedmiotem umowy, 4) ze względów organizacyjnych oraz gdy wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie ilości poszczególnego asortymentu w danej pozycji z tym zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą spowodować zmiany cen poszczególnych pozycji asortymentowych ani też zwiększenia wartości brutto na jaką opiewa umowa.
IV 4 4 data 2020-05-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Rurki intubacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Maska krtaniowa jednorazowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Rurka dooskrzelowa prawa i lewa z kompletem akcesoriów z ostrogą i bez ostrogi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Rurki trachostomijne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Rurka intubacyjna z mankietem do zabiegów laserowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Rurki intubacyjne Polarne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa System przeznaczony do mocowania cewników zewnątrzoponowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zestaw do ZOP ciągły
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zestaw do tracheostomii przezskórnej metodą Griggsa uzupełniający bez peana z mankietem Soft Seal
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Cewnik typu Broviak z zestawem do wprowadzania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zestaw do znieczulania połączonego ZOP+PP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pojemnik z drenem do pobierania próbek z oskrzeli sterylny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Worek do godzinowej zbiórki moczu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Dren do kapnografii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Przyrząd do treningu powolnego oddechu trójkomorowy Tri Ball z klipsem do mocowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Przyrząd do treningu oddechu Voldyne 5000
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Czujniki do monitorowania ciśnienia śródczaszkowego kompatybilne z urządzeniem SMP-1;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Zestaw do pomiaru rzutu serca PiCCO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Elektroda BIS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Zestaw do toalety jamy ustnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Przyrządy do pompy infuzyjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Igły do stymulacji znieczulenia nerwu obwodowego w obrazowaniu USG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Igły do nakłucia lędźwiowego z prowadnicą z ostrzem typu Pencil Point
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Zestaw PCK do ratunkowej konikotomii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Zamknięty system do odsysania.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Układy oddechowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Zestaw do znieczuleń przewodowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Rurka krtaniowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa Nebulizator
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 31
Zalacznik nazwa Kranik trójdrożny z przedłużaczem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)