„Założenie bazy danych BDOT 500 oraz konwersja elementów towarzyszących budynkom w geometrycznej bazie EGiB w gminie Mikołów”

Data publikacji 2020-04-27
Data zakończenia 2020-05-08 00:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu Mikołowskiego
Miejscowość Mikołów
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi przetwarzania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534608-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723100001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na założeniu baz danych BDOT500 oraz konwersja elementów towarzyszących budynkom do nowej struktury bazy danych EGiB na podstawie numerycznej mapy zasadniczej. Zamówienie złożone jest z następujących części:
a) założenie bazy BDOT 500 zgodnej z obowiązującym modelem pojęciowym na podstawie wektorowej mapy zasadniczej,
b) konwersja elementów towarzyszących budynkom do zintegrowanej bazy EGiB zgodnej z obowiązującym modelem pojęciowym na podstawie wektorowej mapy zasadniczej.
c) wykonanie redakcji kartograficznej mapy zasadniczej dla skali 1:500

2. Przedmiot zamówienia wymaga zgłoszenia i przekazania do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Mikołowie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
3.Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w wytycznych technicznych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ.

Kody CPV:
72310000-1 Usługi przetwarzania danych
71354000-4 Usługi sporządzania map
71355000-1 Usługi pomiarowe

Dodatkowe informacje

GuidZP400 19948afe-5091-4209-80cf-ba8d38ee089d
Biuletyn 534608-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zarząd Powiatu Mikołowskiego
Regon 27628477900000
Zamawiajacy adres ulica Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 4a
Zamawiajacy miejscowosc Mikołów
Zamawiajacy kod pocztowy 43-190
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon (032) 32-48-100, 32-48-125
Zamawiajacy fax (032) 32-48-147, 32-48-132
Zamawiajacy email zampub@mikolowski.pl
Adres strony url http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Mikołowie,ul.Żwirki i Wigury 4a, 43 - 190 Mikołów, wejście A, parter, portiernia
Nazwa nadana zamowieniu „Założenie bazy danych BDOT 500 oraz konwersja elementów towarzyszących budynkom w geometrycznej bazie EGiB w gminie Mikołów”
Numer referencyjny MNZ.272.13.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na założeniu baz danych BDOT500 oraz konwersja elementów towarzyszących budynkom do nowej struktury bazy danych EGiB na podstawie numerycznej mapy zasadniczej. Zamówienie złożone jest z następujących części: a) założenie bazy BDOT 500 zgodnej z obowiązującym modelem pojęciowym na podstawie wektorowej mapy zasadniczej, b) konwersja elementów towarzyszących budynkom do zintegrowanej bazy EGiB zgodnej z obowiązującym modelem pojęciowym na podstawie wektorowej mapy zasadniczej. c) wykonanie redakcji kartograficznej mapy zasadniczej dla skali 1:500 2. Przedmiot zamówienia wymaga zgłoszenia i przekazania do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Mikołowie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. 3.Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w wytycznych technicznych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. Kody CPV: 72310000-1 Usługi przetwarzania danych 71354000-4 Usługi sporządzania map 71355000-1 Usługi pomiarowe
Cpv glowny przedmiot 72310000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (zakończył) należycie minimum jedną usługę polegającą na opracowaniu zbioru danych BDOT 500 o wartości wykonanej usługi minimum 100 000 zł brutto; 1 Pod pojęciem opracowanie zbiorów danych BDOT 500 należy rozumieć wykonanie obiektowej bazy danych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz. U. z 2015 r. poz.2028) lub przepisów rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 12 lutego 2013 r. w sprawie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz. U. z 2013 r. poz. 383). 1.2.3.1. skieruje do realizacji zamówienia minimum następujące osoby: a) jedną osobę (1 osoba), która będzie kierować realizacją zamówienia (kierownik zespołu) posiadającą następujące kwalifikacje i doświadczenie: o posiada aktualne geodezyjne uprawnienia zawodowe z zakresu określonego zgodnie z art. 43 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz.U. 2020, poz. 276 ze zm.), oraz o posiada doświadczenie przy kierowaniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, realizacją minimum dwóch usług polegających na założeniu bazy danych BDOT500 b) dwie osoby, z których każda musi posiadać wykształcenie geodezyjne (minimum średnie) oraz doświadczenie przy realizacji w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem termin składania ofert, minimum jednej usługi polegającej na budowie baz danych BDOT500. Zamawiający, w ramach postępowania, dopuszcza łączenie powyższych funkcji, pod warunkiem spełnienia przez daną osobę łącznie warunków określonych dla danej funkcji. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.2 SIWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3.1. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w pkt 3 SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 3.1.1. wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.1.2. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 3.1.3. w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3.1.4. z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3.2. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 3, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust.3. 4.1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1.2 musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 3.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: 3.1.1. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; 3.1.2. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA! Jeżeli zakres usługi przedstawiony w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że usługi zostały wykonane należycie jest szerszy od opisanego przez Zamawiającego w punkcie II. 1.2.3.1 SIWZ należy, w wykazie usług, podać wartość usług odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia, przedstawianych na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia. 3.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt. 3.1.1, pkt. 3.1.2 Wykonawcy składają tak aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu. 3.3. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ); 1.2. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt II ppkt 3.1.1 i 3.1.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom , w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Dokumenty i oświadczenia składane samodzielnie przez Wykonawcę, po upływie terminu składania ofert: 2.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.2. Dokumenty i oświadczenia o których mowa w punkcie 2.1. nie składa się wraz z ofertą i formularzem ofertowym. 2.3. Zamawiający dopuszcza przekazywania dokumentów o których mowa w punkcie 2.1. w formie elektronicznej, bądź środkami komunikacji elektronicznej. Dokumenty muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 w/w ustawy przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wystąpienia: 1) Konieczność wykonania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; 2) gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego, 3) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie niniejszego zamówienia; 4) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron Umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu Umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy w jej obecnym brzmieniu; W przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, która będzie uniemożliwiać terminowe wykonanie obowiązków umownych, Strony uzgodnią na piśmie zakres działań, jakie będą podjęte w okresie działania zjawiska siły wyższej, a po jej ustąpieniu, określą na piśmie nowe terminy realizacji Umowy. 5) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu Umowy; 6) zmiany sposobu rozliczenia Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu, w ramach którego realizowany jest przedmiot zamówienia, zmian wytycznych lub innych dokumentów programowych; 7) Zmiany w zakresie podwykonawstwa : a) powierzenie podwykonawcom innej części usługi niż wskazana w §14 ust.1 umowy; b) rezygnacja z podwykonawcy na etapie realizacji usługi; c) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji usługi. 7.1 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7.2 Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 8) w przypadkach przewidzianych w art. 144 ust. 1pkt. 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.). 9) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z wymogów technologicznych; 10) zmiana osób uczestniczących w realizacji przedmiotu Umowy, wskazanych w ofercie Wykonawcy z zastrzeżeniem §3 ust. 6-7, 3. W przypadkach określonych w ust. 2 Zamawiający przewiduje możliwość: 1) zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy; 2) zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy; 4. Zmiany, o których mowa powyżej nie mogą spowodować zwiększenia wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w §8 niniejszej umowy, za wyjątkiem przypadków przewidzianych w art.144 ust.1 pkt 2 i pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zmiany w zakresie numerów telefonów, faksów, adresów, adresów e-mail, osób odpowiedzialnych po obu Stronach za realizację Umowy, następują w drodze pisemnego zawiadomienia drugiej Strony w terminie niezwłocznym od dnia zaistnienia zamiany i nie stanowią zmiany Umowy. 6. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wypływu zmiany na termin wykonania umowy. 7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV 4 4 data 2020-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria wydłużenie okresu rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)